News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 33 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

A trecut o cioara si s-a k...  cica nu se mai deschide nici Popasului.
Se joaca puternic "la glezne" in companie zilele astea......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

You're in Steelers Country

GDPR

Mda, @ciprebbe in general e foarte bine informat. Inseamna ca ce sugeram eu cu impartirea pe AC-uri pica.

miahi

Quote from: ciprebbe on December 21, 2016, 10:45:16 PM
A trecut o cioara si s-a k...  cica nu se mai deschide nici Popasului.
Se joaca puternic "la glezne" in companie zilele astea......

@Ionut - avand in vedere situatia de pe A1 si A3 cu deschiderile partiale, chiar daca nu stim 100% toate detaliile problemelor incercati sa dati un comunicati de presa sa exprimati un punct de vedere ca nu e normal ce se intampla si ca se prevaleaza interese politice fata de interesul cetateanului si a sigurantei rutiere.

bogdix


^
Acele "interese politice" trebuie si dovedite. Altfel credibilitatea e fix tranta.

miahi

^ @Bogdix - totusi nu suntem la tribunal . Cred ca poate fi nuantata o pozitie ca un semnal de alarma, poate si media traditionala preia subiectul si il dezvolta.

Ionut

#11856
^ API va iesi cu o pozitie, evident. Ceea ce puteti sa faceti voi este sa puneti bani deoparte, am intrat pe DEFCON 3. :) Fara ajutorul vostru o sa fie foarte greu.

perfidus

@Ionut, bulgarele a inceput sa se rostogoleasca. In ce priveste transparenta castigata evident ca va incepe un proces de opacizare insa le va fi din ce in ce mai greu sa-si aranjeze /coafeze situatia in favoarea politicului.
Poti conta pe cei mai multi dintre noi ca sprijinul va veni, cand va fi mai greu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

paulmare

Quote from: adrian rosca on December 21, 2016, 08:14:23 PM
Mie mi se pare trasa de par deschiderea asta de la Popasului. Parerea mea e ca circulatia pe bretele ar trebui permisa doar dupa finalizarea rampei pasajului macar la nivel de terasamente, e absolut aiurea "enclavizarea" santierului din zona rampei intre doua bretele puse in circulatie. Ganditi-va doar ce vanzoleala de basculante va fi pe acolo pana termina umpluturile.

Si in mijlocul giratoriului, trebuie sa mai foreze piloti cu noroi bentonitic, cei de la rampele de access aveau 1.2 m diametru si unii aveau 46 de metri lungime - nu inteleg acum cativa ani cand au avut pe eurodrill acolo cu foreza, macara, gospodaria de noroi si toate sculele - de ce nu au deviat popasului provizoriu (cum a mai fost de cateva ori in scurta ei existenta de strada) si nu au facut si partea asta de lucrare

Oricum - asa retrospectiv, reziliatul cu pizarotti care a lasat treaba pe jumatate si a incasat mai multi bani decat daca ar fi terminat-o cum a contractat-o initial, nu a fost deloc o idee buna, la fel cred ca si cu bucatile lui Bechtel la care acuma dupa reziliere ne minunam unde au disparut mustatile de la armaturi 

La fel cum nu inteleg nici faulturile astea ale administratiei locale care nu vrea probabil autostrada care sa separe "fizic" Voluntariul de Pipera si care incearca sa o lungeasca sub toate motivele

GDPR

#11859
Mai trebuie un rand de pile? Mi s-a parut ca deschiderea dintre culei e destul de mica si ca n-ar mai trebui niciun reazem intermediar pentru grinzi. Dar poate ca n-am apreciat bine. Daca e asa, atunci giratoriul e lucrare provizorie, va trebui demolat partial atunci cand se vor face pilotii, nu cred ca e spatiu de lucru suficient.

