News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Dan74

Sambata la pranz la Gilau erau mai multe utilaje langa grinzile pozitionate pe directia autostrazii, am fost luat prin surprindere si nu am reusit sa fac poze.


marisRO

Va confirm si eu, fara poze 😓 faptul ca erau mai multe utilaje si se vedea si un excavator care lucra in zona albiei. Erau si mai multe marcaje in zona grinzilor.

marisRO

Straco - relocare DN zona Hadareni si statie asfalt








marisRO

Pe lorul Geiger terasamentul se vedea din DN in zona Ogra-Cipau




marisRO

Strabag - lucra pe tot lotul zona spatiu servicii, asfalt pe bretele urcare din zona giratoriu Ungheni
















dr4qul4

Quote from: alecu26 on October 30, 2017, 09:38:30 AM
Când ar trebui contractual aici sa fie finalizat? Termenul de executie era destul de strans, si de ceva vreme nu mai sunt nici un fel de obstacole, sa poata fi justificate de constructor ca si motive de intarzieri.
Nici un motiv in afara de o casa de expropriat exact sub pasajul peste CF si probabil lipseste avizul CF din moment ce lipsesc pilele centrale (cele de pe ambele parti ale CF).
Un fleac.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Casa e deja expropriata, dar nu cumva trebuie autorizatie de desfiintare de la PS2? Prin analogie cu barul de pe Liviu Rebreanu.

Tavi

Dupa CF e Voluntari. Dar probabil e acelasi lucru.

GDPR

^Da, e Voluntari, cu o foarte mica exceptie, vezi pe site-ul ANCPI: http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Just for fun... ;)

http://infooradea.ro/incep-sa-se-miste-lucrurile-la-autostrada-transilvania-foto/

Una dintre telenovelele infrastructurii românești, o rușine națională începută în 2013, se apropie de un deznodământ. În sfârșit încep lucrările la podul Gilău peste Someș, un ciot de 800 de metri de autostradă care trebuie să lege A3 Gilău-Câmpia Turzii de ,,muzeul" A3 Gilău-Nădășelu. În cursul zilei de ieri s-a dat ordinul de începere și s-a predat amplasamentul către constructor (Tirrena Scavi), astfel că acesta se poate apuca de treabă, anunta Asociația Pro Infrastructură.

Conform acesteia, termenul de finalizare, pentru aceasta portiune de 800 de m de autostrada, este 27 august 2018, insa acest termen nu este cert, avand in vedere birocratia dar si diverse probleme care pot aparea pe parcurs, cum ar fi vremea sau alte intarzieri.

Insa, o data cu finalizarea acestui tronson va fi facuta legatura cu portiunea Gilau-Nadaselu, un tronson de 8,7 km, care este aproape terminat, are termen de finalizare, octombrie 2017, iar astfel putem spune ca Autostrada Transilvania va avea un nou tronson  de autostrada gata.

De asemenea, C.N.A.I.R. S.A, anunta in data de 23 octombrie, ca a finalizat procesul de elaborare a documentațiilor de atribuire și a transmis spre validare la ANAP urmatoarele proceduri:

1. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700-km 25+500) și Subsecțiunea 3B1: Topa Mică – Zimbor (km 0+000 – km 13+260). Precizăm faptul că Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700-km 25+500) va avea o lungime de 16,80 km, iar Subsecțiunea 3B1: Topa Mică – Zimbor (km 0+000 – km 13+260) va avea o lungime de 13,26 km.

2. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500). Precizăm că Subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500) va avea o lungime de 12,24 km.

3. Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti – Suplacu de Barcău, Subsectiunea 3B5: Nușfalău – Suplacu de Barcău (km 66+500 – km 80+054.044). Menționăm că Subsecțiunea 3B5: Nușfalău – Suplacu de Barcău (km 66+500 – km 80+054.044) va avea o lungime de 13,554 km.

Ne aducem aminte ca, intr-o vizita la Oradea, Ministrul Transporturilor, la acea vreme Razvan Cuc, anunta ca proiectul autostrăzii Suplacu de Barcău-Borș va fi împărțit în trei sectoare, care se vor licita separat, pentru a se evita atribuirea lucrării către ,,un constructor neserios" și a adăugat că, până la finele anului 2020, se va putea circula pe autostradă între Oradea și Cluj.

Astfel, in septembrie 2017, proiectul pentru Autostrada Transilvania (A3), sectiunea Suplacu de Barcau-Bors a fost scos la licitatie, iar termenul limita pentru primirea ofertelor este 20.11.2017.

