Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

bridge

#10470
^Corsan cauta variante de exit!...revigorarea la care se asteptau se pare ca NU!

adi

in caz de reziliere datorita slabei mobilizari , CNADNR ramane cu garantia? ca si daune?

adi

corect, dar macar sa nu zica ca au ramas fara finantare in urma rectificarii bugetare...

ion59

Eu aș fi optimist. Dl. Homor a pus acest sector de autostradă pe lista celor finalizate până în 2018! S-o baza el pe ceva!  O:-)

Ciprianul

ion59@ cel mai usor e sa dai din gura ca e un sport national printre cei care ajung ori la CNADNR sau la MT.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alecu26

Și garanțiile nu sunt mare lucru. Dacă exista. Ar trebui în acest moment sa aibă depusă garanția de buna execuție , și parțial cea de avans.
Oricum nu știu ce se poate executa din ele când firma e în faliment....dar în fond de aia le ai...și le faci la terțe bănci. ..exact pt asemenea cazuri.
Bridge....Lotul ăsta nu e blestemat....Noi suntem și cei care au luat deciziile:
1. Decizie foarte proasta și nefundamentata economic de a scoate Bechtel de pe acest lot.
2. Decizie foarte proasta de a licita acest contract în acest format de contract. Adică Fidic galben. Rezultatul...riscuri prea mari și nu a venit practic nimeni la licitație. (Doar sa va uitați din curiozitate cât sa insistat pe costurile de relocare a sondelor Petrom și ce răspunsuri în bătaie de joc sau dat). Muuult mai bun în acest caz era un fidic roșu,  sau un format cost+fee (unde se decidea împreună ce se face și se plătea la constructor un x% peste costuri.
Drumurile noastre POATE;

Ciprianul

alecu26@ am zis eu ca vecinii nostri ajung cu M35 inaintea noastra la granita si sa sti ca incepe sa prinda tot mai mult contur la ce am zis. La Debrecen se lucreaza in ritm alert si la noi se sta in ritm alert.
Nu stiu de ce nu se rezilieaza si sa terminam o data capitoLul ,,CORSAN,,
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ion59

Pentru a rezilia trebuie să-ți asumi decizia, dând explicații, suportând comentariile de toate genurile și consecințele. Ori cu asumatul e mai greu, nu-l poate face oricine. Așa, o tot târâm din an în an, poate apare vreo minune.

dr4qul4

CNADNR NU poate sa rezilieze in acest moment. Daca o face, Corsan va intenta proces si va castiga.


Asa sunt facute contractele de lucrari publice. Exista nenumarate cai prin care constructorul poate intarzia legal lucrarile. CHiar daca cnadnr ar raspunde promt oricarei solicitari, tot trebuie sa le dea termen pt depunerea, de catre corsan, a diferitelor documente.
Dupa aceea, intai trebuie sa-i notifice, apoi sa-i penalizeze de cateva ori, si doar la sfarsit sa rezilieze.

Iar eu unul nu cred ca CNADNR le-a pus la dispozitie tot ce e in contract.
Nu vedeti ca avem contracte semnate de mai bine de 1 an, la care abia acum incep decopertarile sau chiar arheologia?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ciprianul

Ok dr4qul4@ si atunci cam ce crezi ca se va intampla pe tronsonul lui Corsan? Vom reusi sa vedem ceva miscare pe acest tronson sau stam la mila lor?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

hadrian

Vineri am trecut pe Popasului.Am vazut terenul intre Popasului si capatul autostrazii A3 neterminate in stadiul de curatare pamant vegetal(imi scapa termenul corect).Erau multi tarusi infipti pe mijlocul traseului in linie.

dr4qul4

rezilierea, in acest moment nu e o solutie.
Avem SF-uri reziliate de 1 an si jumatate si inca nu au fost relicitate.

Avem, pe A3, un lot semnat acum 1 an, la care nu s-a facut nimic (din cauza cnadnr) si reziliat de vreo 2 luni. Va mai sta ceva pana sa fie re-licitat.

In plus, pe Suplacu-Bors, va fi nevoie de o noua expertiza: posibil ca lucrarile facute de Bechtel sa se mai fi degradat putin, iar rigolele curatate de Corsan vor tb adaugate la lucrari.
Realist vorbind, in caz de reziliere, nu vad nici un fel de miscare pe acest lot inainte de 2018, cu dare in folosinta prin 2020-2021.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ciprianul

dr4qul4@ oricum anul asta nu se intrevede a se incepe lucrarile cum trebuie la acest lot....deci oarecum tot spre 2020 ne indreptam cu darea in folosinta. Pana atunci vecini sigur se apuca si de Berettyóújfalu granita si ne facem iarasi de ras cum obisnuim defapt.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ionut

Cred ca a uitat Cip sa va spuna ca a filmat cu drona Gilau-Nadaselu sambata. :)

https://www.youtube.com/v/WB_GzhajOCM

Link YouTube:

ion59

S-ar putea licita legătura de la graniță până la acest lot și face, cu o descărcare corespunzătoare. Parcă sunt câțiva km. Trebuie pregătită o variantă de rezervă, timpul trece.