News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 12 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

E cazul, deja au trecut cele 12 luni pt executie si au intrat in "prelungirile" acordate pentru vreme nefavorabia. Dar si asa vor depasi cu mult termenul....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda_no 5

#12931
Quote from: adrian rosca on June 04, 2017, 10:44:40 PM
Tibi, cele 30 de zile ar trebui sa inceapa sa curga din momentul in care CL Voluntari a primit avizul de la CJ si s-a publicat anuntul la ziar si/sau prin afisaj local. Au facut asta?

In data de 22.08.2016 am postat urmatoarele 2 fotografii.

DSC00259 by florin_apo, on Flickr

DSC00260 by florin_apo, on Flickr

Data publicarii este 16.08.2016 daca imi amintesc bine ( TibiV - tot in acele zile a aparut si pe site-ul primariei Voluntari )
De atunci incoace -NIMIC DIN PARTEA PRIMARIEI VOLUNTARI.
In schimb aceeasi Primarie da autorizatii de constructii la foc automat ( 3 ansambluri de case + un bloc de 3 nivele ) in aceeasi zona a intersectiei A3 cu str Popasului ( zona fara PUZ aprobat????????) . Cel putin ciudat.

Cred ca ma insel putin.
Voi discutati de avizul dat in luna 5 de CJ. Cel de sus era postarea Primariei.

Oricum, alte constructii din zona au primit autorizatii extreme de rapid.

GDPR

Anuntul din 2016 era de la faza de intentie de elaborare a PUZ-ului. Acum e o alta faza, vezi Legea 350/2001 si Ordinul 2701 din 2010.

panda_no 5

Asa este, mi-am dat si eu seama.

Totusi ramane intrebarea : Cum au obtinut AC atat de rapid unele ansambluri de case ( unul este la mai putin de 100 metri de A3 ) daca nu este aprobat Planul Urbanistic Zonal?

Poate nu ma pricep eu atat de bine la legislatia din domeniu.

GDPR

Sa fie deja incluse in PUG si sa nu fie afectate de PUZ-ul autostrazii? Incurcate sunt insa caile lui Pandele.

Skynick

Cand are Maltauro termen de predare pe Nadaselu - Mihailesti ?

Ionut

Este irelevant.
Eu ma gândesc să nu îl predea de tot. :) Înainte de finalizare.

ciprebbe

cnair-ul ezita (?!?) sa aprobe/sau nu certificatul de avans a lui Maltauro.
Termenul(contractual) era 30.05.2017!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

@cutter a primit un raspuns din partea MT referitor la stadiul tronsonului Suplac-Bors:

http://www.cdep.ro/interpel/2017/r625A.pdf

Din nou se arunca cu termene complet nerealiste: sfarsitul lunii mai pentru expertiza, relicitare in trimestrul II, etc.

__dir

Lotul Strabag, sursa FB (20.05)




NGC

Quote from: NGC20 on May 24, 2017, 12:24:11 PM
Quote from: laszlo.robert on May 24, 2017, 06:46:37 AM
Apropo despre AM Ogra-Bors ?.macar pasarelele nu ciripesc nimic ?

Nu prea au ce sa ciripeasca, dar trimitem un uliu sorecar in recunoastere.

Raspunsul de mai jos din Martie e inca valabil.

Quote from: NGC20 on March 28, 2017, 08:18:35 PM
Quote from: NGC20 on March 10, 2017, 12:07:35 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 03:33:39 PM
Quote from: NGC20 on December 05, 2016, 09:18:27 PM
Se misca lucrurile incet si la AM.

Pentru cei curiosi, aici gasiti completarile recente pentru evaluarea adecvata pentru Ogra - Bors.

S-au depus si completarile solicitate in Decembrie 2016 pentru AM Ogra - Bors.
Le puteti gasi aici.

Mai trebuie depus raportul privind impactul asupra mediului care sa includa concluziile evaluarii adecvate cu completarile aduse, apoi dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

Nu s-a schimbat nimic de la inceputul lunii. Mai trebuie rezolvate etapele din ultima fraza de mai sus.

Vreti si o veste buna? :D

Uliul sorecar a raportat ca s-a depus raportul privind impactul asupra mediului. Il gasiti aici.

