News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Ionut

Totusi e bine ca avem paza. Sa pazeasca budele inexistente si parapetele care blocheaza nodul MV.




CNAIR a cumpărat servicii de pază în valoare de peste 4 milioane de lei pentru Autostrada A3

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a atribuit firmei de pază Integra Guard un contract privind furnizarea de servicii de pază pentru Autostrada A3, Bucureşti-Ploieşti, cu o valoare estimată la 4,08 milioane de lei (880.000 euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). CNAIR a primit, în cadrul licitaţiei, şapte oferte, dintre care trei au fost declarate admisibile.

News.ro

danutzu_1069

#19336
Live, A3, Bucuresti, au dat jos steaguriele...
Destul trafic la ora asta, nu este pustiu...

venache

Contactați de HotNews.ro, reprezentanții CNAIR au explicat de ce nu a fost făcută recepția la nod și de ce nu s-a deschis traficul rutier prin el.

,,Vineri a fost comisia de recepție și la nodul de la Moara Vlăsiei și au constatat că lipsesc niște elemente ce țin de siguranța circulației. Lipsește o bucată de parapete și unele indicatoare și elemente de semnalizare. Atunci s-a luat decizia să nu fie deschis", a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

,,Constructorul are la dispoziție 90 de zile pentru a remedia aceste neconformități. Montarea parapetelor sau a indicatoarelor se poate face chiar și acum, în condiții mai grele de vreme, așa că nu vor putea primi o extensie de timp", a mai spus reprezentantul CNAIR.

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22869344-nu-deschis-nodul-rutier-moara-vlasiei-odata-inaugurarea-ciotului-autostrada-din-petricani-pana-centura-capitalei.htm

L-am vazut pe Serbanescu la tv vineri cum punea cu mana lui cateva borduri peste niste semne rutiere aduse chiar atunci chiar la capatul panglicii ce urma sa fie taiata. Si se mai si lauda ca ce noroc am avut ca au fost vigilenti si au vazut la fata locului ca semnele lipsesc.
Deci la MV este nevoie de 90 de zile pentru a face ceea ce intr-o lume normala nici nu ar fi trebuit sa stim ca se face. Anume, o lucrare de cateva zeci de minute.
Asta nu mai e nici incompetenta. Este ticalosie curata.

NGC

Quote from: Xenos on December 15, 2018, 09:03:07 PM
Presupun ca aberatia asta de procedura nu e supusa legislatiei achizitiilor publice.

Ba da. Vedeti "Paragraful 4 Negocierea competitivă" din Legea 98 / 2016.

horatiu.cosma

E cusută cu ață albă explicația. Cel mai probabil e o minciună și pur și simplu le-a fost lene să își miște posterioarele până la Moara Vlăsiei. Dar dacă e adevărat, înseamnă că procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor e ilegal și cei care l-au semnat ar trebui trași la răspundere. De ce? Păi pentru că nu se poate face recepția fără elementele esențiale ale lucrării. Elementele ce țin de siguranța circulației sunt elemente esențiale și nu pot fi băgate în anexa de lucrări nefinalizate pe care constructorul le poate finaliza în 90 de zile după recepție. Acolo se bagă 2 metri de șanț, niște înierbare, parcările, lucrări în general în afara corpului autostrăzii. Dar asfaltul, parapeții, marcajele, indicatoarele nu au voie să lipsească dacă se dorește recepționarea.

