News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Era de asteptat ca vor fi contestatii. Nu sunt loturi  grele. Na....nea Beny mai ai de asteptat.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ionut

Quote from: Ionut on October 11, 2018, 08:25:13 AM
De multe ori contestatiile se depun cu o zi inainte sau chiar in ziua-termen. Sa vedem, eu as fi surprins sa nu avem contestatii. Stiu sigur ca loturile astea doua din Suplacu-Bors erau dorite destul de tare de cel putin doi ofertanti. De doi stiu eu, or fi si altii. Ar fi o mare surpriza pentru mine sa nu depuna macar ei contestatii.

Told you.

Sunt curios dacă ambii ofertanți de care stiu eu au depus contestații.

Ciprianul

Oricum sa fim seriosi. Selina nu cred ca poate duce financiar acest proiect. Nu cred ca are resursele financiare. Logistice cred ca are....dar financiar e greu. Om trai si om vedea
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

pescar23

in cel mai rau caz cat ar mai dura ma refer solutionarea contestatiilor.sau ce se poate intampla?

adiarc

poate cnair incepe sa faca un obicei din plata rapida a facturilor...si nu doar pt impuscatii de la Aktor.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Earthchild

Quote from: pescar23 on October 15, 2018, 02:33:19 PM
in cel mai rau caz cat ar mai dura ma refer solutionarea contestatiilor.sau ce se poate intampla?
Asteptati pana in primavara.

teoneo

Lot 2 Strabag (A3_1C-3).
Poze din 14.10 începând de la capătul lotului dinspre Ogra. Vederi spre Est (în spate aveam soarele).
Prima poză e de lângă granița cu lotul Geiger.




Din zona Podului peste Valea Lăscud (km 13+684).




Pod peste Valea Lăscud, km 13+684.









+ bonus :D

teoneo

Pod peste Valea Mare și pasaj peste DC73, km 10+220.





Către spațiile de servicii S1, pod peste pârâul Falogii și Deal Recea.







Sunt în Spațiul de servicii de pe partea stângă cum se merge spre Târgu-Mureș.
Fațadă cladire WC public + acces separat cu rampă. În spate e E60 (se vede doar parțial în poză).



partea din spate:




Vedere spre Pod peste Pârâul Falogii (km8+052) și deal Recea.

teoneo

De lângă Podul peste pârâul Falogii, vedere spre Vest, spre Spațiile de servicii, cu soarele foarte deranjant în această parte a zilei (era înainte de apus).


Revenim cu imagini spre alte direcții. Spre Est: Pod peste Pârâul Falogii, km 8+052.









Spre Nord (E60 și pista aeroportului).


Partea mediană de la Est spre Vest.




Spre Sud.



Revenim spre Est.

davyl

Ce frumos! Multumim! Vremea e superba si cadrele sunt spectaculoase!

teoneo

#18295
După ce am trecut peste dealul de lângă Recea. Perspectiva spre Nodul de lângă Aeroport.



Aeroportul Târgu-Mureș văzut de pe A3. Apropo, mai este vreun aeroport în țară așa de aproape de autostradă (și de conexiunea cu ea)?



Pod peste pârâul Cerghid și Drum exploatare, km 5+370.


partea sudică

partea nordică (în depărtare breteaua de urcare spre Iernut/Luduș/Turda)



am terminat cu pozele de pe lot Strabag. pun de pe alte loturi dupa ce pune Ionut video.

LE:
Înapoi la video lot Strabag.

Filmarea de pe lotul Geiger, finalizat, este aici.

miahi

Quote from: teoneo on October 15, 2018, 04:12:07 PM

Aeroportul Târgu-Mureș văzut de pe A3. Apropo, mai este vreun aeroport în țară așa de aproape de autostradă (și de conexiunea cu ea)?


La Arad cred ca e si mai aproape, nodul pare facut in curtea aeroportului :)

Ionut

API pe Facebook

Lotul de 10,1 km dintre Ungheni (Aeroport Târgu Mureș) și Ogra intră în linie dreaptă și este fezabil ca lucrările să fie finalizate substanțial în 2018. Pe forum găsiți o filmare completă de la bord și fotografii foarte interesante surprinse în weekend: http://bit.ly/2OtGez6.

Antreprenorul general (Strabag) așterne în aceste zile stratul de uzură pe ultimele porțiuni întârziate. În perioada imediat următoare vom avea marcaje, indicatoare și restul parapetelor de protecție. Sectorul vecin (3,6 km între Ogra și Iernut) executat de Geiger este 100% finalizat și s-a efectuat deja pre-recepția.

Din păcate, așa cum am zis încă din 2017 în repetate rânduri, nodul Iernut (aflat pe lotul celor de la Astaldi), care include pasajul DN14A peste A3 și calea ferată, nu va fi gata în 2018. Nici bretelele necesare pentru accesul pe autostradă nu vor fi terminate.

Ca să nu transforme cele două tronsoane în noi autostrăzi-muzeu, oficialii CNAIR insistă să construiască un sens giratoriu chiar în capătul A3 la Iernut, pe DN14A. Însă soluția poate crea o problemă de siguranță rutieră deoarece girația este foarte aproape de trecerea la nivel cu calea ferată.

Rămâne de văzut dacă Poliția Rutieră va fi de acord și dacă se va considera oportună această descărcare temporară pentru că unii șoferi ghinioniști vor fi nevoiți să stea la barieră 10-15 minute până trece trenul, anulând astfel timpul câștigat și creând o situație periculoasă cu vehicule care staționează pe aliniamentul autostrăzii.

Ionut

Ogra-Iernut tur-retur, sambata si duminica. Este finalizat 100%. Enjoy!

Multumiri teoneo, meritul este al lui! :cheers:



PS: Multumiri celor de la GEIGER pentru acces!

teoneo

Referitor la filmarea dus, cea din 13.10, să nu credeți altceva. Aveam un sunet/țiuit de la ansamblul disc/plăcuța de frână, așa că am mișcat ușor direcția f f puțin stânga-dreapta de mai multe ori (plus atins/pișcat frâna ca să mă conving că e de acolo și nu de altundeva). Îmi cer scuze că se cam vede pe filmare.
Lotul Geiger mi-a plăcut foarte mult. E și avantajul reliefului. Zici că ești la câmpie! Drumul foarte lin, e o plăcere să mergi pe el! Finisaje super! Mulțumiri Geiger! Sperăm că e doar începutul!

Lot 1 Geiger (A3_2A-1).
Poze din 14.10 începând de la capătul lotului dinspre Cipău/Iernut (dinspre lotul 2 al Astaldi/Max Boegl).