Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

teoneo

Ma mut iar mai spre Ogra... Prima poza iar spre capatul dinspre TgM, dupa care pozez catre Vest.


O poza mai de ansamblu de pe dealul de la sud de Recea. De la stanga la dreapta:
Podet autostrada km6+745, Pasaj inferior km 6+933, si Podet autostrada km6+960 (pe care nu l-am mai vazut niciodata, dar acum e finalizat; Ca fapt divers, la 88m dupa acesta se atinge punctul maxim al convexitatii in profil vertical; dupa acel punct incepe coborarea):


Ceea ce se poate remarca este progresul realizat de la filmarea din 10 august. In 5 zile exista terasament peste aceste structuri metalice ingropate in corpul autostrazii!

Acelasi zona, de pe debleul nordic:

(se zareste doar primul podet. Celelalte sunt mascate de movila din dreapta).

teoneo

Din acelasi loc, un zoom puternic pe semiîntuneric catre zona despre care imi exprimam nedumerirea intr-o alta postare. Se distinge o foreza acolo:


Din planul de situatie se vede ca pe partea stanga (sudica) se va executa o Structura de sprijin intre km7+396.50 si km7+817.55, care se va realiza cu barete de 2.50m x 1.00m.

Aceasi zona, dar partea dinspre Ogra, fotografiata de pe E60:


Aceeasi zona fotografiata de pe dealurile sudice fata de terasament (de-aici m-am apucat de treaba, undeva dupa 19:40); cu zoom puternic se vede un Zublin acolo:

teoneo

De pe latura sudica a autostrazii. Indreptat spre Est (sens invers fata de zborul avionului).
In prima poza se vede frumosul debleu de pe dealul dinspre Recea inainte ca autostrada sa traverseze Valea Mare (Paraul Falogii), ca sa ajunga apoi la Spatiul de Servicii:




In stanga E60 (DN15):

Podet km8+710:

teoneo

M-am mutat mai inspre Vest dar fotografiez inca catre Est.
Nota: Folosind zoom-ul, pana la cladirile industriale, se poate vedea capatul mult hulitei piste a aeroportului Targu-Mures:





teoneo

De-aici incep sa ma rotesc spre Vest. Aici se vede Structura de sprijin km8+816.35--km9+201.70 facuta din piloni forati de 18m adancime, 1.2m diametru. Aproape s-a ajuns la nivel cu terasamentul. In paranteza fie spus, pe partea sudica (plan apropiat) urmeaza sa se realizeze o alta Structura de sprijin km8+917.90--km9+142.90 facuta tot din piloni forati dar de 14m adancime, avand acelasi diametru.
Cea nordica incepe cu zid de sprijin:

... Apoi continua cu partea mai lata a structurii de sprijin (mai multi piloni):

... Si se termina cu zid de sprijin:

teoneo


teoneo

Inaintam spre dealul "zidul electric" ((copyright) BogdanCluj). Interesant e cum e pastrata partea nordica. Cum arata acum ar fi ca o movila, un mic debleu, o ramasita de deal (pinten de deal). In pozele care urmeaza sa ne mai bucuram de acesta priveliste. Conform proiectului initial trebuie sa dispara!



Suntem la Km9+510:


... o privire inapoi spre TgM din zona km9+500:

teoneo

Incrementam cate putin kilometrajul si altitudinea. Poze de pe debleu (km9+450--km9+720):





De acest debleu din fata vorbeam, dincolo de terasament, ca nu apare in proiect:


spre Vest:



O scurta revenire pe terasament (km9+500) (poza tot spre vest):


teoneo

La capatul vestic al debleului (dealul se termina abrupt), Pasaj inferior km9+781 si Podet km9+800:




teoneo

O perspectiva opusa (spre Est) a dealului de langa statia electrica. Mie personal aceasta poza imi place cel mai mult! Aduce a zona arida, cu canioane. Ma duce cu gandul la vacante in zone de stepă. Niste beduini, cafea, camile, covoare... Doar ca zona se va inverzi. Si inainte, aici era o râpă fără vegetație.



Aici pare a fi ca in pustia Paran din Israel sau Drumul regilor din Iordania!


Poza luata din partea nordica a E60 catre pasaj si podet:


teoneo

Revenind la constructiile noastre. Amenajarea Paraului Mare (care vine dinspre Valea Izvoarelor):

si poze spre Pasajul pe autostrada peste DC73 si Paraul Mare.



In departare, spre orizont, pe dealul catre Sanpaul-Ogra se vad utilaje care sapa la un alt debleu:



teoneo

Atat deocamdata. Imi pare rau ca nu am prins mai multa lumina sa fotografiez mai mult.  ;)

pentium10

Quote from: teoneo on August 16, 2017, 03:47:47 PM
Mi-am schimbat locatia de pozat mai catre Ogra cu vreo 100m:


ce sunt aceste tevi verzi?
ai vorbit cu munictori? se lucra? ti-au zis ca lipsesc exprorieri? pe unde?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

teoneo

Nu am apucat sa vorbesc cu nimeni. Doar cu un paznic m-am salutat. Era tarziu, insa cu putin inainte de ora 20 era ceva activitate in zona spatiului de servicii si un nor mare de praf catre dealul cu statia electrica (probabil un camion se retragea la baza). Probleme cu exproprierile nu cred ca sunt din moment ce se lucreaza pe tot lotul (asa am vazut si din filmare). Zonele care nu au fost atacate pana nu cu mult timp in urma, pare ca sunt atacate acum.
Cat despre tevile verzi nu am habar, dar erau multe in acea zona. Se vad si pe taluzul sudic.
Nu stiu daca ajuta, dar din sectiunile transversale din acea zona am observat ca gardul de siguranta si panourile de protectie antizgomot (doar spre nord) sunt deasupra debleului (cum e normal, cred). Din aceleasi planse apar si niste drenuri ranfort (probabil pt evitarea alunecarilor de teren, scurgeri prin conducte).

perfidus

Verzi sunt de regula tevile de drenare (sunt cu perforatii).

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat