Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

S-a filmat duminica. Unde vrei mobilizare? :) Astaldi (nod Iernut) și Geiger nu au AC. Doar Strabag lucrează. O sa se vadă mai bine progresul după ce mai înaintează cu structurile.

pentium10

mersi pt filmare,

la 1:19 si vad o curte cu case ce drebuie daramate
si la 2:23 ca este necesar sa fie daramate niste structuri, se putea usor sa duca autostrada un pic mai la vest

data viitoare cand veniti cu drona sa faceti va rog si VO Tirgu Mures, e aproape
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexbb

Cateva poze de la muzeul de la Moara Vlasiei. Unii au 'dat in folosinta' mai devreme nodul. Pe breteaua de iesire in A3 inca sunt cateva blocuri de beton, nu se poate iesi, dar pe breteaua de iesire de pe A3 in DJ, sunt doar cateva balize de plastic printre care se poate trece se pare. Acolo sta radarul de obicei :). Din pacate e un pericol pentru ei si pt cei care circula pe A3. Nici nu stiu, legal ce risca cei care ies pe acolo? Odata e amenda pt circulatie pe drum inchis (desi nu sunt sigur daca e semnalizat corespunzator), apoi conteaza si circulatia pe contrasens?













GDPR

^Mai e de munca: uzura nu pare a fi deloc, de giratoriu nici nu mai vorbesc.

dr4qul4

Ma bucura faptul ca au inceput cu nodul de la aeroport. Arata chiar ok.
Ma sperie numarul mare de iazuri din zona. Panza freatica nu pare a fi la mai mult de 1-2 m... Cred ca e plin de izvoare prin zona.
Iar la 9:30 avem 2 pinteni de deal de mai mare frumusetea. Nu cred ca scapam fara zid de sprijin.

Ca de obicei asteptam autorizatiile. Alea pe care unii le-au trecut la "mari realizari".
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pentium10

Quote from: dr4qul4 on March 06, 2017, 10:59:25 AM
Iar la 9:30 avem 2 pinteni de deal de mai mare frumusetea. Nu cred ca scapam fara zid de sprijin.

s-a mai scris ca Strabag s-a inteles cred cu Astaldi ca le trebe umplutura si vor sa aduca de pe lotul Astaldi.
oare nu cumva valea dintre aceste 2 pinteni de deal vor fi umplute si autostrada va trece sus
cineva care cunoaste proiectul sa confirme
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Tavi

Quote from: adrian rosca on March 06, 2017, 10:38:28 AM
^Mai e de munca: uzura nu pare a fi deloc, de giratoriu nici nu mai vorbesc.
Giratoriul (insula) nu dureaza mai mult de o zi cu marialele pregatite si doua-trei utilaje. Vointa sa fie ca putirinta este :)

GDPR

#12112
Ei, nu chiar o zi. Oricum, lucrarile sunt avansate, asa ca nu ar dura mult pana sa le finalizeze integral. Intrebarea e: unde e Aktor, ar fi trebuit deja sa revina la lucru

Personal, prefer sa se deschida atunci cand lucrarile vor fi intr-adevar finalizate. Sunt satul de inaugurarile la nivel de binder, asta e un fel de sport national practicat de politicienii din toate partidele de dupa '89.

pentium10

#12113
Certificatulul de urbanism pentru sectorul de autostradă Gilău - Mihăieşti, semnat în regim de urgență. Traseul va fi relocat înainte de intrarea în Şardu

Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe, a semnat luni certificatul de urbanism pentru autorizarea construirii autostrăzii Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea, sectorul Cluj Vest Gilău-Mihăiești. Semnarea a venit însă cu unele condiții impuse de CJ Cluj pentru a proteja locuințele oamenilor de pe traseul autostrăzii.

Certificatul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire a autostrăii Braşov - Oradea, sector 3A, cu amplasament pe teritoriul judeţului Cluj, respectiv tronsonul 3A2 Gilău - Mihăiești, a fost semnat în regim de urgență și a fost emis ca urmare a cererii formulate în acest sens de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Acesta  vizează terenul situat în judeţul Cluj, în intravilanul şi/sau extravilanul localităţilor Viştea, Nădăşelu, Şardu, Sînpaul, Mihăieşti şi Topa Mică, din comunele Gîrbău şi Sînpaul, care urmează a fi traversate de acest sector al autostrăzii.

