Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

florin74

#15270
Nu s-au apucat acolo Horatiu.  Lucrau la  platforme, acolo trebuie si ceva excavatii. Deocamdată se descurca cu foreza asta, asa ca o iau sistematic. Când încep si supratraversarile de la Hadareni si de la Luna posibil sa mai apară 1-2 foreze.

alexV

^^
referitor la lotul Straco, am vazut si eu activitate in mai mult puncte, inclusiv decopertari proaspete, topografi in camp. niste depozite impresionante de material/piatra sunt vizibile de pe DN.

Vineri dupa-masa acea foreza din poze nu era acolo. Duminica seara am vazut-o in acea pozitie. No pictures.

laszlo.robert

Banca Europeana de investiții evita proiectul Autostrăzii Brașov-Comarnic.
     Este un proiect prea complex pentru primul PPP din  Romania.Ar fi mai bine să începem  cu un proiect mai mic. -a declarat reprezentantul băncii după întâlnirea cu ministrul finanțelor.
   Ps .mama ei de Ppp !

TibiV

Intamplator am auzit live.

Andrev McDowell, vicepresedinte BEI, despre A3 Ploiesti-Comarnic:
"Despre pregatirea proiectului autostrazii Ploiesti-Brasov am aratat ca suntem dispusi sa o sprijinim, indiferent sub ce forma. "
... dar cand este vorba de PPP pe A3 spune ca este un proiect mult prea complex pentru asa ceva:
"Pentru a dezvolta reputatia Romaniei ca o piata buna pentru Parteneriate Public Private, hai sa ne gandim la ceva mai usor de administrat (easier to manage), ceva mai usor in termeni de pregatire a proiectului."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Pacat...singura sansa a acestui proiect era sa fie implicat in gestionarea lui,cap-coada,incepand cu SF,o institutie de talia BE I....cred .ca refuzul lor,este un refuz politicos si un alt mod de a spune ca Cnair nu reuseste sa gestioneze proiecte infinit mai usoare si existenta sa este inutila.....nici vb s-a poata manageria proiecte de genul Comarnic- Brasov
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Dacă inteleg eu bine, omul a zis ca BEI nu se baga dacă e vorba de PPP. Dar nu inseamna neaparat ca nu pot împrumuta bani într-un mix de finanțare.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Atunci nu vad care e problema. Deocamdata trebuie facuta cu simt de raspundere documentatia care pregateste licitatia de proiectare si executie. Alea 35 de milioane trebuie puse la lucru ca sa avem un SF revizuit, AM si restul de avize/autorizatii/documentatii... ca sa avem o licitatie de lucrari ca lumea din care sa rezulte un constructor serios.

NGC

Quote from: tom_sawyer on February 19, 2018, 04:43:09 PM
Quote from: realfanady on February 19, 2018, 01:43:07 PM
S-a aflat ceva pe tronsoanele Suplac - Santaul Mare? Azi e ziua cea mare din cate stiu  :D.

s-a amanat pentru 16.03.2018 18:00

Nu s-a amanat nimic.

Astazi a fost termenul pentru depunerea ofertelor.

Avem ofertanti si a inceput etapa de evaluare tehnica (+ DUAE) pentru toate cele 3 loturi.

16.03.2018 este termenul initial pentru evaluarea ofertelor, dar il puteti ignora.

Asteptam comunicatul cu ofertantii sau o sa revin eu daca e necesar.

Ionut

#15279
Interesant. Deci s-au grabit sa deschida ofertele sa intre pe OMT 600. Avem toate autostrazile pe OMT 600 (toate licitatiile in curs - in afara de Tg Mures-Ungheni care este finalizata practic). Genial. 170 km de autostrada pe OMT 600.

NGC

Emotiile pentru Suplacu - Bors inca nu au trecut. Vedeti ce am zis acum cateva zile.

Ionut

Corect. Uitasem. E posibil sa se ajunga ca la Craiova-Pitesti. :) Adica spre anulare. Am inteles bine?

