Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

lucianxx9o

colegi facem putina confuzie cu lotul bechtel, asta se datoreaza si la prostiile lui sova, care deruteaza lumea de nu mai inelege nimeni nimic.
Un rezumat complet
Lotul Suplacu de Barcau- Bors:
Valoare contract: 527 mil €
Plati realizate 268,3 mil € date comunicate finalul lunii august 2012
La sfarsitul lunii martie a fost platite toate datoriile de 50 mil €
Sova vrea sa platesca bechtel pentru reZilierea contractului pai stai putin crdem ca e vorba de 10 mil €!??  cu banii care trb dati la clauza+conservarea se pot continuacu minim 20 % lucrarile.

Pentru anul acesta au fost alocati MT+ cnadnr 13,1 mld lei
MT au fost alocati 7,29mld lei, din astia au fost platite 800 mld lei datoria cfr, bani care sau intors la stat.
Pai dece din aia 800 mil 300 nu sau alocat la la cnadnr pentru autotrada Suplacu...- Bors
Americanii au venit sa lucreze asta au cerut dar cu o conditie, sa fie platiti.
Este o mare prostie treaba cu bugetul sunt banii statului la care nu sunt impartiti in mod prioritar si sa fie alocati acolo unde lucrarile  au deja un avans.
Pai daca nu mai erau fonfurile ue cu ce se mai faceau autostrazi??
Legat de mama lui sova avocata la bechtel o sa vedeti ca pe viitor se suspenda pos-t daca va mai fii deblocat.
A si avertizat comisia ue ca nu vrea sa mai vada penali, oameni incompactibili etc... In institutiile statului . Naspa de tot

teocharis

s-a spus clar in momentul in care noul guvern a preluat puterea: nu mai avem bani la buget ptr autostrazi, totul se construieste din granturi europene sau in regim ppp/concesiune

Ionut


Ionut

Bun, era cazul sa mai fac si eu un mic update. Azi facem un update de pe segmentul metropolitan al autostrazii A3 Bucuresti-Ploiesti. Vestile sunt cam asa: toate grinzile sunt puse pe pasajul peste centura (dar atat), intre pasaj si Str. Popasului este fundatia de baza terminata (adica FARA balasat stabilizat), iar intre Popasului si oras NU ESTE NIMIC INCEPUT. Zero, niente.

Iata zona dintre oras si Str. Popasului. Zero barat.



Ionut

Din Str. Popasului am putut intra pe santier, pe autostrada propriu-zisa. Nu era nimeni la intrare... asa ca am intrat. Nimeni pe santier, nimeni nimeni, e parasit. Asa cum veti vedea in ultimele poze, la baza pasajului peste centura sunt cateva utilaje si abia acolo era un paznic.




Ionut

Continuam spre centura. Autostrada, asa cum va ziceam, intre centura si Str. Popasului este fix la acelasi stadiu, cel pe care-l vedeti. Vestea buna: este tot 2x3 (3 benzi pe sens). Este FOARTE lata.










Ionut


Ionut

Mai departe...









Am vazut acolo 4 turme de oi, incredibil. E si o stana imensa... pasteau printre gunoaie... pfu, sper sa fie gard bun in zona asta cand dau drumul la autostrada.

Ionut

Ultimul set de poze.

Spre centura... mai e putin.


Am ajuns la pasajul peste centura.


Imi fac curaj si merg prin dreapta, pe drumul tehnologic. Uite ce gasesc sub pod.




Podul (sau pasajul, cum vreti) in toata splendoarea sa. Are toate grinzile puse. Si cam atat.


Poza este spre inapoi, spre oras. Vedeti un paznic sus de tot pe pod, probabil l-am speriat, se uita lung dupa mine. N-am furat nimic, poate sta linistit, era agitat omul la cat de pustiu era pe-acolo...


That's it, sper ca v-a placut. Mie nu mi-a placut ca santierul pare abandonat.

Tavi

Ionut, apluze si tie!
Ce remarc este ca nu s-au furat grinzile de la pasaj :) dar nici buleftrica nu este relocata :( ca sa poata continua rampa spre Bucuresti.
Cat despre oi .. nu stiu de ce te miri ca doar erai in Pipera :lol:
Gica ala care a aparut in rosu pe pasaj in ultima ta poza ce a zis? Se apuca de ceva sau dorm in slapi?

Ionut

Quote from: Tavi on April 28, 2013, 07:55:34 PM
Gica ala care a aparut in rosu pe pasaj in ultima ta poza ce a zis? Se apuca de ceva sau dorm in slapi?

Ah pai nu l-am bagat in seama... sincer nici nu m-am gandit sa ma opresc si sa-l intreb, nu stiu cat poate sa stie omul, era clar paznicul pentru ca nu era nimeni pe santier. Nimeni, nimeni, niciun utilaj, doar cele din poza...

Tavi

Acum serios vorbind daca nu muta curentul electric de acolo nu prea vad cum pot sa continue. Si din cate stiu nu este treaba constructorului ci a companiei de transport electicitate sau cum i-o spune. Sau nu este asa?

user201

#1437
Mai mult sau mai puțin glumind, se pare că la noi devine sport național să faci un viaduct sau pod mare și după aia să aștepți ceva vreme până poți circula pe el. Podul peste DNCB, viaductul de la Surplacu de Barcău, cel de la Aciliu de pe A1...

În altă ordine de idei Ionut, mersi de poze atât pentru cele cu A3 cât și pentru cele de pe Motorway Spotting.  :gj:

CornelB

Multumim pentru fotografii Ionut, confirm si eu ca nici astazi, nu misca nimic dinspre centura spre Bucuresti.

sage

Am fost chiar ieri pe A3. A fost pentru prima oara cand am mers spre Snagov si am folosit autostrada. Multumita pozelor voastre si ale colegilor de dincolo stiam cu exactitate unde ma scoate nodul de la Snagov si cat de mult scurtez drumul.

Iesirea de pe Autostrada a fost okay. Semnele exista si desi sunt cam timide ( a se citi mici), m-am descurcat. Semnalizarea in nod este cam ciudata. Exista acolo un "giratoriu dreptunghiular" care te induce in eroare, dar e accceptabil ca orientare.

Problemele mai grave sunt la intoarcere. Normal ca nimeni de pe acolo nu foloseste autostrada. In intersectia de la Ghermanesti (Dj101B cu soseaua de legatura la autostrada), indiferent de unde conduci (dintre Snagov sau dinspre Ciofliceni) nu exista niciun semn catre autostrada. Nu exista niciun semn ca acolo e o intersectie. Pur si simplu s-a facut drumul, s-a conectat la DJ101B si gata.
Puteti vedea si voi aici http://goo.gl/maps/vbecg
Abia dupa ce intri pe drumul de legatura exista un panou cu directia Bucuresti/Brasov.

Iar in nod, am intrat pe contrasens inca de la prima curba. Semnul de acolire prin dreapta lipsea... In giratoriul dreptunghiular nu exista indicatoare de preincadrare si abia la fiecare iesire vezi panouri mici (si strambe) care iti spun incotro te indrepti.

E o curata bataie de joc. N-as putea intr-o mie de ani sa recomand drumul tatalui meu sau socrului meu. Pentru mine a fost o mica aventura - am dat cu spatele pe breteaua unei autostrazi (faceam asta sau ma ducea pana la Ploiesti), dar ei ar fi fost complet pierduti.

Sute de milioane de euro cheltuite ca sa pastrezi 100 km/h unde ai trei benzi si sa nu mai ai bani de semnalizare rutiera. Baietii de la minister, sunteti penibili!