"Având în vedere importanţa deosebită pe care acest sector de autostradă o are atât pentru dezvoltarea judeţului Cluj, cât şi pentru întreaga regiune, am analizat şi semnat, în regim de urgenţă, această solicitare. În acelaşi timp însă, am acţionat în aşa fel încât să fie adoptată soluţia care generează cele mai mari beneficii şi care presupune cele mai mici inconveniente pentru locuitorii din zonă şi pentru comunităţile clujene vizate" a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

Astfel, prin intermediul avizului Primăriei Sînpaul, certificatul de urbanism semnat de preşedintele CJ Cluj solicită şi impune o serie de condiţii.

Printre acestea se află relocarea traseului autostrăzii de la km 12+200 până la km 15+080 înainte de intrarea în satul Şardu, între sat şi DN1F, în scopul evitării traversării printre case. Proiectarea inițială, arată CJ, s-a făcut  utilizându-se hărţi mai vechi de anul 1970, în care cartierul Sinistraţi nu apărea.

De asemenea, s-a solicitat ca în Proiectul Tehnic să fie prevăzută o zonă de servicii la km 17+800, zonă care în Studiul de Fezabilitate apare ca parcare de scurtă durată. Apoi se va asigura continuitatea tuturor drumurilor de acces la terenurile agricole, păduri şi păşuni de pe o parte pe alta a autostrăzii, astfel încât activitatea şi locuirea în zonele afectate să fie afectate la minim.

O altă condiție este proiectarea unei distanţe mai mari faţă de case cu minim 10-30 de metri, în segmentele de la km 16+200-16+300, km 19+080-19+580 și km 20+400 – 20+500.

În acest sens s-a solicitat elaborarea studiilor geotehnice suficient de laborioase pentru a se adopta soluţiile tehnice adecvate.

http://mures.citynews.ro/eveniment/certificatulul-de-urbanism-pentru-sectorul-de-autostrada-gilau-mihaiesti-semnat-regim-de

zona Sardu DN1F http://standup.csc.kth.se/maps/projects.html#map=15/46.856/23.401/0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

paulmare

" Proiectarea inițială, arată CJ, s-a făcut  utilizându-se hărţi mai vechi de anul 1970 "

ca la noi la nimenea
cred ca sunt vechile harti ale directiilor de topografie militara - si restul doar pixul si imaginatia bogata

Dominik

Nu se urmeaza si aici exemplul de pe A1 Traian Vuia - Margina si se deschide portiunea ???
You're in Steelers Country

luc

#12116
^^Am remarcat si eu... cata incompetenta!! Suntem in 201x, accesul la google maps este pt publicul larg, sa nu confrunti traseul, sa vezi ce este faptic daca tot nu te-a deplasat pe teren...

Bogdan_Cluj

Quote from: pentium10 on March 06, 2017, 09:46:10 AM
la 1:19 si vad o curte cu case ce drebuie daramate
si la 2:23 ca este necesar sa fie daramate niste structuri, se putea usor sa duca autostrada un pic mai la vest

Si eu imi puneam aceleasi intrebari/probleme. In plus pe mine ma roade chiar la inceputul filmarii, dealul de la secunda 15.
Intrebarea mea este: cum de se trece acel deal exact prin punctul unde este cel mai inalt? Nu se putea apropia de calea ferata si sa nu trebuiasca "taiat" asa de mult din deal? Care sunt motivele pentru care s-a mers pe aceasta varianta?


Cat despre Nadaselu - Mihaiesti .... proababil asta v-a duce la noi amanari si prelungiri, right?

florin74

NGC20, nu ai  niste noutati  pentru noi in seara asta? 
Cum ar fi o lista de firme ?  :lol: 

NGC

#12119
Nu am apucat sa intru ieri pe forum, asa ca am pierdut si inaugurarea de pe A1.

Din informatiile mele, au depus oferte STRABAG, TIRRENA, ICM, COPISA.

L.E. Lista completa o gasiti aici.