Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

alexbb

Quote from: panda_no 5 on November 11, 2016, 04:11:49 PM
O singura intrebare mi-a rasarit in minte.Cum au gandit oare prioritatea in intersectia strazii Popasului cu bretelele A3???

Multumim de poze, au avut vreme buna azi :).
Vor fi reguli de giratoriu, din plasa asta reiese, si pare ca in teren se respecta plansa. Probabil la iesire de pe A3 se va forma o coloana frumusica dimineata.


Allex

Quote from: teoneo on November 11, 2016, 01:05:41 PM
Referitor la zona podurilor peste meandrele raului Mures.
Orasul Ludus, aflat intre aceste brate ale raului Mures, ar fi degrevat de mult trafic daca in zona intersectiei cu DJ 107G s-ar face un nod


Nu ar fi cumva prea aproape posibilul nod de pe DJ107G de viitorul nod Ludus? Din cate stiu se recomanda ca intre nodurile autostrazilor/spatiilor de serviciu sa existe o distanta de minim 3 km pentru a nu da peste cap semnele de iesire de pe autostrada. In rest, ai dreptate, un nod acolo ar fi mana cereasca.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ciprebbe

Nu se face nod pe proiectul actual. Dacă se impune nod acolo CJ Mureș are posibilitatea sa îl execute ulterior.
E un subiect mort în acest moment și nici nu are rost sa îl mai dezvoltam.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horeaa

Legat de nodul la sud de Ludus pe DJ107G ... sustin in totalitate utilitatea nodului.

Din pacate, in proiectul de la licitatie DJ107G apare blocat si deviat traficul pe DC95 pana aproape de Gheja (deviere de ~1km). Daca acest DJ ar supra/sub-traversa autostrada acolo ar fi foarte usor ulterior sa fie tranformat in nod, fiind nevoie doar de bretele de legatura. Modificarea proiectul ca DJ107G sa nu fie blocat aici mi se pare un pas important in realizarea nodului intr-un viitor apropriat. Eu zic ca merita contactate autoritatile locale pentru a incerca sa convinga CNAIR de utilitatea supra traverarii A3 in acest punct.

dr4qul4

Nu mai sustineti modificarea proiectelor odata incepute. Daca in SF acolo nu e nod, atunci autostrada asa trebuie facuta. Ce face CJ dupa, e treaba lui.

Dar CNAIR nu mai poate modifica licitatia. Dar o poate intarzia pe asemenea motive.

Nu intra aici descarcarile temporare care pot fi mai tarziu modificate in semi-noduri si pe care CNAIR le poate executa in regie proprie, sau care se incadreaza in valoare permisa pentru suplimentarea contractului. Dar si astea doar atunci cand diferenta de timp intre cele 2 loturi este destul de mare iar efortul pentru realizarea descarcarii este destul de mic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horeaa

Eu prefer ceva facut mai incet dar cu cap, facem autostrazi pentru urmatorii 50-100 de ani. Odata facut prost greu se mai poate modifica deoarece costa enorm.

teoneo

Ok. Am retinut ideea.
Ma bucur ca vedeti utilitatea nodului la sud de Ludus. Mi se pare logic sa nu le bagam bete in roate si, mai intai, sa-i lasam se apuce de treaba. In functie de situatia din teren putem discuta ce actiuni se pot intreprinde!