Urmeaza dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

alecu26

e pentru tot Ogra Bors? Sunt curios cum va cadea in ecuatia care o joaca acum Maltauro cu CNAIR. Pe cine va ajuta?
Drumurile noastre POATE;

laszlo.robert

#12942
O veste buna NGC .Sa speram ca pina in august sa avem AM.Dupa ,poate CNAIR sa emita AC pe tot Ogra -C Turzii ori mai sunt si alte impedimente de rezolvat ?

NGC

Am uitat sa verific A3 astazi si abia acum am observat mesajele voastre.

Quote from: alecu26 on June 07, 2017, 08:03:41 AM
e pentru tot Ogra Bors? Sunt curios cum va cadea in ecuatia care o joaca acum Maltauro cu CNAIR. Pe cine va ajuta?

Da, e pentru tot Ogra - Bors. Nu va ajuta pe nimeni daca nu se incadreaza in bani. In caz ca s-ar modifica solutia, ar trebui reactualizat din nou.

Quote from: laszlo.robert on June 07, 2017, 09:17:40 AM
Sa speram ca pina in august sa avem AM.Dupa ,poate CNAIR sa emita AC pe tot Ogra -C Turzii ori mai sunt si alte impedimente de rezolvat ?

Nu mai stiu situatia exproprierilor suplimentare, dar se poate emite in rest, adica acolo unde depinde doar de AM.

NGC

Quote from: ciprebbe on May 25, 2017, 07:56:46 AM
Quote from: dr4qul4 on May 24, 2017, 10:45:55 PM
traseul e acelasi ca pe timpul lui Bechtel?
Daca da, atunci se intelege de ce merge pe sus in loc sa o ia prin vale unde e loc destul.

Da.
Maltauro a gasit varianta de traseu, prin vale, care se incadreaza in buget. (am inteles ca nu e legal varianta asta cu modificarea atat de substantiala).
Ne vom duce mult dincolo de 2020 pana reusim sa ajungem la Bors.

^^^

QuoteDin zona Nodului Nădăselu autostrada traversează la km 9+213 printr-un viaduct drumul județean DJ108C, calea ferată Cluj - Oradea și pârâul Nădașu,.
În continuare traseul se desfășoară pe Dealul Ascuțit și evită proprietatea cimitirului localității de la km 10+800 unde este prevăzut un pasaj peste autostradă la km 10+080 .
Autostrada ocolește localitatea Nădășelu prin partea vestică și traversează mai multe văi necadastrate cu viaducte la următorii kilometri: km 11+560, km 12+143, km 12+987, după care la km 13+881 autostrada intersectează un drum local unde este prevăzut un pasaj inferior.
Traseul ocolește la km 14+000 bazinul de alimentare cu apă existent, amplasat pe culoarul stabilit, iar la km 14+110 este prevăzut un viaduct care asigură trecerea peste o vale necadastrată, iar apoi ocolește localitățile Sardu și Sânpaul prin estul respectiv vestul lor, la o distanță mică aproximativ 50m.
Începând de la km 14+400, autostrada își continuă traseul, până în dreptul localității Sardu pe care o traversează la km 14+609 printr-un viaduct care traversează drumul comunal DC143 și pârâul Sardu. În continuare traseul autostrăzii se desfășoară paralel cu DN1F, ocolind localitatea Sânpaul pe la vest de aceasta, după care traversează o serie de drumuri de exploatare care se restabilesc în lungul autostrăzii.
Autostrada traversează oblic valea și pârâul Valea Mare pe un pod la km 16+227 după care traversează cu un pod pârâul Usturiș la km 17+589 și pârâul Cozopat cu pod la km 18+223 prin intermediul a două viaducte.
În zona km 17+800 este prevăzută o parcare de scurtă durată pe ambele părți ale autostrăzii.
La km 18+500 autostrada traversează cu un viaduct DN1F, fapt care conduce la restabilirea drumului național pe o lungime de cca 1km, iar în continuare autostrada traversează cu un pod la km 18+845 pârâul Valea Mare după care traseul ocolește pe la est localitatea Mihăiești, traversând Valea Tifri cu un viaduct la km 20+088, Valea și Pârâul Berindului cu un pod la km 21 +314.
În continuare, în zona km 22+400 - km 24+400 pentru a se evita botul de deal de la km 23+200 și prin optimizarea liniei roșii cu cca 3-4 m, se obține scurtarea distanței cu ajutorul podului de la km 22+609 și a viaductului de la km 23+821 peste Valea Crucii.