Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

adiarc

pt mine nu esti prea insistent..stiu cum e sa-ti petreci jumatate din viata in masina....multumesc pt up-date-uri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Nici pentru mine nu esti insistent. Ai +1 mereu cand pui poze ... pentru deranj.

Stau sa ma intreb (mai mult retoric) daca se termina mai repede sectiunea Petricani - Gherghitei, daca cineva se deranjeaza sa o deschida?
Ar mai elibera din traficul de pe Petricani intersectie cu Tei si Doamna Ghica.

Ionut

Am mutat discutia despre taxa pentru Comarnic-Brasov pe thread-ul dedicat taxelor pe drumurile din RO. :) Discutiile deviaza de la subiectul Comarnic-Brasov, asa ca va rog sa continuam acolo.

panda_no 5

#13713
^

Nu cred sa se termine mai repede.
Ar fi ceva sa se poata imparti traficul in 2.
Astazi la ora 19 coada de la Doamna Ghica se intindea pina la Mobexpert

SkyPilot

Quote from: cristi5 on August 22, 2017, 03:14:47 PM
Pai e pana la Chiribis, sper ca nodul Chiribis e in lotul de mijloc (Chiribis-Biharia) stie cineva la ce km e nodul?
Nodul Chiribis este pe lotul de est, la km. 24+525. Dintr-un motiv care imi scapa, numerotarea incepe cu km. 4 si este de la est spre vest. Nu e asa rau pentru ca acest lot este cel mai avansat dar adevarata dificultate pare a fi la campul petrolier. Cei 26 km. par a acoperi exact zona unde lucrarile sunt mai avansate.
Pe lotul de mijloc ne putem astepta la un viaduct (neproiectat inca, poare avea 2-300 m.) peste rezervatia Fegernic.
Nu mai este alt nod in afara de cele doua. La Suplacu de Barcau este ceva temporar. Nodul urmator spre vest ar fi la Nusfalau.
Sursa:
http://www.anpm.ro/documents/12220/33416494/RIM+Autostrada+Brasov+-+Oradea%2C+Sector+Ogra+Bors.pdf
Documentul este incomplet (spre exemplu este neclar de unde pana unde se intinde tunelul Meses) si are si unele erori.

cristi767

Din câte țin minte și nodul de la Chiribiș e destul de avansat, astfel că dacă lotul 1 (mă gândesc că numărătoarea începe de la Suplacul de Barcău, la fel ca și kilometrii) ar avea probleme birocratice în partea lui estică, cred că totuși firmă care l-ar câștiga ar putea să îl construiască pe el astfel încât lotul de la mijloc să nu fie muzeu...

De început se începe cu km 4 pentru că așa s-a licitat a doua oară (Corsan) față de cum s-a apucat Bechtel de lucru.

SkyPilot

#13716
Quote from: cristi767 on August 23, 2017, 12:07:24 AM
De început se începe cu km 4 pentru că așa s-a licitat a doua oară (Corsan) față de cum s-a apucat Bechtel de lucru.
Multumesc pentru lamurire!
Descrierea din documentul la care m-am referit in postul precedent este nebuloasa:
QuoteLa km 80+054 al Secțiunii 3B se face legătura cu Secțiunea 3C al cărei kilometraj de început este
4+200.
Decat sa tot aruncam banii pe noduri provizorii, poate ca ar fi fost mai bine sa se puna mintea, osul si banii ca sa se realizeze si cei 13 km. si ceva pana la nodul de la Nusfalau (km. 67+500 pe sectiunea 3B). Mare parte din acel segment este la campie, in lungul unei cai ferate.

TibiV

#13717
Quote from: panda_no 5 on August 22, 2017, 10:18:11 PM
Astazi la ora 19 coada de la Doamna Ghica se intindea pina la Mobexpert

What's new ?

Am spus-o de multe ori: degeaba aducem A3 "in Bucuresti", cat timp primarul general (la fel ca predecesorii sai) doarme in cizme si nici macar nu are un in plan construirea unui pasaj (macar) la Doamna Ghica...
Intrarea A3 in Bucuresti va fi doar un succes "simbolic".
In practica, de pe A3 se va putea intra in Bucuresti in mod real doar 11 ore pe zi. mai exact in intervalul 20-07... Adica fix cand traficul este aproape de zero atat pe A3 cat si in Bucuresti.

Repet: fara pasaj la Doamna Ghica intrarea A3 in Bucuresti se va dovedi o gluma proasta...
Iar largirea la 2 benzi pe sens a str. Fabrica de Glucoza ar fi fost o solutie decenta la traficul pre-existent, fara aparitia unei autostrazi.

Iar in mod real PMB are asa:
- in plan o largirea a str. Fabrica de Glucoza de care nici macar nu s-a apucat
- o intentie de a analiza o posibila realizare a unui pasaj la Doamna Ghica

JALE !!!

Ajung la concluzia ca cel mai bun primar al Capitalei a fost un marinar din Constanta.... :(


Ionut, crede-ma ca nu este deloc off-topic.
Ai rabdare sa se termine amaratii astia de 3,5 km si dupa ce vor fi gata o sa ne intrebam tot aici pe forum "la ce mama naibii i-am mai facut ?!?!"...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#13718
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)".

