Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut

Viaductul peste CF, vederi spre nord, spre Popasului, trecem calea ferata...


Viaductul peste CF, vederi spre nord, spre Popasului, trecem calea ferata...


Viaductul peste CF, vederi spre nord, spre Popasului, trecem calea ferata...


A DISPARUT CANTONUL CFR! Se vor ridica pilele in locul lui.


Alte cadre, acelasi viaduct/pasaj...









Ionut

Si ultimul set... de la Popasului...

Popasului, ovoidul... Probabil in curand vom vedea grinzile pe pile... structurile sunt gata.


Spre DNCB, spre nord, culeea de nord si rampa.


Spre DNCB... capatul rampei de nord.


Ovoidul Popasului (stanga culeea sud, dreapta culeea nord).


Stanga culeea sud, in plan apropiat pilele centrale.


Rampa spre Gherghitei/calea ferata, spre sud...


Rampa spre Gherghitei/calea ferata, spre sud... vedere spre calea ferata.


Invers, vedere spre nord, se vede giratoriul/ovoidul Popasului.


Din nou ovoidul cu pilele si culeile.


Culeea sud.


Pilele centrale si culeea nord.

Ionut

Asta a fost tot. Ma oftic foarte tare ca nu am reusit sa scot filmarea, chiar imi pare rau... sper ca data viitoare sa fac bine. Sper ca macar din poze se poate vedea progresul bine, eu zic ca macar atat am reusit.

Legat de mobilizare, i-am prins fix in pauza de pranz, dar chiar si asa se miscau. Nici nu prea mai au asa enorm de mult de munca. Ce-a fost mai greu a trecut. La podul peste Saulei si la viaductul peste cf mai este destul de munca... dar daca o sa fie platiti... cred ca la inceputul verii au toate sansele sa fie gata... au rezolvat cu cantonul CFR. Nu prea mai vad blocaje, altul decat finantarea.

Nu stiu, parca mergem din rau in mai rau. :(

panzer

Multumim Ionut. Nu te mai ataca: numai cine nu munceste nu greseste!

La podul peste CF mai au ceva pile. Dar la rampa spre Bucuresti au inceput sa apara biscuitii.

In Balta intre pile observam inca o casa? Spre Petricani.

Sorin62

Mulțumim pentru poze Ionuț!
Foarte bune.
Mă uit cu groază la supra-betonarea colectorului de canalizare și mă întreb cum o să se realizeze o asemenea lucrare pe str. Fabrica de Glucoză?
Sau nu se va face așa și va fi doar o stradă cu restricție de tonaj?


Cred că nu vor pune grinzile pe Popasului în iarna asta. Cred că le vor pune pe toate, după ce vor fi gata și pilele de la calea ferată și cele de la Balta Saulei

NGC

Si daca tot vorbim despre respingerea documentatiei de atribuire pentru VO Bacau, sa vedem cum stam aici.

Va mai aduceti aminte?

Quote from: NGC on October 07, 2017, 05:19:48 PM
3A2 + 3B1
3B2
3B5

:D

P+E

Quote from: TibiV on October 23, 2017, 10:32:10 PM
Quote
Documentațiile pentru încă 55,854 km din Autostrada Transilvania transmise spre validare la ANAP
23 Oct 2017

C.N.A.I.R. S.A. a finalizat procesul de elaborare a documentațiilor de atribuire și a transmis spre validare la ANAP urmatoarele proceduri:

1. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700-km 25+500) și Subsecțiunea 3B1: Topa Mică - Zimbor (km 0+000 - km 13+260). Precizăm faptul că Subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700-km 25+500) va avea o lungime de 16,80 km, iar Subsecțiunea 3B1: Topa Mică - Zimbor (km 0+000 - km 13+260) va avea o lungime de 13,26 km.
2. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești - Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500). Precizăm că Subsecțiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500) va avea o lungime de 12,24 km.
3. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj – Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcău, Subsectiunea 3B5: Nușfalău - Suplacu de Barcău (km 66+500 - km 80+054.044). Menționăm că Subsecțiunea 3B5: Nușfalău - Suplacu de Barcău (km 66+500 - km 80+054.044) va avea o lungime de 13,554 km.

Agenția Națională pentru Achiziții Publice va finaliza în termen de 10 zile lucrătoare procesul de evaluare/validare a acestora, în conformitate cu prevederile art. 23 din HG nr. 395/2016.

Proiectul va fi finanțat din FEDR in cadrul POIM 2014 – 2020, fiind prevazut in MPGT aprobat prin HG 666/2016.


Au mai zis ceva? Le-au trimis "spre validare la ANAP".

Si ce s-a intamplat? De ce tac? Simplu. Documentatiile de atribuire au fost respinse si aici de cel putin 2 ori fiecare.

voicul

Sunt bune si pozele si cine vrea sa priceapa, pricepe. Restul sunt "- karma" :)

Am vazut eu ca ar mai fi 3 pile in locul in care a fost cantonul?

@Panzer - ai vazut bine casa, dar ea va ramane sub pod. E ceva apartinand de stat, dar abandonat/nefolosit. Deci nu e o problema.

carutasul

Quote from: Sorin62 on December 12, 2017, 07:51:39 PM

Cred că nu vor pune grinzile pe Popasului în iarna asta. Cred că le vor pune pe toate, după ce vor fi gata și pilele de la calea ferată și cele de la Balta Saulei
N-ar fi mai logic să termine Popasului ca să vină cu grinzile pe autostradă? :)

TibiV

Gasiti un set de poze "de la sol", foarte bune, la colegii de la MU:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&p=261227#p261227

Pozele sunt facute cu 3 zile inaintea pozelor aeriene ale lui Ionut.
Deci practic vedem acelasi lucru de la sol.
Combinatia "aerian" (API) si "terestru" (MU) va fi extrem de lamuritoare pentru colegii care nu sunt bucuresteni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

Ionuț, la pasajul de la Popasului, rampa București, era o problema cu trecutul pe sub fire. A are un camion acolo și se opriseră lucrările. S-a rezolvat?

Sorin62

#14875
^^^
Nu.
Trebuie relocați doi stâlpi (pentru traversare perpendiculară). Abia acum (a fost prezentată de NGC câteva pagini în urmă http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg178565#msg178565) s-a făcut proiectul de HG pentru exproprierea suplimentară a terenului necesar relocării stâlpilor. După ce se aprobă HG trebuie făcută exproprierea, cadastru, proiect de modificare LEA, (autorizație?, mediu?), transfer proprietate teren către ENEL, (licitație executant? o avea ENEL-ul contract pentru asemenea lucrări? așa ar trebui...), execuție...

Tavi

^Multumesc Sorin62!
Pare lunga procedura dar dupa relocare cred ca ar trebui sa mearga repede lucrarea.

Ionut

Nu ar trebui sa puna probleme pentru deschiderea posibila in mai-iunie 2018. Problema cea mai mare acum pare sa fie sub-finantarea... Si desigur ce scuze va mai gasi CNAIR ca sa nu faca receptia.

horatiu.cosma

^
Cum să nu fie probleme? Recepția la terminarea lucrărilor cum se face fără să fie totul gata?

Ionut

Pai poate sa fie totul gata in iunie 2018. Nu poate? Eu zic ca se poate. Daca se vrea... daca se aloca bani... daca daca daca... intr-o tara normala se poate. Acum na, in Romania, cu autoritatile astea... ma abtin. Ne chinuim sa deschidem 3,325 km... penibil.