ludus

#11497
^
Pot sa spun, din surse sigure, ca acest lucru a fost discutat de conducerea orasului cu factorii de decizie din Bucuresti. Se va face o intrare in oras dinspre Tg. Mures pe drumul de la Gheja si o intrare in oras dinspre Campia Turzii pe drumul ce duce la Atintis. In ambele cazuri autostrada va trece peste cele doua drumuri astfel ca nu va fi greu de realizat acest lucru, iar camioanele care vor avea treaba in zona industriala nu vor mai intra prin oras cand vor veni din afara. In oras se va restrictiona, dupa inaugurarea autostrazii traficul greu.  :)
T. Luduș

ludus


Autostrada A3 lucrari in zona Ludus-Gheja
T. Luduș

cristi5

#11499
Quote from: horeaa on November 11, 2016, 08:15:47 PM
Din pacate, in proiectul de la licitatie DJ107G apare blocat si deviat traficul pe DC95 pana aproape de Gheja (deviere de ~1km). Daca acest DJ ar supra/sub-traversa autostrada acolo ar fi foarte usor ulterior sa fie tranformat in nod, fiind nevoie doar de bretele de legatura. Modificarea proiectul ca DJ107G sa nu fie blocat aici mi se pare un pas important in realizarea nodului intr-un viitor apropriat. Eu zic ca merita contactate autoritatile locale pentru a incerca sa convinga CNAIR de utilitatea supra traverarii A3 in acest punct.

Eu nu am mai auzit sa fie blocat un drum existent de autostrada. Se fac sub sau supratraversari pana si pentru drumuri agricole de doi lei... Plus ca la licitatie design&build nu e un proiect, e un SF. Suna ciudat.

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.452/24.073/0

Daca dai click pe intersectia cu DJ107G apare "pod"... Sigur, poate cine a pus pe OSM nu a avut informatie corecta. Dar... ciudat.

LE: hm de fapt DJ107G e cel din dreapta, deci s-ar putea sa ai dreptate. Pod e marcat numai peste drumul care merge la Gheja. Poate DJ107G e prevazut sa supratraverseze (si asta poate nu a fost trecut pe OSM)

Dominik

#11500
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, a efectuat, în zilele de 10 și 11 noiembrie 2016, mai multe vizite de lucru pe șantierele autostrăzilor din Transilvania: Gilău – Nădășelu, Târgu Mureș – Ogra și Suplacu de Barcău – Borș....via MT

Targu Mures - Ogra, lot2



Surplacu de Barcau Bors

You're in Steelers Country

voicul

#11501
Quote from: AlexAllex on November 11, 2016, 06:28:28 PM
Din cate stiu se recomanda ca intre nodurile autostrazilor/spatiilor de serviciu sa existe o distanta de minim 3 km pentru a nu da peste cap semnele de iesire de pe autostrada.

Probabil doar recomandare, nu lege. Pe A1 nod Sebes V si Sebes Central 2.2 km.
Arad Sud si Arad ... primul nod in N - 1.4 km.

infraAdi_ro

Poza de la Suplacu de Barcau-Bors e sugestiva pt esecul acestui contract

"Ministrul a mers și pe șantierul Autostrăzii Suplacu de Barcău – Borș, acolo unde constructorul nu și-a respectat angajamentele contractuale, astfel încât CNAIR a emis penalități în valoare de 75 milioane lei. Antreprenorul a demonstrat că se află în incapacitate financiară și organizatorică și a părăsit șantierul. Acesta a transmis o notificare prin care solicită rezilierea contractului.

,,Soluția pentru ca acest proiect să poată fi finalizat este rezilierea actualului contract și lansarea unei noi licitații. De acum înainte, vom dezvolta parteneriate cu antreprenorii care demonstrează seriozitate și profesionalism, care respectă calitatea și bineînțeles termenele unui proiect.", a declarat Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe"

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1358-01112016
Romania are un viitor doar daca are prezent!

marinul

ma intreb daca se poate scoate la licitatie doar  executia avand in vedere ca proiectarea a fost facuta de Corsan. sau se reliciteaza din nou cu tot cu proiectare?

vancouver

Buna idee. Dar daca exista greseli de proiectare sau lucruri de completat, detaliat, cine se ocupa? Ar trebui atunci reziliat numai partial contractul cu Corsan si sa ramâna responsabili cu proiectare, ceea ce, data fiind amenda primita, probabil cei de la Corsan nu o sa accepte.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.