Apoi, cum ziceți și voi, dacă s-a vrut, s-a putut. La km 0 la Petricani au adus 2 indicatoare vineri la ora 17 și le-au proptit cu bucăți de bordură. Doar era poziția lui Neaga în joc, nimic nu putea sta în calea deschiderii circulației. Cât despre cei din Moara Vlăsiei, nu contează, nu îi bagă nimeni în seama... Niște mizerabili, foarte bine că a mers presa acolo și mâine va da cu noroi în CNAIR.

ciprebbe

Pai la Iernut se circula si lipseste indicatorul cu accesul interzis.
Practic nefiind indicatorul se poate intra si pe contrasens, legal, nu?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Doar pentru mine lipseste logica aici? (pun textul altfel)

,,Constructorul are la dispoziție 90 de zile pentru a remedia aceste neconformități. Montarea parapetelor sau a indicatoarelor se poate face chiar și acum, în condiții mai grele de vreme, așa că nu vor putea primi o extensie de timp", a mai spus reprezentantul CNAIR.

Deci are 90 de zile pentru remediere DESI nu vor primi o extensie de timp?
Incerc eu sa ii dau logica urmatoare:
Adica incearca sa sugereze ca trebuie facut in 90 de zile, dar de azi se aplic penalitati, pentru ca trebuia finalizat?

zevsar68

Quote from: danutzu_1069 on December 16, 2018, 11:22:50 AM

Stim ca o bucata din breteaua de iesire dinspre Bucuresti este neasfaltata.. De ce?


Partea ciudata cu nodul Moara Vlasiei e ca e inchisa breteaua asfaltata, nu cea neasfaltata! Am iesit azi la pranz pe acolo. Pe directia Bucuresti - Ploiesti e deschis, dar breteaua pe langa pasaj parca e asfaltata cu lopata. Despre breteaua dinspre Ploiesti spre Bucuresti stiu ca era asfaltata, am iesit / intrat pe-acolo cand erau date parapetele de beton la o parte... Tocmai de-aceea e ciudat ca au blocat-o acum.

Ionut

Super ciudat este că vineri seara tot nodul era deschis. Și ieri au blocat bretelele pe sensul spre București.

teoneo

Am filmat ieri dus-întors tronsonul de A3 de lângă Târgu-Mureș, în ziua a 4-a de folosință.

Particularitatea a fost că în noaptea de dinainte a nins, cu depunere de strat de zăpadă.
Evident, dai și de entuziaști. Van-ul acela părea că vine din viitoarea A8 (în realitate venea din DN15 și nu s-a lăsat intimidat de linia continuă, luându-și avânt încă de pe bretea)...
Un altul, pe carosabil umed, cu dâră de apă după el, imediat mi se bagă în față după depășire, în condițiile în care din spate nu venea nimeni care să-i forțeze "minunata" repliere !

DN15/E60 - Nod Aeroport Târgu-Mureș - A3 Ms - Nod provizoriu Iernut - DN14A - CF405 - DN15/E60 spre Iernut


teoneo

Filmare pe sensul opus:
DN15/E60 - DN14A - CF405 - Nod provizoriu Iernut - A3 Ms - Nod Aeroport Târgu-Mureș - DN15/E60 spre Ungheni


venache

#19346
Incerc sa pun cap la cap lucrurile asa cum s-au petrecut si imi pare ca singurul vinovat pt nereceptionarea nodului de la Moara Vlasiei este CNAIR.
Faptul ca in ziua de joi constructorul a ridicat blocurile de beton si a marcat lateralele bretelei imi denota extrem de clar intentia lui de a deschide nodul vineri. Daca punem cap la cap asta cu faptul ca s-a facut o prereceptie in urma cu o saptamana nu pot decat sa cred ca acum o saptamana CNAIR nu a semnalat acele elemente de siguranta lipsa. In aceste conditii, imi e greu sa cred ca constructorul poate fi juridic tras la raspundere si ca va suporta penalitati.
Incerc sa inteleg totusi unde anume spune CNAIR ca lipseste o bucata de parapete. Singurul loc care mi-a atras atentia chiar si vineri (singura data cand am intrat fara blocurile de beton) pare a fi chiar la intrarea pe bretea dinspre DJ101. Curba trasata cu verde in poza este parapetele existent iar partea rosie este inexistanta. Ma intreb daca este sau nu obligatoriu ca cele doua sensuri sa fie despartite pana la capat, si daca cumva asta este problema. In orice caz, daca CNAIR a sesizat asta doar la momentul receptiei, cred ca a dat dovada de mare ticalosie.