NGC

Ma refer acum strict la partea referitoare la notificarea prealabila de saptamana trecuta.
Teoretic e posibil sa fie asa cum am spus, dar cel mai probabil nu se va intampla asta.

Allex

#15283
Avem komunikat:

Astăzi s-a incheiat perioada de depunere în SEAP a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției celor trei loturi ale secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău Borș, parte a autostrazii Brașov-Tg.Mureș-Cluj-Oradea (autostrada Transilvania). Secțiunea 3 C, are o lungime de aproximativ 60 de km (km 4+200 si km 64+450) și este este împărțită în trei loturi (subsecțiuni).

Pentru Lotul 1 (subsecțiunea 3C1), Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550), cu o valoare estimată de 377.650.582,54  lei, fără TVA, au fost depuse următoarele oferte:

Asocierea CONSTRUCTII SA - HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
Asocierea OLIVIERI COSTRUTTORI SRL - IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E.    MANTOVANI S.p.A - DE SANCTIS COSTRUZIONI S.p.A.
Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - DRUMURI BIHOR SA - DRUM    ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL
VIAROAD SRL


Lotul 2 (subsecțiunea 3C2): Chiribiș – Biharia (km 30+550 – km 59+100), are o valoare estimată, fără TVA, de 454.414.271,15, iar pentru proiectarea și execuția acestuia au fost depuse 7 oferte:

Asocierea CONSTRUCTII SA - HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. - TANCRAD SRL
NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG
Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL - SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL
Asocierea STRABAG SRL - STRACO GRUP SRL
Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - DRUMURI BIHOR SA - DRUM ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL


Pentru Lotul 3 (subsecțiunea 3C3) : Biharia - Borș (km 59+100 – km 64+450), cu o valoare estimată de 159.223.476,08   lei, fără TVA , au fost de asemenea depuse 7 oferte:

ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ S.A.
Asocierea CONSTRUCTII SA - HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. - TANCRAD SRL
SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG
Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL
TIRRENA SCAVI S.p.A.
Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - DRUMURI BIHOR SA - DRUM ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL




Durata contractului pentru Loturile 1 și 2 este de 84 de luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Pentru Lotul 3 durata contractului este de 79 de luni și cuprinde: 4 luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție ofertată de operatorul economic desemnat câștigător.

În perioada următoare va avea loc evaluarea ofertelor, respectandu-se termenele și etapele procedurale, conform legislației în vigoare.

Informații suplimentare:

Lotul 1 (subsecțiunea 3C1): Suplacu de Barcău – Chiribiș, are o lungime de 26,35 km.

Traseul acestui lot începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. Traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău la km 6+700 , după care intră în zona campului petrolier unde, la km 9+000, intersecteaza, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglaș). În continuare traseul autostrăzii se indreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, traseul intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita. Traseul va continua într-o zonă de campie, înscriindu-se în zona Chiraleu și Sinlazar, intersectând DN 19E, la km 30+480.

Lotul 2 (subsectiunea 3C2): Chiribiș – Biharia, are o lungime de 28,55 km.

Acest lot începe în zona localității Sinlazar (intersecția cu drumul național DN19E), respectiv km 30+550, pe traseul subsecțiunii 3C-2. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, cuprinsă între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig și Haucești si intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece prin zona Fegernic, pe o lungime de cca l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Salard). Traseul autostrăzii continuă spre granița cu Ungaria, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național care se deviază de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Lotul 3 (subsecțiunea 3C3): Biharia – Borș, are o lungime de 5,35 km.

Lotul începe în zona localității Biharia (km 59+100). Traseul tranzitează o zonă de câmpie cuprinsă  între localitățile Biharia, Satu Nou și granița cu Ungaria. Intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614, prin nordul localității Biharia. La km 59+875 este prevazut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele rutiere și 3 pasaje . În apropierea acestui nod rutier se află calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Acest lot încheie traseul autostrăzii Brașov-Cluj-Borș la km 64+450 (frontiera cu Ungaria).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

#15284
Wow o veste foarte buna si de mult asteptata !  :D
You're in Steelers Country