News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.

alecu26

Ca sa facă ce? Încă nu sunt autorizații și nu vor fi în viitoarele săptămâni.  Parcă Homor zicea undeva sfârșitul lui Septembrie pentru mediu, după aia AC.
E clar...pot cel puțin declarația ăsta sa o scot din semnătura.  LD4 are șanse minime sa fie gata chiar și în 2017. :(((((
Drumurile noastre POATE;

NGC

#10456
MT a eliberat in 29.07.2016 o autorizatie de construire pentru o parte din inceputul A3.

29.07.2016: "Modificarea si completarea "Autorizatiei de construire nr. 002 din data de 18.01.2012 pentru "Autostrada Bucuresti - Brasov, sector Bucuresti  - Ploiesti km 0+000 - km 19+500; Tronson km 2+450 - km 6+500, sectiunea km 2+450 - km 3+325""


Iar saptamana trecuta MT a eliberat autorizatia de construire pentru Km 0-000 - Km 1+610 din A3 pentru lucrarile aflate in coridorul expropriat in 2013.

11.08.2016: "TRONSON KM 0+000 - KM 1+610" din investiţia "AUTOSTRADA BUCUREŞTI - BRAŞOV, SECŢIUNEA BUCUREŞTI - PLOIEŞTI, SECTOR 1, KM 0+000-KM 3+325; NOD CENTURA BUCUREŞTI KM 6+500,NOD MOARA VLĂSIEI KM 19+500""

QuotePod peste Valea Saulei la km 0+630 si Pasaj peste C.F. Bucuresti-Constanta de la km 1+549 pentru care se realizeaza numai lucrarile cuprinse intre km 1+385 pana la Km 1+610; Intersectia str. Petricani - km 0+000 inclusiv bretetele D1 si S1; Intersectia str. Gherghitei - Km 0+970 inclusiv bretelele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

TibiV

Quote from: NGC20 on August 15, 2016, 10:59:48 AM

QuotePasaj peste C.F. Bucuresti-Constanta de la km 1+549 pentru care se realizeaza numai lucrarile cuprinse intre km 1+385 pana la Km 1+610

Asta inseamna 164 metri de lucrari la sud de km 1+549 si 61 de metri de lucrari la nord...
Adica se opresc la culeea de la nord de C.F. ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

clau

Daca este AC si pentru traversarea CF atunci e ok deocamdata... Oricum structurile dureaza un an, iar daca PUZ la Voluntari e gata in 6-8 luni eu zic ca 4-6 luni e destul ca sa termine si bucata pana la Popasului unde structura e inceputa... Deci eu cred ca s-ar incadra sa termine pana in decembrie 2017...

ciprebbe

#10459
PREMIERA !!!

http://www.youtube.com/v/RhR0YQYpKVg

link:

Loturi :  Strabag, Geiger plus inceput lot Astaldi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ion59

Foarte bună filmarea. Poate fi considerată ca un moment zero. Altfel, practic nu se lucrează, cele câteva utilaje , câțiva oameni și câteva puncte de lucru contează doar la capitolul "hai că s-a început".

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

:cheers:

Eu zic ca se lucreaza...
Arata mult mai bine decat prima filmare pe viitorul santier al lui A10, daca va amintiti de ea... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Se lucrează puternic la structuri. Aici e cheia lotului pt a nu depăși cu mult cele 12 luni de execuție.
Avem șanse ca pe final de 2017 sa fie gata Strabag și Geiger. Putem spera și la nodul Iernut de pe lotul Astaldi.
Tot lotul nu cred ca îl pupam în 2017.
Din păcate la Straco nici măcar gropile arheologice nu s-au făcut :(((( iar nodul Chetani e la ei :((.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Asteptam si re-licitarea lotului Targu Mures-Ogra! Trebuie doar sa-l scoata din sertar. CNADNR, se aude?!!? :explode:
Ca sa nu mai zic de Viaductul Gilau.

dr4qul4

Mai au si niste SF-uri prin sertar. Poate le gasesc si pe alea tot atunci.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ion59

Eu aș compara cum se lucrează pe loturile proaspăt filmate acum cu ritmul de lucru de pe Gilău-Nădășel de acum doi ani, când s-a început! Parcă e o diferență! Pe loturile astea vorbim, totuși, de firme puternice: Strabag, Astaldi. Sunt convins că pot mai mult.

carutasul

Presupun ca mobilizarea e proportionala cu dificultatea lotului, asa, la prima vedere si ca nespecialist loturile par destul de simple, nu tu munti, nu tu ape....

florin74

Nu tu autorizatie de constructie...., mai complicat in ziua de azi sa lucrezi fara AC. Ce a fost inainte e istorie.

infraAdi_ro

Quote from: Iceman on August 11, 2016, 10:30:29 PM
Ce se mai aude despre telenovela Corsasn&Asociatii?.....Sunt sanse sa se apuce in vara de Suplu-Bors?.....Sau iam pacalit pe unguri de sau apucat de M35 si M4 crezand ca si noi vom termina acest tronson pana in 2018 si s-ar conecta cu A3  :D :D :D

Telenovela a ajuns la episodul 391+n.Am auzit din surse din interior ca nu se lucreaza.Au  mesterit ceva topografii si lopatarii dar s-au inecat ca "...la mal".Cred ca e blestemat tronsonul acesta!!!
Romania are un viitor doar daca are prezent!