Din pacate, din Autostrada Transilvaia (A3), in 2018 vom avea finalizati doar 9,5 km, iar daca previziunile fostului ministru, Rzavan Cuc se vor adeveri, vom putea circula intre Oradea si Cluj, pe autostrada, undeva prin 2022, numai daca portiunea Bors-Suplacu de Barcau va fin finalizata in 2020, asa cum este prevazut.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Subiect mai mult de Parcare... dar pun aici pentru ca oricum o sa tot apara "stirea"...

Mihai Tudose negociază finanţare de la Banca Mondială pentru autostrada Comarnic-Braşov

Surse guvernamentale ne-au declarat că premierul vrea să contracteze fonduri pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Braşov, informează Capital. Conform surselor citate, guvernul ar putea contracta un împrumut de la Banca Mondială pentru finanţarea tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov.

Romania Libera

Sorin62

][/quote]
Quote from: dr4qul4 on October 30, 2017, 10:27:39 PM
Nici un motiv in afara de o casa de expropriat exact sub pasajul peste CF si probabil lipseste avizul CF din moment ce lipsesc pilele centrale (cele de pe ambele parti ale CF).
Un fleac.
Quote from: adrian rosca on October 30, 2017, 11:24:55 PM
Casa e deja expropriata, dar nu cumva trebuie autorizatie de desfiintare de la PS2? Prin analogie cu barul de pe Liviu Rebreanu.
Quote from: Tavi on October 31, 2017, 12:29:07 AM
Dupa CF e Voluntari. Dar probabil e acelasi lucru.
Quote from: adrian rosca on October 31, 2017, 12:37:29 AM
^Da, e Voluntari, cu o foarte mica exceptie, vezi pe site-ul ANCPI: http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html

E canton CFR. Probabil că nu mai găsesc actele privind construcția, și atunci nu pot cere autorizație de desființare. Sau există aparatură CFR importantă în acel canton  :lol:

marisRO

Premierul Mihai Tudose a avut astăzi, la Palatul Victoria, o întrevedere cu o delegație a Băncii Mondiale, condusă de Tatiana Proskuryakova, manager de ţară, pe tema proiectelor de infrastructură rutieră.

Reprezentanţii instituției financiare internaționale au comunicat decizia Băncii Mondiale de a susţine implementarea proiectului autostrăzii Ploieşti-Braşov.

Premierul Mihai Tudose a apreciat decizia Băncii Mondiale de a se alătura eforturilor Guvernului României în domeniul construcției de autostrăzi, anunțată de Tatiana Proskuryakova, șefa delegației Băncii Mondiale. "Salutăm decizia Băncii Mondiale de a sprijini modernizarea și dezvoltarea infrastructurii de transport din România, domeniu prioritar pentru Guvern. Dorim ca acest proiect de importanță strategică, finanțat de Banca Mondială, să reprezinte începutul unei schimbări de paradigmă în zona investițiilor din infrastructura rutieră", a declarat premierul Tudose.

În cadrul întrevederii au mai fost stabilite măsurile necesare pentru demararea proiectului autostrăzii Ploiești-Brașov, cu asistență asigurată de Banca Mondială. În acest sens, vor fi înființate un comitet de coordonare, la nivelul Secretariatului General Guvernului, condus de vicepremierul Ion Marcel Ciolacu, și o unitate de implementare a proiectului, la Ministerul Transporturilor, responsabilă de componenta tehnică.

Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, care va coordona implementarea tehnică a proiectului, a declarat că instituția pe care o conduce se va implica total în realizarea acestui obiectiv.

La întrevedere au mai participat din partea Guvernului vicepremierul Ion Marcel Ciolacu, ministrul transporturilor, Felix Stroe, ministrul finanțelor publice, Ionuț Mișa, secretarul general al guvernului, Roxana Bănică, secretarul de stat în ministerul transporturilor, Maria Magdalena Grigore, și consilierii de stat, Daniela Mocanu și Felix Rache.

Sursa: http://gov.ro/ro/stiri/banca-mondiala-asigura-asistenta-guvernului-romaniei-pentru-constructia-autostrazii-ploiesti-brasov

teoneo

Poze făcute azi 31.10.2017, pe fugă.
Pod peste pârâul Falogii km8+052.


Spre Spațiul de Servicii și dincolo de el.



cu ZOOM puternic:


și zona de pe deal Recea (partea spre SS):


PS.
Am făcut poze și către pista aeroportului TgM, unde se lucrează din plin. Mâine le pun.