News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

#17670
Să aibă ce factura să aibă cash,și lucrarea să fie recunoscută de CNAIR. Să nu uităm că sunt în insolvență.

alexandruduma

Quote from: alexV on September 06, 2018, 08:44:36 PM
Au vopsit tot podul la Gilau, pilonii, si grinzile pe dedesubt

Nu e o simpla vopsea. Pe masina subcontractorului care executa lucarea era scris "Materiale speciale pentru reabilitarea betonului".

Ionut

Iti dai seama ca nu e lavabila din Dedeman. :)

La Gilau am vazut geogrila aia pe taluz (probabil pentru protectia si fixarea stratului vegetal). Interesant, nu as zice neaparat ca mi se pare necesara, pare tot o "fiță" proiectata de Bechtel. Da, stiu, autostrada-tanc, super-nu-stiu-cum. Dar poate ne gandim si la costuri. Sunt tare tare tare curios cum se va construi Suplacu-Bors, acum multi, multi ani nu eram noi atenti la fiecare detaliu de genul asta. Acum o sa fim.

laszlo.robert

Bănuiesc că în caietul de sarcini licitat,au fost scoase multe dintre soluțiile lui Bechtel.
Dacă nu vom avea la un proiect de autostradă beton/tanc soluții de gen  fentra/fita si va ieși o amfibie

horatiu.cosma

#17674
^
Nu știu cât s-a scos din soluțiile Bechtel. Am participat la unele discuții CNAIR-Iptana în 2016 și impresia mea a fost că Iptana pur și simplu nu prea dorea să muncească în plus, să facă modificări la proiectul pe care îl făcuseră inițial pentru Bechtel. S-au certat o grămadă pentru adăugarea iluminatului pe pod, conform noului normativ (pe vremea Bechtel nu era iluminat pe poduri), că nu se poate, că nu permite structura podului (și alte scuze penibile). Un alt element pe care nu l-a adăugat Iptana îl reprezintă cablurile pentru ITS. Cât de complicat era să proiectezi 700 de metri de cabluri care să lege UMB de CIC-ul din Gilău? Așa, sectorul UMB e în aer cu ITS-ul.

Europiu

Quote from: horatiu.cosma on September 07, 2018, 10:42:51 AM
Așa, sectorul UMB e în aer cu ITS-ul.

Si deputatul Mitraliera nu a reactionat? :D Ca acum ceva timp era foarte ofuscat de lipsa ITS-ului langa Targu-Mures...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Deputatul respectiv aude doar frânturi de la anumite grupuri de lobby, ca să zic așa  :D. Doar atunci se activează "spre propășirea poporului român".

În altă ordine de idei, nici cu loturile în construcție spre Tg. Mureș nu e chiar roză situația referitor la ITS. Și ele ar trebui să se lege la Gilău în CIC, dar aceeași problemă ca la UMB, nu există cabluri trase de Bechtel. În cazul ăsta e mai serioasă problema, că sunt lipsă 52 de km de cabluri, de la C.Turzii la Gilău. Ne tot amenință CNAIR de câțiva ani cu licitația aia pentru finalizarea lucrărilor pe C.Turzii - Gilău (iluminat, parcări, cabluri etc). Mai așteptăm.

carutasul

nu se poate wireless, ca la strămoșii noștri daci? :)

pentium10

#17678
Filmare DRDP Brasov cu ridicarea grinzilor de la nodul Chetani, constructor Straco

https://www.facebook.com/drdpbv/videos/2034743323231865/

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alinuttt

Pe când va fi prerecepția pe lotul Strabag si Geiger?

Ionut

S-a mai zis deja:

Quote from: horatiu.cosma on September 04, 2018, 01:25:37 PM
Cam în 2 săptămâni termină și Geiger și va începe și acolo procedura (prerecepție, teste, recepție etc).

Strabag insa mai are destul de munca... mai vedem in noiembrie. Inainte de 1 noiembrie nici nu are sens sa discutam despre receptie la Strabag.

zuma80

Cateva poze de astazi de la capat, racord cu Petricani!
Pentru A6!

panda_no 5

Aspect de santier abandonat.
Am facut si eu o tura cu bicicleta si avansul este foarte lent.
Mai mult darama.
O sa pun niste poze.

panda_no 5

#17683
De citeva saptamani nu au reusit sa reface terasamentul macar pentru banda de sub pasaj.
DSC02188 by florin_apo, on Flickr

DSC02193 by florin_apo, on Flickr

DSC02194 by florin_apo, on Flickr

Au mai aparut citeva camine aduse de Vertatel, camine care probabil trebuiesc inropate pe undeva

DSC02189 by florin_apo, on Flickr

Totul e plin de pamant, pietris, borduri crapate sau ciuntite sau chiar lipsa

DSC02190 by florin_apo, on Flickr

Un mic avans. Au pus primul strat de bitum pe pasaj.
Nu stiu de ce au pus strat gros de nisip inainte si dupa pasaj.
Nu inteleg de ce au pus o tabla groasa fix pe zona rostului. Poate doar provizoriu?

DSC02191 by florin_apo, on Flickr

DSC02192 by florin_apo, on Flickr

DSC02195 by florin_apo, on Flickr

DSC02196 by florin_apo, on Flickr



panda_no 5

Au mai inaintat cu terasamentul spre rampa pasajului peste calea ferata.
Au mai turnat cam 50 de metri de prin strat si s-au oprit. Doar atat? aveau spatiu sa mearga cu stratul mult mai mult.
In continuarea acelui strat au asternut un strat gros de nisip.
Era un camion platforma cu 2 utilaje pe el. Atat pe camion cat si pe utilaje era inscriptia STRACO.
L-am intrebat pe sofer daca le-a adus pe santier si mi-a raspuns ca le ia de pe santier si le duce in oras la alta lucrare.
Trist, plin de mizerie, PET-uri, cele mai multe de bere, chiar daca in poze apar de apa sau cola.

DSC02197 by florin_apo, on Flickr

Inca nu sunt gata nici stalpii. Nu mi se par mult mai inalti.
Speranta de a termina asamblarea in 5-6 zile s-a intins pe 2 saptamani si inca nu sunt gata.

DSC02198 by florin_apo, on Flickr

Arata urat, pamant, buruieni, conducte de ingropat, camine care s-au montat acum 2-3 saptamani deja colmatate cu pamant, zone sparte inca nerefacute
DSC02201 by florin_apo, on Flickr

DSC02202 by florin_apo, on Flickr

DSC02203 by florin_apo, on Flickr

DSC02204 by florin_apo, on Flickr

DSC02205 by florin_apo, on Flickr