News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

voicul

Pentru ca noi (RO) este tari:
Pe contract avem probabil cele mai mici costuri pe km. La final (cu tot cu arbitraje si curti internationale) platim probabil cel mai mult pe km.

Nu e simplu sa fie asa complicat!

Xenos

Quote from: Granata06 on April 24, 2018, 07:36:24 AM
Din motive de Breaking news, toata presa a sarit pe contractul cu Bechtel cu statul roman. Jumatate de adevar. Pretul a fost mare/lucrare, insa nimeni a cautat sa vada calitatea lucrarilor si sa incerce sa anticipeze faptul ca nu se va mai face nimic in loc. Sunt convins ca prin reziliere, defapt Romania a pierdut mult mai mult decat daca ar fi continuat contractul. Si asta din cauza politicului + CNAIR.

Mi-e teama ca exact asta s-a intamplat si pe concesiunea A3 Comarnic - Brasov, toata lumea a sarit cu gura ca e mai bine de la buget, uitati-va ce se intampla cu lucrarile finantate de la buget...mai bine o faceam si gata.

serbanandrei63

Salut
Ca un nestiutor si novice pot sa va spun referitor la acest tronson de intrare in Bucuresti ca dupa ce se vede, inaugurarea se va face in cele mai fericit caz la anul pe vremea asta.In caz ca ua bani.

vancouver

Quote from: flanker1 on April 24, 2018, 10:34:58 AM
Asa e. Ar fi trebuit sa lasam pe Bechtel sa termine loturile incepute si sa incercam sa renegociem pe celelalte. Dar noi am fost tari si am oprit totul.

Ca sa fie clar: loturile 2B si 3C au fost incepute de Bechtel, 2B aproape finalizat, fara pod Gilau, 3C dus la ca. 50%. In schimb loturile neincepute au fost scoase din contract prin 2010 sau 2011, de Anca Boagiu. Acest lucru era prevazut ca fiind posibil in contract si nu rezultau nici un fel de penalitati. Anterior, in 2005, deja se convenise ca pe loturile neincepute Bechtel sa nu mai faca proiectarea, ci doar executia.

Asadar, ca sa fie clar, loturile neincepute au fost reziliate in 2 etape: in 2005 proiectarea si in 2011 executia.


In 2013 ne aflam in situatia in care Bechtel nu lucra, pentru ca nu mai primea bani decat cu taraita, dar lotul 2B era in stadiu de 98%, lipsa pod Gilau. Atunci Dan Sova, ministru al transporturilor a negociat rezilerea completa, firma Bechtel fiind reprezentata de casa de avocatura la care lucra mama aceluiasi Sova. S-a convenit plata unei penalizari de reziliere fabuloase, de 37 de milioane de euro (pentru ce?). In loc sa se plateasca finalizarea podului Gilau, acel ministru a preferat sa plateasca o suma asemanatoare pentru nimic....
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

flanker1

Iar podul nu este gata nici dupa 5 ani :(

voicul

@serbanandrei63
De principiu cam ai dreptate. Sa vedem.
Inca sunt sanse de finalizare anul asta, dar pentru asta trebuie: sa fie bani, dorinta de munca, sa dispara niste fire electrice ...

serbanandrei63

#15906
Stai linistit,bani nu vor fi ca nu prea au de unde sa dea.Poate sa ia si din ce nu au.Pofta de munca nici atat. NOI vrem prea multe,si autostrazi si bani in plus si dezvoltare.De unde mai fura ei.....

ludus

#15907
Pod şi pasaj CF Cheţani-Luduş, lot Astaldi în 21 aprilie 2018













T. Luduș

alecu26

Cu licitatia de parcari pe Gilau CT ce se mai aude?

Cu relicitarea Nadasel Mihailesti ce se mai aude?

Cu restul tronsoanelor de la Mihailesti la Suplacu ce se mai aude?
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Tot luni, 30.04, zi nelucratoare, avem termene pentru A3 Suplacu-Bors, pentru toate cele 3 loturi. Aici sigur va fi amanare.

alinuttt

Care e situația cu lotul Tîrgu Mureș-Ungheni? A fost contestat după declararea câștigătorului. Când se soluționează?

Ionut

Nimeni nu știe exact. Termenele în instanță sunt imposibil de prezis.

teoneo

Poze de azi luate pe lot 2 Astaldi/Max Boegl in Bogata.
Pun imagini cu partea spre Est (Targu-Mures). Primele doua sunt luate de pe amplasament. (Muncitorii erau plecati in zilele libere, asa ca aici erau prezenti doar paznici. Am vazut totusi ca se muncea la sud de Ludus).
Ca noutate: au inceput sa decoperteze pilotii forati.





M-am mutat la sud fata de amplasament. O scurta privire spre zona in care viaductul va traversa Muresul (zona podului e mascata de vegetatie).





teoneo


teoneo

Imagini din Bogata catre Vest. Prima poza e de pe traseul A3 (de pe DJ).



Directia fotografierii fata de poza anterioara ~90 grade, cam in dreptul primei case din dreapta. Aici s-a turnat deja beton.
Am aflat neoficial ca si acea casa va fi demolata! Ar fi a 4-a!

Revenim treptat spre Vest.



Powered by API/PUM imgur uploader

Un zoom puternic (dintr-o zona inedita, peste Bogata) spre zona mai inalta de la sud de Ludus unde se lucra.