News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#19080
Solutia gasita de CFR in anul 2018 pentru bariera.




Sa oprim si trenurile :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Allex

Groaznice marcajele la trecerea dintre loturi. Cum de le-a acceptat politia rutiera asa?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adi

1 minut si 40 secunde a stat semnalul aprins, daca ramane sub 2 minute este foarte bine....sau nu?

voicul

Super filmarea de noapte din drona.

Hai ca merge si asa ... ca altfel se pare ca nu a mers.  :)

Nu ca ar conta cei vreo 100 de m, dar nu inteleg de ce nu au dat drumul pe 2 benzi spre TGM inca de pe lotul Astaldi.

Hercule

Quote from: ciprebbe on December 12, 2018, 09:34:53 PM
Solutia gasita de CFR in anul 2018 pentru bariera...Sa oprim si trenurile :)
Se pare ca trenurile de marfa nu vor putea circula in intervalul 06-22. Un pumn in stomac pentru Azomures.
Deșteaptă-te române!

voyageros

este ireala faza cu trenul, e ca si cum te-ai prabusi printr-o gaura din viitor intr-un trecut sumbru sau mai la subiect e locul unde viitorul intalneste trecutul

Cristi N

Nu inteleg totusi cum se face coborarea barierelor. Mecanicul ii comunica prin statie dispecerul ceva de genul: Gogule coboara si tu bariera aia ca vreau sa trec respectiv: gata, am trecut poti sa o ridici, sau aberez eu?

alecu26

Ceva mai formal si mai birocratic...dar da. Cred ca acel cantonier inclusiv da si primeste ceva hartie. Ordin de mers...sau cum ii zice.
Invers..de ce nu se da drumul la ambele benzi? Pai acolo e pe barba constructorului. Parapeti...orice...el va repara. A fost un mare efort sa se asigure de exemplu bitumul si pt acei cateva sute de metri de uzura. Si parapetii. Astaldi a facut implozie in moment critic. Plus ca acea parte se.foloseste si ca acces in santier sa termine nodul rutier.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Cred ca Astaldi va fi foarte motivat sa termine cat mai repede pasajul peste CF ca sa termine cu țigănia aia....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

cine ne poate spune pana unde tine lotul Selina
sa putem marca pe harta, si daca se stie si celelate 2 loturi atunci si respectivele

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?#map=14/47.183/21.914/0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alinuttt

La marfare nu poate fi aplicată această metodă, iar de restrictii in acest sens pentru operatorii teansport marfa nu poate fi vorba.

ilieutu

Bun! Si care e problema daca se opreste sau se incetineste trenul? La cate trenuri trec pe zi prin zona si la fabuloasa viteza medie de deplasare ce mai inseamna 2 minute?

ciprebbe

La primul tren nici nu s-au aprins semnalele la bariera, pur si simplu a coborat. Se vede reactia soferului care vede trenul venind si incetineste. Practic la iernut nu este solutie. Seara se vede ca au reusit sa o aprinda dar s-a ridicat cand inca trenul era pe DN .
Totul se face manual cu oameni scosi in teren pentru a "rezolva" problema. Ma intreb cat va rezista CFR-ul in procedura asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexa_adrian2001

Sunt curios cum de s-a putut deschide Ungheni - Iernut iar in acelasi timp sa se foloseasca de tronsonul Astaldi, tronson care nu este gata 100%? E legal(dupa legile lor)? Mare realizare!

ciprebbe

Sa nu uitam detaliile care au tinut inchis A10 3 si 4 :)
La spatiile de servicii de pe lotul Strabag nu este/curge apa si nici muscate :))))))))))
#nuegata
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe