Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#12946
Este varianta pentru care se va obtine AM. Orice modificare / "optimizare" substantiala va insemna reluarea procesului si alt timp pierdut.

ciprebbe

Da, asta am spus si eu, doar ca Maltauro a venit cu altceva ....concluzia e clara...
Sa nu uitam de CU emis "in regim de urgenta" de CJ Cluj pt zona Sardu.... >:(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Apropo de AM.

Quote from: NGC20 on January 20, 2016, 09:16:01 PM
Pentru Ogra - Bors se ocupa (sau ar trebui sa se ocupe) SC UNITATEA DE SUPORT PENTRU INTEGRARE SRL care a primit contractul pentru actualizarea acordului de mediu pentru intregul sector Ogra - Bors. La aceasta firma se referea ciprebbe.
In acest caz, acordul de mediu trebuia sa fie gata in 180 de zile calendaristice de la data de incepere a contractului, care a fost atribuit in 23.06.2015.

Peste 2 saptamani se implinesc 2 ani de la semnarea contractului.
Sigur le-a dat cu virgula. ;)

TibiV

Si cu multe puncte-puncte...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

#12950
@ciprebbe :Pg. 239 din raportul privind impactul asupra mediului.Nu asta a facut Maltauro?"Studii geologice de detaliu si eventual lucrari de stabilizare"Atunci...?

marisRO

Info fara poze - ploua

Geiger cred ca amenajeaza organizare santier in zona pod CF Sanpaul.
Strabag este pe pozitii dar asteapta sa se opreasca ploaia.
Straco transporta materiale si se organizeaza in zona chetani.

ciprebbe

Geiger nu e(nu era) la Simpaul, eu i-am prins cu utilajele in curtea de langa Gara Ogra , si era spatiu suficient acolo, chiar aproape de capatul lotului dinspre Strabag.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

#12953
A3 Popasului.
Treaba avanseaza, atat dpv canalizare cat si dpv terasamente pentru cele doua rampe.




@panda... preiei legatura, minutul si scorul?

panda_no 5

Maine poate ajung mai devreme acasa sa pot face niste poze.

NGC

Pana atunci preiau eu legatura in alta parte de A3.

Este minutul 90 si bine ar fi sa nu avem prelungiri din cauza observatiilor publicului. :D

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on June 07, 2017, 12:31:06 AM
Quote from: NGC20 on May 24, 2017, 12:24:11 PM
Quote from: laszlo.robert on May 24, 2017, 06:46:37 AM
Apropo despre AM Ogra-Bors ?.macar pasarelele nu ciripesc nimic ?

Nu prea au ce sa ciripeasca, dar trimitem un uliu sorecar in recunoastere.

Raspunsul de mai jos din Martie e inca valabil.

Quote from: NGC20 on March 28, 2017, 08:18:35 PM
Quote from: NGC20 on March 10, 2017, 12:07:35 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 03:33:39 PM
Quote from: NGC20 on December 05, 2016, 09:18:27 PM
Se misca lucrurile incet si la AM.

Pentru cei curiosi, aici gasiti completarile recente pentru evaluarea adecvata pentru Ogra - Bors.

S-au depus si completarile solicitate in Decembrie 2016 pentru AM Ogra - Bors.
Le puteti gasi aici.

Mai trebuie depus raportul privind impactul asupra mediului care sa includa concluziile evaluarii adecvate cu completarile aduse, apoi dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

Nu s-a schimbat nimic de la inceputul lunii. Mai trebuie rezolvate etapele din ultima fraza de mai sus.

Vreti si o veste buna? :D

Uliul sorecar a raportat ca s-a depus raportul privind impactul asupra mediului. Il gasiti aici.

Urmeaza dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

Avem datele stabilite pentru dezbaterile publice.



laszlo.robert

Foarte bine .August ar trebui finalizat AM.

marinul

Cat timp va fi valabil AM ul, deoarece prin Salaj se va lucra probabil si in 2030

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


horatiu.cosma

^
Un AM nu expira, ci doar se actualizează, în eventualitatea în care se schimba datele problemei: modificarea soluțiilor tehnice care au stat la baza obținerii AM ului inițial, apariția pe traseu a unor noi arii protejate etc.

Referitor la acest AM, desi nu a avut parte de atatea probleme ca pe Lugoj - Deva, s-a miscat mai greoi. Dacă e sa sapam putin după cauzele acestor intarzieri, ajungem la linia clasica caiet de sarcini slab - achizitie publica defectuoasa - prestator pe masura. Daca nu ar fi pus mana de la mana CNAIR, constructorii, consultantul de pe Transilvania, prestatorul nu ar fi terminat niciodata.