Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Mihai_C_Radu

#14325
Negativ, daca am inteles bine din discutiile anterioare, urmeaza a fi construite si alte randuri de pile intermediare... Tot daca am inteles bine, constructia respectivelor randuri de pile e intarziata de faptul ca antreprenorul nu are acces liber la amplasamentul lor :headbash:  Pe partea de sud a CF, de la min 09:05  04:05 pare a se zari ceva lucrare la piloti inceputa... pe partea de nord insa, eu personal nu pot distinge nimic inceput...

PS multe multumiri Ionut, filmarea este de foarte buna calitate si pe deplin lamuritoare ;)

Ionut

#14326
Exact, mai trebuie cate un rand de pile de-o parte si de alta a liniei de cale ferata. La nord trebuie demolata acea cladire, se vede bine pe filmare. Nu mai tin minte daca au sau nu avizul de la CFR Infrastructura pentru cele doua randuri de pile.

Ionut

Am cautat PUZ-ul.
Se vad randurile de pile care trebuie executate (click mai jos pe imagine pentru full res).



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

S-au mai pus, dar le mai pun o data pentru cei care sunt mai noi pe forum... si pentru presa ca ma tot intreaba cum e cu Petricani, cum e cu Gherghita, cum e cu, cum e cu...

Nod Gherghita


Nod Petricani


Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Despre intrarea A3 in Bucuresti si despre proiectele din zona se discuta pe unul din thread-urile Capitalei.

Europiu

O intrebare prosteasca: de ce nodul Gherghita in plansa (mesaj 2:28 PM) difera de cel din PUZ?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Dominik

You're in Steelers Country

NGC

^^^ Ce trafic intens este deja, la doar cateva ore de la inaugurarea tronsonului impreuna cu viaductul de la Gilau! :lol:

dorum

ma da' bine mai rasucesti cutitul in rana :) :) :) :)

MISECE62

Dealtfel si la intersectia cu Petricani difera plansa fata de PUZ

carutasul

Stăteam şi mă gândeam dacă la capătul de la Petricani nu trebuia un pasaj. Care putea fi făcut acum, când nu e trafic ( mă rog, nu e dinspre autostradă) că după ce se deschide probabil va fi oricum dureros acolo...

cmd

Deci clar va trebui contract de deszapezire - stiu o firma din Teleorman care lucreaza excelent, mai ales cand nu ninge.... >:(
Quote from: NGC on October 13, 2017, 04:56:19 PM
^^^ Ce trafic intens este deja, la doar cateva ore de la inaugurarea tronsonului impreuna cu viaductul de la Gilau! :lol:

Tavi

Multumiri Ionut & Maverick!
@All: stie cineva daca peste conducta de langa culeea Petricani va fi supratraversata de o structura de beton sau se vor asterne straturile normal?
Parca e lasat un pic locul gol acolo pentru ceva.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vice33

Conteaza asa mult cine e "Maverick"? Chiar e irelevant, conteaza CE si CUM actioneaza, in speță filmare si manuirea dronei. Numele real al operatorului nu e important in acest caz...