Iar "faulturile" cred ca sunt legate de terenuri, sunt interese mari in zona, altfel o legatura directa a Voluntarilor cu autostrada nu aduce decat dezvoltare.

paulmare

Adrian da
http://www.anpm.ro/documents/12220/2231306/Memoriu+de+prezentare+05+09+2016.pdf/63901ac3-23f3-4933-be7e-1a646927c488

la pagina 10 e descris pasajul peste Popasului - ce s-a predat actualului constructor (inclusiv grinzile) si ce mai e de construit
Mai este pila centrala de construit, fundata indirect pe piloti de 1.2 metri diametru si 25 metri lungime
Grinzile de 23 de metri si ceva - cu tot cu antretoaza asa grosso modo ar fi fost aproape 48 de metri deschidere fara pila centrala

Tot nu inteleg de ce nu au facut toti pilotii odata daca au avut contractor specializat acolo cu toate sculele

GDPR

^Am citit, m-am lamurit acum, multumesc. Acum e clar ca giratoriul este provizoriu si ca se va lucra succesiv pe cate o deschidere a pasajului, urmand a se inchide o ramura a giratoriului in vederea executiei pilotior, pilelor, montajului grinzilor si betonarii placii de suprabetonare pe o deschidere, si apoi se va muta traficul sub deschiderea finalizata si se va executa cealalta jumatate a pasajului. Pana atunci mai trebuie deviate utilitatile din zona pasajului, in special stalpii electrici.

Din nou CNAIR-ul a pus carul in fata boilor, intrucat logica tehnica ne spune ca deschiderea descarcarii in Popasului avea sens doar dupa finalizarea pasajului macar la nivel de rampa spre centura si suprastructura peste Popasului.

paulmare

La paginile 8 si 9 sunt podul peste Valea Saulei si pasajul peste CF constanta - merita citite 2 pagini ca sa vada lumea ce e de construit acolo
Inteleg aici ca sunt forumisti care lucreaza in germania elvetia etc si care sar cu termene de astea de 9 10 11 luni cu organizare cum sunt ei obisnuiti

Dar nu langa o magistrala a CFR
si nu pe tarlaua lui Pandele si CL Voluntari

Probabil ca o sa ii dea drumul si o sa taie panglica, apoi o sa o inchida, si Popasului o sa fie inchisa intre intersectia cu strada Sportului si partea din Voluntariul vechi unde mai sunt case cel putin cat o sa fie acolo kelly-ul si macaraua intre culei, probabil jumatate din giratoriul abia construit va fi daramat si reconstruit - cui ii pasa de fapt ?

GDPR

Nu cred ca o sa inchida Popasului, totusi ar fi loc sa se lucreze cum am sugerat mai sus in conditiile unei bune organizari din partea constructorului. Cui ii pasa? Suntem totusi cativa pe aici.

voicul

Colegi de forum care scriu articole in presa.

Circulaţia pe tronsonul Autostrăzii A3 dintre Strada Popasului şi Centura Bucureşti, deschisă joi

Compania de Drumuri vrea să deschidă joi, 22 decembrie, circulaţia pe tronsonul Autostrăzii A3 dintre Strada Popasului (Voluntari) şi Centura Bucureşti, anunţă Asociaţia Construim România (ASCORO), potrivit economica.net.

Inaugurarea acestei secţiuni din Autostrada Bucureşti-Ploieşti a fost anunţată iniţial de către Cătalin Homor, şeful de la Drumuri, pentru data de 20 decembrie.

,,Pe 10 decembrie am transmis în direct pe Facebook, în premieră, imagini din dronă cu tronsonul de Autostradă A3 între Centura București şi Strada Popasului din Voluntari. Pe 22 decembrie vă vom prezenta imagini noi de la deschiderea circulaţiei", anunţă Asociaţia Construim România pe pagina sa de Facebook.

Şi pe un forum de infrastructură au circulat informaţii conform cărora se poate deschide circulaţia pe noua secţiune de autostradă.

,,La Popasului avem sensul giratoriu funcţional, semne de circulaţie, marcaje temporare (cu vopsea galbenă)", spune un membru al forumului PeUndeMerg.ro.

,,Se circulă prin giratoriu de pe Popasului", spune alt membru al forumului de specialitate.

Sursa: http://www.b365.ro/circulatia-pe-tronsonul-autostrazii-a3-dintre-strada-popasului-si-centura-bucuresti-deschisa-joi_255709.html#n