News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 41 Guests are viewing this topic.

FRS

Aici nu, DN va supratraversa autostrada.

pasadia

Eu credesm ca S-ul printre ipotetice culeei are rolul de a tempera viteza in zona santierului. Dar daca DN-ul ramane la sol nu mai inteleg rostul.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


danutzu_1069

@pasadia, DN, trece peste autostrada, deci ii trebuie rampe.
Probabil ideea este ca daca devierea ar fi fost doar pe o parte, ar fi trecut peste zona de lucrari. Se stie ca sub pasaj este ultimul loc unde se va lucra, adica dupa ce este gata pasajul....

luc

Eu zic ca acea deviere temporară în forma de S este corecta, dacă DN-ul va rămâne în linie dreaptă ca acum. Să ne amintim ce au făcut pe A10, după Aiud unde a ramas definitiv DN-ul în S (acolo e drept DN-ul a rămas la sol).

ciprebbe

Se poate lucra pe ambele parti asa fara a fi deranjati prea mult de traficul de pe DN. In dr se va face si giratia de acces in organizare.
In Bogata vad ca a mai cazut o casa (pe st filmarii)si e libera constructia viaductului. Astaldi "stie" sa rezolve blocajele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Nu doar "știe", ci și vrea.

user201

Excelentă filmarea. Ar fi bine dacă Strabag și Geiger ar găta loturile lor anul acesta, chiar dacă rămân muzeu deocamdată. Măcar în momentul în care se gată lotul Astaldi nu ar mai exista telenovela de pe A10 loturile 3 și 4. Ar fi super ca în 2019 să se poată circula de la aeroport Târgu Mureș la Iernut pe autostradă.

Legat de Straco, cred că stau destul de bine la structuri( sau de fapt le-am văzut pe cele de pe lotul Astaldi? ), dar la ritmul actual de lucru nu știu dacă termină în 2020 ( nu sunt ironic, dar mă gândesc la încă 2 sezoane pline de lucru și încă o jumătate ). Poate îi ajută Strabag, care parcă era la un moment dat asociat cu ei? aici ar fi bine dacă ar găta nodul Chețani în 2019, încât să fie posibilă la anul o deschidere pentru circulație a unei porțiuni destul de lungi de autostradă.

P.S. Ce se mai aude cu Bihari-Oradea, că ar cam trebui atribuit curând pentru a fi siguri că e gata și lotul, nodul și drumul de legătură până în 2020 când am înțeles că vor ajunge vecinii noștri cu autostrada la graniță?

adiarc

Nu stiu de ce a inceput aproape exclusiv cu structurile,Straco....poate asta e stilul lor....(am mai vazut asta si la alti constructori )....... la terasamente pe lotul lor e mult mai simplu decat pe santierul tipic din Transilvania (A10 sau A1 au mult mai multe provocari)......in multe zone zici ca e campie,aceea lunca a Muresului..............totusi trebuie sa bage viteza cat de curand....caci altfel la toamna vor incepe sa se planga ca ploua
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

^Nu era problema ca s-a schimbat traseul (a disparut un deal de acolo) si nu mai au de unde sa aduca pamant pentru terasament?

marinul

Quote from: user201 on July 07, 2018, 10:16:05 AM

P.S. Ce se mai aude cu Bihari-Oradea, că ar cam trebui atribuit curând pentru a fi siguri că e gata și lotul, nodul și drumul de legătură până în 2020 când am înțeles că vor ajunge vecinii noștri cu autostrada la graniță?

Probabil in 30.07 se desemneaza castigatorii pe toate loturile. Pe surse se aude ca pe loturile Bors-Biharia si Biharia-Chiribis ar fi castigator Trameco/Selina

http://www.bihon.ro/selina-doua-loturi-pe-autostrada-bors-suplacu-de-barcau/2067379


Ionut

Vedeti noutatea (veste proasta) cu rosu.




API pe Facebook

Avem o nouă filmare din avion de pe cele patru loturi ale Autostrăzii Transilvania (A3) între Câmpia Turzii și Târgu Mureș, în total 47,3 km. Față de începutul lunii iunie, șantierele au avansat într-un ritm acceptabil.

Straco (pe secțiunea Câmpia Turzii-Chețani) a început forajele la podul peste Râul Arieș și a progresat timid la celelalte structuri mai avansate (viaductul de la Hădăreni și nodul rutier de la Chețani), dar și la terasamentele dinspre est. Însă mobilizarea celor de la Straco poate fi mult mai bună. Vestea proastă este că execuția pe acest lot ar putea fi oprită în curând din cauza refuzului CNAIR de a plăti o serie de lucrări realizate deja de constructor.

Pe sectorul următor dintre Chețani și Iernut, asocierea Astaldi-Max Boegl a progresat semnificativ la structurile mari peste Râul Mureș, aducând în zonă și grinzile necesare. Terasamentele se apropie de final pe cea mai mare parte a șantierului, fiind deja așternut primul strat de asfalt pe porțiuni întinse. Singurele probleme care ar putea întârzia inaugurarea tronsonului dincolo de T3 2019 sunt reprezentate de o serie de stâlpi de curent care trebuie relocați.

Următoarele două loturi (Geiger și Strabag) sunt într-un stadiu foarte înaintat, existând toate premisele ca lucrările să fie gata până la sfârșitul lui 2018. Din păcate, cele două secțiuni nu vor putea fi deschise traficului până la execuția completă a segmentului Iernut-Chețani care conține nodul rutier de la Iernut. O recepție parțială doar a acestui nod, înainte de finalizarea 100% a contractului, pare acum o utopie, luând în considerare atitudinea oficialilor CNAIR din ultimul an.

pentium10

#16932
adica, Straco Grup a cerut plati pentru alte lucrari care nu erau in contract?
sau pentru lucrarile existente in contract se intarzie plata facturii?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

user201

@marinul
Mersi de info. Din ce am văzut eu la reabilitarea DN76, de fiecare dată când am trecut pe acolo aveau multe utilaje cu Selina inscripționat pe ele și lucrau deosebit de curat și aparent și temeinic. Deci mă gândesc că e un constructor ok. Cu viteza de lucru nu sunt prea sigur cum stau.

Iceman

Avem a anliza cu platile facute acest an catre acesti constructori?....Adica ce facturi sau emis si ce sa platit?