Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

#9585
Constructorul merge cu PT (Proiect Tehnic) si DE (Detalii de Executie) la beneficiar (adica la CNADNR) pentru aprobare.

Ordinul este de incepere a lucrarilor, lucrari care presupun proiectare si executie (design & build, FIDIC Galben). Nu se ordona inceperea construirii, ci inceperea lucrarilor. Si este autorizatie de construire (AC), nu de constructie, pentru ca se autorizeaza un proces (cel de construire), si nu autostrada in sine (un obiect). Constructorul primeste permisiunea de a construi (un proces) o constructie (un obiect, autostrada).

paulmare

Nu au inceput nimic in Pipera/Bucuresti, nici la Popasului nici la Gherghitei
Au trecut deja cele 4 luni de proiectare, un pic de mobilizare trebuia sa fi fost

clau

Mobilizare doar dupa aprobarea PT si DE si apoi AC ... Sigur mai dureaza astea chiar daca au trecut 4 luni... Apoi daca trebuie expropieri suplimentare sau revizuire AM?

aditd

#9588
Dar nu ar trebuie sa impiedice exproprierile suplimentare inceputul lucrarii, pentru ca vorbim de probabil maxim 1% in plus. Deci ai la ce lucra (macar organizare de santier).

@paulmare: Eu stiam ca s-a semnat contractul in ianuarie (parca pana in jumatate) + 4 luni, deci trebuia sa fie activitate (desi cine sa inceapa ceva pe ploaia asta?)
Din pozele puse de un coleg din zona era scris: 01.02.2016 inceperea lucrarilor + 4 luni, ar cam da din iunie.

clau

Eu cred ca din iunie incepe o perioda birocratica cu aprobare PT, DE, posibil revizuire AM, posibil expropieri suplimentare, etc... Si apoi AC... Eu asa cred... Poate sa tina o luna sau N luni... Dumnezeu stie...

ciprebbe

Se angajează muncitori pentru autostradă lângă Iernut

Execuţia lucrărilor pentru autostradă, secţiunea 2A Ogra – Câmpia Turzii, lot 2 Iernut – Cheţani este estimată a începe în a doua jumătate a lunii iulie. Compania Astaldi intenţionează să angajeze localnici pentru aceste lucrări.
Antreprenorul lucrării este în căutarea de forţă de muncă din zona oraşului Iernut, respectiv fierari, dulgheri, lăcătuşi, mecanici utilaj, şoferi, sudori, maiştri şi ingineri constructori, iar compania a transmis Primăriei Iernut un comunicat în acest sens.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la adresa de e-mail c.becheru@astaldi.com sau la numărul de telefon 0722-539.366.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdix

#9591
^^
În mod corect din punct de vedere contractual şi evident legal, dacă toate termenele contractuale se respectă ad-literam de către toate părţile, Antreprenorul poate începe lucrările în 90 de zile (data la care trebuie să aibă DTAC pe minim o secţiune gata) + 15 zile (perioada în care Ministerul trebuie să emită Autorizaţia de Construire, dacă toate avizele şi Acordul de Mediu sunt în regulă), adică 105 zile. Deci, minim 3 luni staţi liniştiţi, că nu bagă nimeni sapa prea adânc.
Antreprenorii vor demara probabil lucrările de deminare şi diagnosticul arheologic intruziv, pe terenurile pe care au primit posesia şantierului şi eventual o decopertă şi nişte drumuri de acces pietruite vor fi cele mai mari realizări în următoarele 3 luni.

Să dea Domnul să se mişte mai repede, dar experienţa e pesimistă.

adi

 :o :|.... cate detalii.... multam de info!

FRS

Geiger începe de luni cu o parte din lucrările la care ai facut referire Bogdix. Bravo lor.

Beowulf

De Corsan ce se mai aude? In afara faptului ca au reinnoit contractele de inchiriere din comuna Salard, se mai stie ceva? Au abandonat proiectul sau mai exista sanse sa inceapa anul asta?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Ciprianul

Umbla din casa în casa prin Salard pentru reanoirea contractelor de închiriere.  În rest nimic..

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bridge

Sa poata avea acces la stocuri :lol:

Ciprianul

Sa vedem ce va face CNADNR -ul cu aceasta situatie

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Iceman

De Nadasel-Mihaiesti se mai stie ceva??....Sa desemnat castigatorul licitatiei??...Este vreo speranta pentru inceperea lucrarilor intro saptamana maximum 2 ??

TibiV

În sinteza licitaţiilor găseşti:

[158081] / 24.03.2015: "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500"
    Oferte deschise in 29.05.2015: 8 oferte
    Stadiu actual licitatie: Castigator CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO (loc 4) (TIRRENA SCAVI (loc 1) a contestat la CAB decizia CNSC din 11.09.2015, dar contestatia la CAB a fost respinsa in 02.11.2015)
    Valoare estimata:  687.513.425,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 446.127.400,01 RON fara TVA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)