News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 20 Guests are viewing this topic.

marisRO

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a avizat începerea lucrărilor pentru trei contracte de proiectare şi execuţie a autostrăzii Ogra - Câmpia Turzii, parte a obiectivului de investiţii Autostrada Transilvania. Odată finalizate aceste proiecte, în septembrie 2017, şoferii vor beneficia de aproximativ 37 km de autostradă între Câmpia Turzii şi Târgu Mureş.

Directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România Cătălin Homor ne-a anunţat că s-au deblocat mai multe lucrări pentru autostrada Transilvania. ,,În momentul de faţă avem mai multe contracte pe care le-am deblocat şi sperăm ca după finalizarea proiectării să înceapă lucrările în mod concret. Tronsonul de autostradă Ogra - Câmpia Turzii este în momentul acesta în perioada de proiectare şi va face legătura cu tronsonul Câmpia Turzii – Gilău.

Sursa: http://www.capital.ro/autostrada-transilvania-incepe-in-sfarsit-sa-prinda-contur.html

butyvaly

pai si acum sa fim asa mai obraznici, se pun maine grinzi, dar nu se si filmeza?  :-[ :D

cricric

#9797
Da, de prima parte imi amintesc, adica de ce tine de Sibiu-Fagaras.
Nu mai stiam exact ce e cu restul de A3, de la TGM la Brasov.

north

#9798
Quote from: pasadia on May 31, 2016, 12:49:50 AM
Pai la Targu Mures - Brasov s-a renuntat prin MPGT.

Am mai atras atenția asupra acestui fapt: atâta vreme cât MPGT nu este legiferat prin lege organică acesta nu poate produce efecte. Așadar, argumentele construite în comunicările / justificările CNADNR în baza sintagmei "în conformitate cu MPGT aprobat de Comisia Europeană" sunt, cred eu, nule de drept, dacă contravin legii.
Actul care la ora actuală legiferează strategia de dezvoltare a rețelelor de transport în România este Legea 363/2006, lege organică.
Atunci când t̶o̶ț̶i̶  LE: majoritatea ("reală", nu a participanților la ședință, cf. Art. 76 alin. 1 din Constituție) membrilor parlamentului țării vor fi votat (și apoi legiferat) propunerile MPGT în defavoarea legii 363, după ce vor fi utilizat toate căile de procedură aferente adoptării unei legi în acest sens, atunci vom fi în situația de a afirma că s-a renunțat la "autostrada X - Y" (ca să alegem un exemplu aleatoriu, X = Târgu Mureș și Y = Brașov).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe

Gilau-Nadaselu (cap-coada)

"Ciotul" de autostrada de langa Cluj Napoca care are toate sansele sa fie finalizat in 2016 si va ramane inutilizabil pana la construirea viaductului de legatura de la Gilau (a doua jumatatea a anului 2017).

http://www.youtube.com/v/y-aeMQKbETs
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

SILVIUFG

Foarte frumoasa filmare!! Mai ales cadrul dreapta-stanga cu zidul de sprijin de langa Viaductul 5. ,,Ciotul" asta de autostrada asa mititel cum este m-ar fi scutit de o jumate de ora in drumurile mele spre Satu Mare. Dar mult a fost mai putin a ramas. Sa speram ca se vor misca lucrurile si cu viaductul de la Gilau ca deja chiar ne indreptam spre culmea penibilului.

aditd

#9802
DACA se tin de noul termen cu licitarea/semnare (fara contestatii la contestatii) pentru viaductul de pe Somes chiar sunt sanse ca decalajul sa fie minim.

Lucrurile s-au miscat putin anul asta si cred ca o sa iasa destul de cursiv (cele 2 inaugurari) si aici.

yetiman

#9803
 :) Cred ca esti prea optimist. Nu c-ar fi ceva rau in asta...

Dar pe de o parte e problema licitatiei in sine (amanari si contestatii pot aparea destule).
Iar pe de alta parte ramane problema cu traversarea apei. Solutia actuala cu piloni nu este acceptata (de aia sunt doar cei de pe mal), iar alta solutie trebuie luata de la zero si nu pot fi folosite grinzile existente. (asta daca o expertiza mai zica ca sunt inca bune cele existente si care au fost "tunse" de mustati..)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

decat inchiderea canalului, nu se poate lua in considerare o deviere provizorie? intreb si eu pe specialisti...

ciprebbe

#9805
Quote from: aditd on May 31, 2016, 03:25:55 PM
DACA se tin de noul termen cu licitarea/semnare (fara contestatii la contestatii) pentru viaductul de pe Somes chiar sunt sanse ca decalajul sa fie minim.

Lucrurile s-au miscat putin anul asta si cred ca o sa iasa destul de cursiv (cele 2 inaugurari) si aici.

Tradu decalajul.(va fi spre 1 an)
Pt ca azi nu avem licitatie(posibil pt inca 1 luna, plus 1 luna perioada de depunere), apoi contestatii si 8 luni constructie daca ajunge la un constructor serios(depinde si in ce stadiu te prinde iarna cu lucraea). Minim 12 luni.

Quote from: dorum on May 31, 2016, 03:42:58 PM
decat inchiderea canalului, nu se poate lua in considerare o deviere provizorie? intreb si eu pe specialisti...


Se inchide canalul si va fi deviat pe vechiul curs (printre actualii piloni facuti de Bechtel).

Quote from: yetiman on May 31, 2016, 03:37:09 PM
Solutia actuala cu piloni nu este acceptata (de aia sunt doar cei de pe mal), iar alta solutie trebuie luata de la zero si nu pot fi folosite grinzile existente. (asta daca o expertiza mai zica ca sunt inca bune cele existente si care au fost "tunse" de mustati..)

E acceptata solutia actuala cu inca 4 perechi de piloni. (problemele au aparut la modalitatea de ridicare a grinzilor cu macarale(executie 8 luni)  sau cu lansator(executie 14 luni))
Dintre aceste 4 perechi 2 au deja forajele facute si sunt acoperite cu pamant. Grinzile folosite de Bechtel nu au mustati :D.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aditd

^^^
Intradevar minim poate fi si 1 an, pentru ca ar putea fi deschis dupa 3 ani (doar ca exemplu).

Eu ma gandeam la ceva 3 - 4 luni.
Din ce am citit eu cam in decembrie ar fi deschidere tronson UMB.
3 - 4 luni peste ar fi cu totul de acum cam 10 - 11 luni pentru viaduct.

Termenul nu include contestatiile si intradevar e termen optimist si foarte mult teoretic.


infraAdi_ro

#9807
Quote from: Beowulf on May 31, 2016, 01:56:18 PM
Nimic despre Corsan?

am vazut pe faccebok ceva anunt pentru angajari....i-am trimis mesaj domnului cu anuntul sa-mi trimita detalii.
Se lucreaza la reteaua de borne si din spusele domnului se doreste inceperea santierului daca se dau banii:))
Romania are un viitor doar daca are prezent!


alecu26

#9809
si pana vom stii daca mai iese din coma...sa vedem mostenirea Bechtel, in coroborare cu localnicii binevoitori si atotstrangatori de metal pretios din 3 litere (au trecut exact 2 ani de la poze):
















Drumurile noastre POATE;