News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Pilele din zona canalului se pot executa si fara a goli canalul mai ales ca sunt in marginea pereului pe ambele maluri dar na.... daca poate incasa statul (hidro)bani de la stat(cnair) de ce sa nu o faca >:(  si nu sunt putini.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

#14776
Ce zici tu acolo? Dar pilele nu au ditamai fundatia? :)


vancouver

Mama lui de proiect Bechtel cu toate grinzile egale. Se putea face acolo fara nici o problema un pod gen la centura Arad pe A1 peste Mures sau la Constanta pe A2 peste canal Dunare-Marea Neagra. Evident, nu asa de mari, dar cu acea tehnologie, de cofraj pasitor si structura de beton in forma de arc.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Eu nu vad de unde pierderi pentru Hidroelectrica.
Acum ca vine iarna, debitul apei scade. Ei pot sa produca la capacitate maxima, golind astfel lacul de acumulare. Iar mai apoi se poate opri totul cat lucreaza TS, iar lacul se va umple.
Ei oricum sunt obligati sa mentina un debit minim pe albia veche. Asta chiar nu e lucrare complicata. Trebuie doar un minim de dialog intre TS si Hidroelectrica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

gsimon

#14779
Ca sa va faceti o idee mai buna despre cum arata albia/debitul raul Somesului Mic la momentul actual.
De alfel aceasta e si intrarea pe santier (cel putin una din ele) a celor de la TS.

[/URL]

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]


GDPR

#14781
Quote from: dr4qul4 on November 26, 2017, 12:56:54 PM
Acum ca vine iarna, debitul apei scade. Ei pot sa produca la capacitate maxima, golind astfel lacul de acumulare. Iar mai apoi se poate opri totul cat lucreaza TS, iar lacul se va umple.

E ceva mai complicat decat atat, vorbim de o amenajare hidro complexa, in cascada, CHE principale (Mariselu si Tarnita) fiind proiectate sa functioneze in orele de varf de sarcina a SEN, nu in banda. Iar daca se goleste canalul de aductiune, CHE Gilau I, Gilau II si Floresti I ar fi scoase complet din functiune.

Dar ce vorbim noi aici,graficul de executie cu planificarea etapelor de lucru si a perioadei de intrerupere trebuia agreat si asumat de catre toate partile implicate, inclusiv de HE, inainte de inceperea lucrarilor. S-a intamplat acest lucru, exista vreun protocol in acest sens?

ciprebbe

Quote from: adrian rosca on November 26, 2017, 12:30:59 PM
Ce zici tu acolo? Dar pilele nu au ditamai fundatia? :)

Ba da, dar in 2017 ne facem probleme legat de realizarea unei incinte(4 aici) pentru piloni si elevatii la 1m de mal? :)
Solutii exista. HE vrea banii :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

Palplanse....
Altii au facut incinte in mijlocul apei...
Sa dau exemple??

GDPR

#14784
Nu neaparat palplanse, la podul Mihai Bravu s-au folosit saci. Doar ca astfel de solutii nu au fost incluse in documentatia de licitatie si implicit in contractul TS, care e de tip Fidic rosu. Iar dupa cum stim deja, CNAIR are o problema cu aditionalele. In plus, asta ar rezolva doar problema executiei pilelor, nu si montajul grinzilor, in cazul in care nu exista lansator de grinzi.

HE nu o sa renunte la pretentiile ei financiare, are doi actionari avizi dupa bani, care mai nou vor sa se dea reciproc in judecata pe motiv de "daune produse societatii".

LE am gasit niste mesaje mai vechi pe subiect. Lucrurile pareau aranjate cu HE, ce s-a intamplat intre timp?


Quote from: ciprebbe on June 09, 2016, 12:28:10 PM
Se inchide canalul si se va devia pe vechiul curs (printre pilonii facuti de Bechtel).  Undeva spre 5 luni se estimeaza inchiderea si 8 luni finalizarea constructiei.
Se intocmeste documentatia de licitatie dupa noile prevederi si dupa ce s-au inventariat materialele si lucraile efectuate deja.

Quote from: ciprebbe on August 26, 2016, 08:24:06 AM
In actuala varianta s-a renuntat (in sfarsit) la lansatorul de grinzi si se va merge pe spargere pereu si inchidere canal Hidroelectrica.
S-a refacut parte din proiect (iptana) s-a pus iluminatul, refacut drenajele, s-au reevaluat materialele existente de pe vremea Bechtel la Savadisla...tot felul de maruntisuri. Se va licita pe fidic rosu iar documentatia se incearca sa fie cat mai exacta pentru a nu exista ulterior motive de claim.
Fiind pe fidic rosu trebuie sa se stie exact (aproape) totul inclusiv graficul de lucrari, materiale, liste de cantitati, termene(va fi unul scurt pentru ca sa participe firme serioase la licitatie si nu n-spe mii de firme de apartament). Hidro vrea bani (despagubiri) pentru zilele in care canalul va fi inchis si nu pot produce curent. Trebuie stiut exact cati, cate zile, de unde iei banii (stat in stat) etc. "E multe probleme de rezolvat " insa e pe drumul cel bun si odata pornit nu se opreste.

TibiV

"E multe probleme de rezolvat " insa e pe drumul cel bun si odata pornit nu se opreste.

Ufff...
Postarea asta are mai mult de un an... :(
Lung e drumul cel bun in Romanica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Se va inchide canalul si s-a renuntat la lansator :).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Canalul se va inchide doar daca CNAIR vireaza banii. Intrebarea e cand se va intampla lucrul asta, se stie ceva?

NGC

Quote from: NGC on November 15, 2017, 05:18:52 PM
Quote from: NGC on August 23, 2017, 03:33:37 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)".

Valoare estimata lot 1: 377.650.582,54 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 454.414.271,15 RON fara TVA
Valoare estimata lot 3: 159.223.476,08 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 20.11.2017

Finantare: Fonduri bugetare

Avem o prima amanare si aici.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 11.12.2017 pentru fiecare lot.

Sa nu ne grabim.

STRABAG a contestat pentru loturile 1 si 2 faptul ca CNAIR nu a raspuns la solicitarile de clarificari si a cerut suspendarea procedurii.

Ionut

Si probabil au mari sanse sa castige, la fel ca pe DX12?
Macar aici nu s-au depus ofertele. :)