Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

sebba

Tonta asta chiar crede ce spune?
Parca mai era unu care ne speria cu "ne-candidatura"...

Autostrada nu va fi gata, asta e clar, nu trebuie sa fi Nostradamus dar "prietenii nostrii" vor face tot ce stiu ei mai bine, sa abureasca.
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Daca se apuca in 2010 de ea poate in 2016 e gata. Acolo avem viaduct tunel, viaduct tunel....   ....dar sa nu il contrazicem pe dotore( e tot mai clar ca va fi cu dedicatie licitatia de aici ) ..... cred ca se crede in 2008.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Sargon1806

Tocmai am fost martori la anuntarea candidaturii lui Victor Ponta... la prezidentiale ;)

Ionut


sebba

Quote from: Sargon1806 on February 19, 2013, 12:32:47 PM
Tocmai am fost martori la anuntarea candidaturii lui Victor Ponta... la prezidentiale ;)

unde e butonu cu LIKE? ionut?!  :lol: :lol: :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

... macar de s-ar vedea pornit proiectul asta pana atunci (2016) dar si aici am dubii  :|

Ionut

Da, corect, ar fi bine daca s-ar incepe pana in 2016. :D

Chiar, parca data trecuta Vinci-Aktor au avut 6 luni la dispozitie sa vina cu banii, corect? Din momentul in care au fost desemnati castigatori. Eu asa tin minte, sa ma corectati. Acum va fi la fel? Stie cineva detalii despre procedura exacta? Poate reusiti sa intrebati careva la CNADNR...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

Meanwhile, realitatea cruda - linistite, praf si pace pe A3:







voi cititi in continuare din gogomaniile astora...
:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

mitsu

Quote from: ciprebbe on February 20, 2013, 11:29:12 AM
FOTOGRAFIA UNUI JAF GEOSTRATEGIC: În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuţi de americanii de la Bechtel

Lectura placuta !

Parca pana de curand erau 1,3 miliarde de euro, apoi Sova a mai crescut suma la 1,4 miliarde de euro, iar acum vad ca e 1,6 miliarde de euro, fara ca de fapt statul sa faca vreo plata.

Oricum, parca m-am cam saturat de povestea asta. Stiti cum vad eu toata treaba? Cam asa:

Romania: Vrem in nATO!
SUA: Ce ne dati?
Romania: Un contract de vreo 3 miliarde de dolari pentru Autostrada Transilvania!
SUA+Bechtel: OK, dar la cum va stim noi, tepari, ne e teama ca ne dati plasa.
Romania: Faceti un contract beton pentru voi, ca sa fiti siguri!
SUA+Bechtel: Pai vrem banii in avans, exproprieri asigurate si tot suportul necesar!
Romania: Se face. puneti ce vreti voi in el.
SUA+Bechtel: Punem clauze nemaiauzite si penalitati uriase, astfel incat sa nu va treaca prin cap cumva sa nu-l respectati?
Romania: Puneti! Garantat il respectam. Ne imprumutam de banii astia, numai sa asiguram finantarea la timp!

Concluzia: Romania nu a respectat niciodata contractul, asa ca a platit de ne-a iesit prin ochi.

In definitiv, nu vom sti niciodata daca AT ar fi fost gata pe 31 decembrie 2012 si ar fi costat 2,2 miliarde de euro, pentru ca nu am pus niciodata Bechtel in situatia de a-i asigura totul, iar ea sa nu lucreze sau sa depaseasca vreun termen. Toate intarzierile si costurile suplimentare se datoreaza exclusiv Romaniei. Asa ca ne plangem degeaba. Ne-am facut-o de fapt cu mana noastra.


Ionut

Quote from: Mrs on February 20, 2013, 12:38:24 PM
Meanwhile, realitatea cruda - linistite, praf si pace pe A3:

Nici nu ar avea cum sa fie altfel, au oprit banii, cei 6 km din zona urbana se fac 100% de la buget si s-au taiat banii, deja din noiembrie au oprit lucrul italienii, daca nu ma insel. Probabil ca nici nu sunt sanse sa se reapuce, poate poate poate doar la o rectificare bugetara la vara, insa ma indoiesc.

bogdymol

Quote from: Mrs on February 20, 2013, 12:38:24 PM
Meanwhile, realitatea cruda - linistite, praf si pace pe A3:

Umbla zvonul prin târg ca Pizzarotti se va (re)apuca de A3 Bucuresti - Centura Bucuresti in curand.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

coco.serban

Apel la parlamentarii brașoveni: Deblocați accesul în Transilvania!

Sursa: http://newsbv.ro/2013/02/20/apel-la-parlamentarii-brasoveni-deblocati-accesul-in-transilvania/

Dincolo de ingreunarea traficului rutier pe zona Comarnic – Brasov, presa a atras atentia in mai multe randuri asupra posibilitatii blocajului rutier de pe DN1, cu toate alternativele DN1A sau ruta pe culoarul Rucăr-Bran, dacă va începe construirea tronsonului de autostradă Brașov – Comarnic (mai ales că viitorul de parlamentar al lui Victor Ponta depinde de realizarea acestei investiții), traficul pe DN1 va deveni aproape imposibil.
În acest sens, facem apel către parlamentari să facă lobby pentru a trece pe lista de priorități a următoarei soluții, pentru a nu mai ajunge la propuneri ridicole, de genul sens unic pe DN1. Există posibilitatea de a realiza un traseu alternativ pe ruta Brașov, Săcele, Brădet (DN1A), Valea Doftanei, Teșila, Câmpina , iar aici se face joncțiunea cu DN1.
Până la Brădet este șosea asfaltată, iar de acolo se merge pe un drum forestier până la intrarea în comuna Valea Doftanei (la Trăisteni), unde se intră din nou pe o șosea asfaltată, care la aceasăt oră nu știu în ce stare este. Se poate pune în valoare întreaga zonă din punct de vedere turistic: se trece pe lângă lacul Paltinu, lacurile sărate de la Telega.... Este de trecut pasul Predeluț, poate singur porțiune dificilă, dar nu insurmontabilă din punct devedere tehnic.
O parte din acest drum a fost inceput inainte de 1989 avand, pe atunci, si un caracter strategic. Practic sunt de facut, la nivel de drum judetean (national) aproximativ 35 -45 km. Din pacate in ultimele doua decenii nu s-a mai facut nimic, inafara unor demersuri (in doua etape) dupa anul 2000, la nivelul Consiliului Judetean Brasov si Prahova. Mai mult, trebuie precizat  că nici costurile pentru realizarea acestui drum nu sunt foarte mari.
Acest apel a fost transmis de newsbv.ro pe mail tuturor parlamentarilor brașoveni. În măsura în care aceștia ne vor remite un răspuns, îl vom publica integral.