News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

cutter

Aceste case pare ca vor fi daramate cam degeaba (tehnic, pt relocarea DN73B ca sa intre sub un unghi mai favorabil in penultimul giratoriu al proiectului). Sper ca va fi corectat PT-ul daca e asa.

https://goo.gl/maps/AF97h6nJasL2

Si cred ca si aceasta:

https://goo.gl/maps/5jntD3oqdK92

ion59

Quote from: Ionut on October 02, 2017, 05:15:14 PM
@panzer, sa vezi acum ce dislike-uri iei. :)

Orice km e bun. Eu sper sa ne mobilizam si sa legam Cristian de Fagaras. Ca vine A13 din urma... si intr-un final sa legam Brasovul de vest, ca de Bucuresti nu prea suntem in stare...
Eu zis sa ne mobilizam sa trecem muntii, mai degraba!

Ionut

^ Pun eu plansa lui Victor la o rezolutie mai mare ca sa putem vedea mai clar detaliile.


(click pentru rezolutie mare)

Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

#14148
Quote from: cutter on October 02, 2017, 07:14:08 PM
Aceste case pare ca vor fi daramate cam degeaba (tehnic, pt relocarea DN73B ca sa intre sub un unghi mai favorabil in penultimul giratoriu al proiectului). Sper ca va fi corectat PT-ul daca e asa.

Din ce vad eu giratoriul acela poate fi facut la nord vest de acel podet.

Oare ce e mai ieftin - sa expropriezi acea/acele case sau sa faci doua podete (maricele din ce vad) pe DN73B? (Vad ca e "pod" scris acolo, dar nu pare cine stie ce mare inginerie, este foarte scurt.)

marisRO

Azi a fost şedinta Comisiei de Analiza Tehnica la APM Mures in  vederea  emiterii Acordului  de  mediu  pentru  proiectul ,,Autostrada Brasov - Oradea,  Sector  Ogra - Bors", tronson aferent jud. Mures.

Raportul  privind  impactul  asupra  mediului  şi  completările solicitate  la  acesta  pot fi  consultate pe  site-ul  Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului (ANPM), accesând  link-ul  http://www.anpm.ro/documente-procedura-eim-si-ea

teoneo

Sorry... că vă cam stric discuțiile. Dar mi-am propus să pun și eu pozele de ieri dimineață de pe lotul Strabag (între Valea Izvoarelor și Nod Aeroport)... să nu mai amân.

pasadia

#14151
@cutter (codificat) : din cate stiu Allen are o solicitare de la un expropiat din Cristian cu privire la traseul acelui drum de legatura. Inca nu am toate datele, nu stiu cat de grav e si care e zona exacta, dar e posibil sa fie chiar despre asta.

Iar relocarea cred ca se datoreaza mai degraba podului peste Ghimbasel. Probabil cota drumului de legatura e mai sus decat a DN-ului si a fost nevoie sa mute DN-ul spre est ca sa coboare la nivel drumul de legatura. Asta e scenariu meu, dar trebuie vazut in zona care e exact nivelul DN-ului fata de raul ala.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

teoneo

Poze de ieri (1-oct-2017) de pe lotul Strabag.
Logica prezentarii este de la Vest la Est. Încep cu o poză luată spre Vest, cu dealul dinspre Sânpaul, dincolo de Pasajul pe autostrada peste DC73 si Pârâul Mare (un colț din acest pasaj se zărește în poză). Poza e luată de pe partea sudică a autostrăzii, vis-a-vis de stația de transformare. (Un bun reper al pozelor e drumul E60).


din același loc:

aici pun și o imagine luată în opoziție față de precedenta (de pe partea nordică).


teoneo

Revenind, pe partea sudică, încep să mă deplasez spre Tg-Mureș (spre est) dar cu obiectivul spre Vest (se vede E60/DN15, sensul spre Luduș-Turda-Cluj).



teoneo

Perpendicular pe axul autostrăzii, se excavează capătul dealului dinspre stația electrică de transformare.

Același obiectiv fotografiat de pe partea nordică a autostrăzii, din apropierea E60, dinspre NE spre SV.

cu zoom:

și utilajele situate pe o cotă inferioară parcate pe și lângă podețul de la km9+260.


La acest podeț revin imediat, când voi posta fotografiile postate de pe partea sudică (partea opusă E60, adică partea cu deal pe care se vor executa deblee).

teoneo

Imagini spre vest luate din zona km7+900 (cu aproximație):

În zona Spațiului de Servicii este asfalt (dar nu și în parcare)!


Aceeași zonă luată din alt unghi, dintr-un punct mai depărtat de ax:



teoneo

Pod peste pârâul Falogii km8+052 văzut din același punct:


Următoarele poze sunt luate de pe dealul ce începe la Recea și se termină în zona din care fotografiez:
Spațiul de Servicii și Pod peste pârâul Falogii (km8+052) în plan apropiat:



podul/pasajul:




Detaliu zona asfaltată din zona Spațiului de Servicii:


ciprebbe

Pe viitor, cei care mai pozati lotul Strabag, va rog sa fotografiati mai in detaliu zona de la spatiile de servicii(vezi mai sus by teoneo) si pana in spate la manastire.
Este o zona de NFZ (NoFlyZone) unde nu se poate filma cu nici un fel de autorizare. E motivul pentru care in filmarile din drona aceasta zona (unde este deja asfalt) lipseste.
Multumesc anticipat celor care bat la picior zona.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teoneo

Fac revenirea de care aminteam: de pe dealurile din stanga care se văd în pozele anterioare.
Undeva în dreptul acelor terase, sus pe platformă, un buldozer (care nu se vede nici din E60 și văd că nici în pozele de mai sus) decoperta stratul vegetal pe o suprafață destul de extinsă. Porumbul nu era cules. Buldozeristul a zis că proprietarii culturilor au fost anunțați, dar dacă aceștia nu vor veni, utilajele vor intra în cultura de porumb (în acel punct până la 30m; a mai zis că de-aici va merge în zona km 13+x unde, la fel este porumb necules. Am scris să fie scris: Poate citește cineva).
Un alt utilaj executa drumul pentru camionele ce vor căra pământul de pe acest debleu, după care se va taluza cu stratul vegetal pe care-l decopertează acum. Acolo sus n-am mai făcut poze. Am făcut doar spre traseul autostrăzii.
Până să ajung acolo, o poză dinspre sud spre podețul de care vorbeam mai sus, de la km9+260:


Poze de pe deal/debleu. În extremitatea din stânga e zona podețului din fotografia anterioară:

Mă rotesc spre Târgu-Mureș:




teoneo

#14159
^^

Știind de lucrul de care amintești, exact zona asta am străbătut-o. Imediat urmează!