News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Ionut

#9975
Pe Nadaselu-Mihaiesti este FIDIC Rosu, corect?
Cat despre UMB... arta nene, baletul excavatoarelor in farmacie. Bravo lor! :cheers:

Eurocopter

Nunu, este FIDIC Galben. Adica ma rog, ce se poate numi la noi FIDIC Galben.

carutasul

Quote from: Ionut on June 15, 2016, 06:02:23 AM
Pe Nadaselu-Mihaiesti este FIDIC Rosu, corect?
Cat despre UMB... arta nene, baletul excavatoarelor in farmacie. Bravo lor! :cheers:

Chiar asa, nu ar fi frumos sa stim si noi niste nume? Ca sa stim pe cine angajam in eventualitatea ca devenim patroni de multinationala in domeniul constructiilor :)
Acum serios vorbind, chiar mi-ar place să stiu cine e "sef de santier" sau "project manager" sau cum se numeste meseria asta in constructii; si nu vorbesc doar de lotul asta, ci in general, poate ca ar merita mai mult ca fotbaliştii să stim si noi despre ei .

ciprebbe

+1
Nu stiu daca e ok sa le fac public numele dar o sa incerc sa pozez pe viitor afisul de informare de la avizierul Primariei Gilau. Informatiile de acolo sunt publice.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AFC

^ Nu stiu daca e legenda, dar auzisem ca Umbrarescu adusese un neamt de la Autobahn pt managementul proiectelor. Arata nemteste. Felicitari si numai cuvinte de lauda pt UMB si poate vede si CNADNR-ul cum trebuie sa se lucreze pe aceste santiere. Asta ar trebui sa fie standardul cerut a fi respectat.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Horațiu 87

Multumim ciprebbe
Asta inseamna sa fii mafiot sa lucrezi. Respect UMB  :notworthy: :notworthy:
Pacat ca la sfarsitul anului vom sta si ne vom uita la aceasta minunatie, din cauza incompetentei CNADNR de a licita finalizarea unui amarat de pod (viaduct)

Eurocopter

Vesti bune de pe A3. Maltauro lucreaza la topo, deminare si ceva foraje. Pe Suplacu-Bors Corsan a reusit sa depuna scrisoarea de garantie si sunt pe cale sa primeasca avansul. S-ar fi rezolvat si PT-ul, deci e posibil sa vedem activitate in teren acolo incepand de luna viitoare.

ticker

Vesti bune erau daca se rezilia acum un an si se relicita si acorda unei firme care sa faca treaba (gen UMB).

dr4qul4

Haideti sa terminam cu UMB. Si eu sunt fanul lor, dar aici nici macar nu au licitat. Au si ei calculele lor si nu pot face chiar totul si mai ales, la orice pret.
Loturile lui Corsan si Maltauro sunt loturi de rezerva. Nu reprezinta o prioritate nationala. Daca le termina in 2020 atunci e perfect. Pana nu se face tunelul Meses, vor avea trafic ca Buc-Ploiesti. Tot pe DN1 se va circula.
Vor primii bani cu taraita.

Eu sunt mult mai interesat de ce se intampla pe TgMures-C Turzii.
Si bineinteles pe A1, A10, A7 si A8.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ciprianul

Eu zic ca ori ce metru de Autostrada terminat conteaza. Cu atat mai mult conteaza si Suplac Bors cu cat vecinii se apuca de M35 si atunci poate se va face legatura cu Europa prin Trsnsilvania.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

marinul

Cipri, Dracul are dreptate, fara o autostrada continua pana la gilau, lotul de pe Suplacu-Bors va fi folosit mai mult de localnici si cei din Salaj. Desigur orice lot conteaza mai ales acesta care e inceput in 2004 si ar trebui finalizat odata pentru totdeauna


Sent from my iPhone using Tapatalk

ciprebbe

Ai sa fi surprins dar daca se face Nadaselu-Mihaiesti + Suplacu-Bors-M4-M35 etc...  se va muta mult din traficul actual de pe DN-ul spre Oradea.  Practic Cluj-Budapesta va avea o "gaura" de 100km fara autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

Dacă presupunem realizarea unei descărcări la Topa Mică, putem ușor studia cele două variante între nodul Gilău și nodul Biharia:

1. Via DN 1: 154 km în 2h27min (cf. Google Maps)

2. Via A3 și DN 1F/1H/19B: 25(A)+99(DN)+60(A) = 184 km în 1h39min (timp DN cf. Google Maps) + 41min (timp A la 125 km/h) = 2h20min.

Ocolul de distanță este de 19%. Însă ca timp 7 minute mai rapid (și asta la viteză medie de autostradă de "doar" 125).
Cred că este clar cam ce ar alege majoritatea...
(Valabil pentru mașini mici și care sunt în trafic spre/dinspre Ungaria. Pentru traficul spre/dinspre Oradea rămâne mai avantajos DN 1. Pentru trafic greu spre/dinspre internațional este necesară utilizarea centurilor Oradea și Zalău - parcă mai mare ocolul în al doilea caz.)

Interesant de remarcat că pe DN distanța Mihăiești - Suplacu de Barcău (mai exact Ip) este de 99 km, iar pe autostradă ar fi 76 km. Ce mare diferență...
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Ciprianul

@north cand te grabesti si 1 km conteaza iar sa nu uitam cum arata drumul dintre Oradea si Cluj.....cat e de sufocat. Plus ca pe el mai circula si carute tractoare care ingreuneaza si mai mult traficul. Parerea mea e ca acest tronson facut ar ajuta.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

@ North - vorbeam de traficul de lunga distanta si am dat exemplul Cluj-Budapesta cu acea gaura de 100km.
Cluj-Oradea va ramana pe DN inca multa vreme insa e plin de tiruri care ies din tara si pot alege varianta noua.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe