News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

@Europiu, daca e sa fac vreo diferenta, ar fi eventual numarul mai mare de gropi in drumul tehnologic, plus acel podet tubular luat de ape, care ne-a blocat accesul in punctul 5. In rest, chestiuni nesemnificative si normale: rugina, alunecari de teren mici, iarba mai mare etc.
@Ciprianul, mersi mult de vesti, mi-era frica ca atunci cand am fost eu la butoane am facut praf filmarea   :).

jalemare

Mulțumim, Horațiu!  Excelent reportajul.
Lucrările par împietrite în timp, Bechtel a lucrat super profesionist.
Baftă la București, in noua provocare!
Când ajungi, da un semn, dau eu berea de bun-venit  :D

grig

practic acolo nu lucreaza nimeni... ?!

cristi767

De ani de zile nu mai lucreaza nimeni...

Ciprianul

@horatiu am filmat azi la Salard la acel mare depozit de materiale. Paznicul mi-a zis ca acolo va fi organizare de șantier.  Au și asfaltat drumul de acces la depozit. Veți vedea pe filmare.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bridge

#9065

Ciprianul

Acel drum @bridge e acum proaspăt asfaltat. O sa vezi pe filmare
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Quest

Quote from: horatiu.cosma on March 27, 2016, 12:13:44 AM
(...)

In incheiere, o sa va dau o veste proasta din anumite puncte de vedere, dar sper eu, benefica din multe altele. Probabil asta e ultimul meu reportaj din zona Ardealului in 2016. O sa plec la Bucuresti in echipa de consilieri pe probleme de infrastructura a lui @cutter. Sper sa contribui cu succes la rezolvarea problemelor din infrastructura.

Horatiu te-ai intrecut pe sine cu un reportaj intr-atit de vast, asa, ca de ramas bun :)

Bafta in noua pozitie dobindita. Veti avea de luptat cu esaloanele mai putin vizibile public si mentalitatile lor. Aliatii imediati pro schimbare va sint esaloanele decizionale de virf, cel putin publicul asa le percepe, si sper ca lucrurile se vor derula de asa maniera incit aceasta perceptie sa nu se deprecieze.
Common sense will get you far !

ciprebbe

Cam ce ne lipseste ...... si ce capacitati are CNADNR-ul in gestionarea proiectelor

http://www.youtube.com/v/KkrB9qwQa7Y
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

^
O gramada de milioane de euro sub forma acelor grinzi de 160 de tone se degradeaza pe zi ce trece aici si la Suplacu. Daca ar fi in responsabilitatea mea, nu as putea dormi linistit noaptea pana cand grinzile nu ar fi pe pozitii si circulatia deschisa deasupra lor, pe viaducte. Dar unii pot foarte bine, inca cu anii. Pe OS 3, CNADNR poate sa refaca cei 200 de metri cu forte proprii, chiar daca nu exista un proiect tehnic definitivat. Dar la viaductul de la Gilau, unde exista proiect, exista culei si 6 piloni ridicati, exista grinzi la fata locului, nu se poate. De 2 ani CNADNR incearca sa liciteze, fara prea multa tragere de inima. Probabil daca s-ar mediatiza mai puternic si aceasta situatie, o sa faca CNADNR ceva, ca altfel... Si cand ma gandesc ca s-a licitat deja acest viaduct(la pachet cu restul lucrarilor ramase de executat) si licitatia s-a anulat. Chiar atat de greu e sa "tai" acel caiet de sarcini in doua, pentru viaduct si pentru restul lucrarilor? Au trecut 4 luni si inca nimic.

rocklee

multumim horatiu  :)....pentru foto reportaj ...si dedicare .....si mult succes in noua provocare ...... :gj: :cheers: :vroomvroom:

ciprebbe

^^
E scos deja separat viaductul. Iptana a facut proiectul in mod normal ar trebui sa apara ( in curand ) licitatia pentru el si mai mult ca sigur va fi fidic ROSU.
As dori sa vad mentionat in caietul de sarcini executarea in cel mai scurt timp si darea in circulatie a unui sens din viaduct .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Cu ce ar ajuta darea in circulatie a unui singur sens?

esendy

buna ideea cu un singur sens sa fie deschis f rapid . . . s-ar putea utiliza tronsonul UMB

pentium10

cine ar folosi sau mai bine zis carui tip de trafic ar folosi tronsonul deschis?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures