News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

subway

Halal explicatie...constructorul n-a facut <tasarea>???
Constructorul n-a facut compactarea si atunci s-a produs o tasare <ca la carte>!
:) :) :)

voicul

Gigant spaniol la concesiunea autostrăzii Valea Prahovei: Comisia de Prognoză nu înțelege un PPP

Asocierea Acciona Concessions – FCC (Spania) se plânge Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) că a fost exclusă din procedura PPP Ploiești-Brașov pe motive absurde și din cauza neînțelegerii de către Comisia Națională de Strategie și Prognoză (CNSP), organizatoarea licitației,  a specificului unui Parteneriat Public Privat (PPP).

Acciona are semnate concesiuni de drumuri, poduri și căi ferate din Canada, Statele Unite, țări din America de Sud și Africa, Spania și Austrialia sau Noua Zeelandă. Spaniolii sunt excluși în favoarea unor firme turcești și chinezești.

Motive cel puțin absurde de excludere a asocierii spaniole Acciona Concessions – FCC din procedura de PPP pentru autostrada Ploiești- Brașov. Motivele ridică semne d eîntrebare asupra capacității CNSP de a organiza cu succes procedura complexă a unui PPP de autostrăzi.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/gigant-spaniol-la-ppp-autostrada-valea-prahovei-cnsp-nu-intelege-un-ppp-1085657

NGC

^^^ A ramas domnul Cireasa fara subiecte, de a descoperit problema la doua saptamani dupa ce a fost semnalata aici? :lol:

Quote from: NGC on February 05, 2019, 02:54:15 PM
"Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018"

O vrabiuta zice ca avem prima contestatie pentru aceasta licitatie desfasurata de CNSP. Atentie, e CNSP nu CNSC.

E vorba despre asocierea ACCIONA + FCC.

lupualb

Am trecut astazi pe portiunea Nadaselu - Gilau. Pe o portiune de cca 2 km avem restrictie de viteza de 80, respectiv 60 km/ora, plus restrictia utilizarii benzii de urgenta. Am numarat 5 portiuni de cca 10 m lungime cu alunecari de teren.

Ionut

^ Da-ne detalii, ce a alunecat mai precis? Taluzul de debleu sau corpul autostrazii? Si unde mai exact, in ce loc? Si ce inseamna "alunecare"? :) Eventual niste poze ar fi foarte bune.

Ionut

Petricani, se vede buba in video de la Pro TV. Serbanescu zice si de iluminatul pe Popasului-DNCB.




Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Administrarea Infrastructurii Rutiere: "Nu se prăbuşeşte, a avut loc o tasare pe 2 metri lungime şi pe 15 centimetri adâncime. Astăzi s-au dus constructorii pentru că este în garanţie şi responsabilitatea lor timp de 4 ani." "Sper ca în luna martie să avem lumină. Pentru această zguduitoare prăbuşire, ca să spun aşa, eu sper că săptămâna viitoare va fi gata."

Pro TV

mihaihedes

Pe Gilău Nădășel a alunecat taluzul de la dembleu   sunt câteva porțiuni de 15-20m în zona din poză. E semnalizată problema dar încă nu se lucrează au început inițial dar apoi s-au oprit.

paulmare

lucreaza la Petricani la bretea (breteaua e deschisa) - e un compactor mic si un buldoexcavator, tasarea e pana la caminul de apa unde a scurmat vertatel cu finisorul de asfalt in spatele lor, azi cred ca va fi gata reparatia mai ales ca vor fi 13 grade - chiar nu e nimic senzational aici decat un subcontractor presat de timp care nu a compactat bine dupa ce a construit caminele si a mutat tevile

paulmare

#19823
De ce au inceput asa tarziu acolo unde intr-adevar nu au avut front de lucru pentru echipe mai mari, la retelele de utilitati paralele cu petricani - no comment
Desi tot nu pot fi de acord cu Ionut - daca Aktor Romania nu ar fi substantiv propriu, ar fi antonim cu "grabitul" - sunt doua chestii care se bat cap in cap .
Asa ca aici trebuie folosit clasicul termen "au fusherit", s-au organizat si mobilizat prost ca sa dea lucrarea "la gata" si nu le-a iesit bine din prima.

LE la 9 au deja si un finisor mic pe pozitie - asteptau sa se incalzeasca probabil si sa vina camionul cu asfalt, oricum azi termina de asternut, nu e nimic senzational

Cristi N

#19824
Legat de iluminatul de pe tronsonul DNCB-Popasului: eu nu am vazut nici o lucrare in zona si incep sa cred din ce in ce mai mult ca au mancat rahat cand au zis ca au disparut kilometri de cablu.

TibiV

Inclin (de multa vreme) sa fiu de aceeasi parere...
Daca acei km de cablu erau acolo, atunci "reciclatorii" ar fi avut nevoie de utilaje zdravene...
La o astfel de lucrare, nici "mama Omida" nu i-ar fi putut ajuta.... (Nu sunt doar doua-trei fire de 1,25 mm intre doza din perete si priza....)

Cablurile alea fie nu au fost instalate....
Fie au fost, dar tinand seama ca tronsonul urma sa fie dat in folosinta peste "X ani", de alt constructor, i-a durut undeva de conexiuni, panouri, sigurante samd...
Daca s-a furat ceva, s-au furat cativa metri la fiecare stalp. Dar NU reteaua subterana de alimentare.
(Parerea mea....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

O mini-premiera: primele cadre din drona de pe Bors-Biharia! Pozele sunt de ieri! Nu sunt facute de mine, sunt primite de noi de la un prieten care a dorit sa ramana anonim. :) Ii multumim! PS: avem si ceva filmari, dar o sa dureze procesarea, nu am timp acum. Maine seara sau in weekend. Multumim inca o data sursei!

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Doar atat momentan, sa vedem cum arata filmarea. Dar trebuie rabdare, e posibil abia sambata sa public.

pentium10

Am scos coordinatele dronei si am pus pe harta proiectelor si s-a pozat spre Ungaria.
Organizarea/decopertarea/santierul pare a fi fix la nodul rutier.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Ma gandeam eu ca faceti ceva util cu acele coordonate GPS. :D

voicul

Pai nu e mare graba cu video-ul, ca nu prea e mare lucru de vazut (inca).

Oricum +1 pentru sursa si poti sa ii transmiti (desi cred ca citeste si aici) ca nu o sa ii cerem identitatea nici la urmatoarele filmari.  :D