Valoare estimata lot 1: 377.650.582,54 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 454.414.271,15 RON fara TVA
Valoare estimata lot 3: 159.223.476,08 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 20.11.2017

Finantare: Fonduri bugetare

Quote
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia finalizarii Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450):Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis(km 4+200-km 30+550), in lungime de 26,35 km. Traseul Subsectiunii 3C1 incepe in zona localitatii Marca (intersectia cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrazii traverseaza lacul de acumulare Suplacu de Barcau, dupa care intra in zona campului petrolier unde intersecteaza, la km 9+000, DJ191B(Suplacu de Barcau-Foglas). Dupa traversarea campului petrolier, traseul autostrazii se indreapta spre vest, in lungul DN 19B(Suplacu de Barcau- Marghita), la sud de localitatile Dolea si Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribis, traseul intersecteaza DJ 191A(Chiribis-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legatura cu municipiul Marghita. In continuare, traseul se desfasoara intr-o zona de campie, inscriindu-se in zona Chiraleu si Sinlazar, intersectand DN 19E la km 30+480;
Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100) in lungime de 28,55 km. Subsectiunea 3C2, incepe in zona localitatii Sinlazar (intersectia cu drumul national DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul subsectiunii 3C-2. In continuare traseul se desfasoara intr-o zona de câmpie, ce se înscrie intre localitatile Misca si Chislaz, unde DN19E (Chiribis - Salard - Biharia) a fost deviat in lungul autostrazii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcau, se inscrie din nou in lungul DN 19 E,intre localitatile Sarsig si Haucesti si intersecteaza DJ 767 (Tiglead - DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece printr-o zona de arie protejata Fegernic, pe o lungime de cca l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrazii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersecteaza cu un drum local (la sud de Salard). In continuarea traseul autostrazii se indreapta spre granita Romano-Ungara, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum national care se deviaza de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km;Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450), in lungime de 5,35 km. Subsectiunea 3C-3, incepe in zona localitatii Biharia, respectiv la km 59+100. Traseul se desfasoara intr-o zona de câmpie, ce se înscrie intre localitatile Biharia, Satu Nou si granita Romano - Maghiara, intersectind la nord de localitatea Biharia DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614. La km 59+875 este prevazut un nod rutier - nodul Biharia, cu 5 bretele si 3 pasaje . In apropierea acestui nod rutier se afla calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Traseul autostrazii Brasov-Cluj-Bors, respectiv subsectiunea 3C-3 se termina la granita Romano-Ungara, la km 64+450.

Quote
Valoarea materialelor asigurate de beneficiar pentru acest contract este de:
Lotul 1 - 93.276.618,00 Lei fara TVA
Lotul 2 - 37.050.051,09 Lei fara TVA

Quote
Durata contractului este: Lotul 1 - 84 de luni si cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 luni, respectiv 120 luni, in functie de perioada de garantie ofertata). Durata contractului de lucrari poate varia in functie de perioada de garantie ofertata de operatorul economic desemnat castigator; Lotul 2 - 84 de luni si cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 luni, respectiv 120 luni, in functie de perioada de garantie ofertata). Durata contractului de lucrari poate varia in functie de perioada de garantie ofertata de operatorul economic desemnat castigator; Lotul 3 - 79 de luni si cuprinde: 4 luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 luni, respectiv 120 luni, in functie de perioada de garantie ofertata). Durata contractului de lucrari poate varia in functie de perioada de garantie ofertata de operatorul economic desemnat castigator.

alecu26

Ca sa vezi. Tronsoanele astea  sunt cu finalizare. Și cum terminarea lucrărilor e un motiv de bucurie putem spune ca e cu finalizare fericita.
Și sa fiu totuși on topic: fac pariu ca nu trece de cnsc faza cu garanția mai mare de 5 ani și la alegere. Și mai ales ca trebui sa garantezi lucrări care multe dintre ele deja se apropie de vreo 10 ani vechime din care vreo 5 de degradare.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

^^ O sa lucrez eu azi (sper sa apuc) pentru a pune plansele pentru Suplacu-Bors. Nu va chinuiti si voi, aveti rabdare.




SUPLACU DE BARCAU-BORS
CAIETE DE SARCINI

Fisiere .pdf atasate la acest mesaj (aprox. 5MB fiecare).

Ionut

SUPLACU DE BARCAU-BORS
LISTA DE MATERIALE PUSE LA DISPOZITIE DE BENEFICIAR - SECTOR 3C1








LISTA DE MATERIALE PUSE LA DISPOZITIE DE BENEFICIAR - SECTOR 3C2






LISTA DE MATERIALE PUSE LA DISPOZITIE DE BENEFICIAR - SECTOR 3C3


Ionut

#13722
SUPLACU DE BARCAU-BORS
SUBSECTIUNEA 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550): 26,35 km

KM 3+720 - KM 9+000


original image


original image


original image


original image


original image


original image


original image

Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

#13723
SUPLACU DE BARCAU-BORS
SUBSECTIUNEA 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550): 26,35 km

KM 9+000 - KM 14+180


original image


original image


original image


original image


original image


original image


original image

Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

#13724
SUPLACU DE BARCAU-BORS
SUBSECTIUNEA 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550): 26,35 km

KM 14+180 - KM 19+420


original image


original image


original image


original image


original image


original image


original image

Powered by API/PUM imgur uploader