Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#960
Autostrada Transilvania, la mila Domnului!
Nu se stie cand se vor finaliza lucrarile

"Din cate stiu eu, pentru terminarea celor 106 km care au ramas in contractul cu Bechtel si pentru restul care vor fi scosi la licitatie va fi asigurata finantarea pe urmatorii 3-4 ani", a mai spus Antonel Tanase.

WTF ? 106-64 (Bors-Suplacu) = 42 ??? unde??? ...ori e prost ori stie ceva ce nu stim noi
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ai patit ca in vorba aia: un nebun arunca o piatra in lac si 10 destepti se chinuie sa o scoata. Cel mai probabil habar n-are despre ce vorbeste. Lasa numarul de km, dar finantarea sa fie asigurata pe 3-4 ani?! :lol: Ei au taiat din finantarile proiectelor de infrastructura si asta spune ca e finantare pe 3-4 ani? :weird:

ciprebbe

cred ca e o problema cu cratima
nu 3-4 ani ci 34 ani a vrut sa zica :P
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ah bun, asa da, in 34 de ani sigur e gata. :lol:
Bine, in 34 de ani aterizeaza oamenii pe Marte, dar asta e alta chestiune.

Ionut

Cum era aia cu gura pacatosului adevar graieste? :)

QuoteCompania de drumuri l-a suspendat din funcţie pe directorul care a trecut în caietul de licitaţii un autoturism de 30.000 de euro

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat că l-a suspendat din funcţie şi îl cercetează disciplinar pe directorul direcţiei de concesiuni din cadrul instituţiei, Narcis Neaga, după ce în documentaţia de selectare a consultantului pentru autostrada Comarnic-Braşov au apărut cerinţe precum un autoturism nou de 25-30.000 de euro şi 30-40.000 de euro pentru instruirea angajaţilor companiei de drumuri în ţară sau în străinătate.

"Conducererea CNADNR a dispus cercetarea disciplinară a domnului Narcis Neaga, director Direcţia Concesiunie. Pe perioada cercetării disciplinare s-a dispus suspendarea din funcţie a domnului Narcis Neaga, urmând ca măsurile să fie luate în urma raportului emis de comisia de disciplină", potrivit companiei de drumuri.

Gândul a scris vineri că printre cerinţele pe care va trebui să le îndeplinească firma de consultanţă care va câştiga licitaţia pentru reactualizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Comarnic-Braşov (58 km) figurează un autoturism nou cu o valoare între 25.000 euro şi 30.000 de euro şi o sumă între 30.000 euro şi 40.000 euro pentru "sesiuni de instruire oficială în ţară/străinătate" a unor angajaţi ai CNADNR. Condiţiile menţionate au fost introduse de CNADNR la începutul lunii septembrie în caietul de sarcini, modificând astfel documentaţia de licitaţie lansată în luna mai.

sursa: ZF

BoGDaN

l-au suspendat din functie ca i-o dat in gat.
Oh Doamne cand vor veni managerii straini sa taie in carne vie sa numai vad sefi retrogradati, ci dati afara. Sa sparga cineva casta hotiei numita CNADNR.

frunzamihai

http://www.youtube.com/v/l8aOr6viXfQ

Salut. M-am plimbat pentru prima oara pe aceasta ultima bucata inaugurata de autostrada. Dovada e mai sus  :)
Impresii:
1. Calitatea asfaltului pe prima portiune este foarte buna. Nu e valurita deloc cum spunea toata lumea. Imi imaginam inainte de plimbare ca e precum portiunea de la km 36 din A1: sensul spre Bucuresti. Nici pe departe insa !
2. 2 treceri peste poduri nu sunt bine legate de autostrada: Gruiu si Valea Vlasiei. In rest....autostrada mi-a lasat o impresie foarte placuta.
La cat mai multe astfel de inaugurari ca avem mare nevoie!

Ionut

Mihai, multumim mult de filmulet si de impresii! :cheers:

Cred ca ai tu suspensiile prea moi la masina. :p Evident nu este ca portiunea valurita de pe Bucuresti-Pitesti, insa nu este nici la calitatea altor tronsoane noi, de exemplu noile segmente din A2. