News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

adiarc

iar incepeti si ne spuneti 1 sau 2 ani de zile de ce NU e oportuna rezilierea...asta in timp ce antrepenorul nu lucreaza nimic...deci se pierde totul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tonică

ar fi necesara reziliere, altfel pe vremea aceasta la nul vom vedea aceleasi peisaje  :((
Nu cred ca poate functiona varianta cu invoiala pentru nod lasata lui Straco, nu au dat impresia nici macar ca mai stiu unde este lotul lor, d'apai sa si faca ceva. Deasemenea nu cred ca se poate rupe in doua lotul, ar trebui reluat intreg ciclul unui astfel de proiect. Cel mai bine ar fi sa se intample precum s-a intamplat la portiunea celor de la alpine brau, langa Arad.

alexandruduma

#18887
Restul pozelor de azi:

Iernut:







Bogata









Pod peste Mures, Astaldi:









Nod Chetani:



Pasaj A3 peste DN15 in apropiere (vest) de Hadareni, lot Straco:





Powered by API/PUM imgur uploader



TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Astaldi inca e in viata. Se vede progres. E drept ca si vremea a mai luat din avant... interesante soluțiile cu tablier metalic la podurile peste Mureș.

TibiV

Și la fel de interesant mi se pare faptul că deși au urcat "pe poziţie" doar ~20% din tablier, au început să instaleze predalele...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on November 24, 2018, 10:58:08 AM
Quote from: NGC on November 01, 2018, 09:46:40 PM
Si aici trag de timp cu anuntarea oficiala a castigatorului pentru lotul 1 si au dat un nou termen pentru evaluarea ofertelor (etapa financiara). Noul termen este 29.11.2018.
Prin targ umbla vorba ca se asteapta rezultatul contestatiei STRABAG pentru lotul 2.

O vrabiuta a comunicat ca li s-a respins contestatia pentru lotul 2. Mai poate urma CAB.

Noul termen pentru "evaluarea" ofertelor este 31.12.2018. Ce or sa mai lucreze astia zilele astea la "evaluare", de o sa stea mata in coada. :lol:

TibiV

Dacă vor avea suficientă slană, pită și pălincă, ar putea termina până în 20-20...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Tibi, in anumite tehnologii de constructie, si mai ales la poduri metalice este chiar obligatorie instalarea predalelor, si intr-o anumita ordine. Tine de consumarea contrasagetilor si incarcarea cat mai mare inainte de sudura finala.
Drumurile noastre POATE;

scarlatescu

Intrebare, continuand de la Tg Mures spre Sighisoara, este macar inceputa proiectarea? Sau pe moment nu prea se mai incearca nimic spre Sud?

Ionut

S-a tot discutat, continuarea de la Tg Mures la Brasov este in pom, nu mai e o prioritate si se va face probabil peste zeci de ani.

paulmare

Nu e deloc anormal sa monteze platelajul acum, podul e mixt, ca sa "conlucreze" dalele de beton sunt fixate de grinzi prin niste conectori care trebuie sudati si ei
Si sageata din incarcarea permanenta (greutatea proprie) care trebuie anulata de contrasageata din executie a podului - trebuie sa aiba inainte de sudura finala cat de mult din greutatea podului

pasa_andrei

Quote from: mman on December 04, 2018, 10:26:41 AM
Intrebare, continuand de la Tg Mures spre Sighisoara, este macar inceputa proiectarea? Sau pe moment nu prea se mai incearca nimic spre Sud?

Te contrazic aici. La Pasajul de la Basarab predalele au fost montate abia dupa ce toata structura a trecut calea ferata spre Titulescu.

:D