Ionut

Celalalt subiect de ieri/azi, PPP CoBra.




API pe Facebook - dati un share, e prea de tot...

Atenție, următoarele rânduri au un puternic impact emoțional! Vă mai amintiți Parteneriatul Public-Privat (PPP) al Autostrăzii A3 Ploiești-Comarnic-Brașov care a fost preluat de Comisia Națională de Strategie și Prognoză (CNSP) de la Ministerul Transporturilor/CNAIR? V-am explicat detalii în 03.09.2018 (http://bit.ly/2QRElg3) și 19.10.2018 (http://bit.ly/2Li6Z4w).

CNSP a răspuns zilele trecute la ultimele clarificări cerute de potențialii candidați în cadrul licitației. Ce aflăm din afirmațiile CNSP? Toate clauzele contractului pot fi negociate la o etapă ulterioară! Nu este necesară nicio garanție de bună execuție pe perioada derulării lucrărilor.

Mai mult, CNSP nu deține un studiu de trafic, nu poate spune cine își asumă neatingerea prognozelor de trafic, nu are studiul de fezabilitate, analiza cost-beneficiu, nici măcar traseul aproximativ al viitoarei autostrăzi!

Nu există culoar expropriat, analize financiare de risc, acord de mediu, nu se cunoaște nimic despre ecoducte, nu au informații despre cum s-au făcut estimările de cost, habar nu au despre condițiile geologice/geotehnice, viteză de proiectare sau fonduri europene.

Cu alte cuvinte, CNSP NU ȘTIE NIMIC! Toate clauzele contractuale pot fi negociate ulterior, total netransparent și subiectiv. Pe lângă riscul evident de corupție, incertitudinea este flagrantă. Teoretic, se poate oferta absolut orice deoarece regulile nu sunt bătute în cuie! Pe forum găsiți răspunsurile halucinante la întrebări: http://bit.ly/2QvVbSd.

Cu toată seriozitatea și responsabilitatea, credem cu tărie că această licitație pentru PPP Ploiești-Brașov este o GLUMĂ PROASTĂ făcută pe bani publici.

Solicităm (i)responsabililor din Guvernul României să renunțe de urgență la actuala MASCARADĂ PENIBILĂ și să lanseze procedurile pentru pregătirea corespunzătoare a proiectului!

Fără baze solide (studii de teren, geologie, geotehnică, impact asupra mediului), orice încercare de tip PPP pe sectorul Comarnic-Brașov (traseu montan foarte dificil) va fi un eșec, așa cum au fost și precedentele trei!

venache

Am intrat azi pe A3 intre DNCB si Petricani si prima impresie este una destul de neplacuta. Senzatia de benzi stramte este destul de pronuntata. Poate e si efectul psihologic al lipsei benzii de urgenta. Probabil o sa treaca cu timpul.
Problema mai mare este ca breteaua spre Petricani se desprinde mult prea aproape de semafor. La ora 7:20 dimineata am fost cat pe ce sa fiu blocat sa fac dreapta de cei care asteptau la semafor. Cine a proiectat-o nu a gandit-o prea bine.
Peste noapte nu s-a petrecut niciun miracol la Moara Vlasiei. Nici macar miracolul localnicilor cu excavator care din cand in cand mai muta blocuri de beton pe unde apuca.

paulmare

Foarte aiurea e sa cobori venind dinspre Gherghitei in giratoriu ca sa o iei spre emil racovita (inspre pipera) - cu cele 3 benzi in giratoriu - nu stiu ce au avut in cap cand au facut nodul asa
La fel senzatia mea e ca benzile sunt prea inguste, lipsesc acei 50 de cm intre marcajul dreapta si parapete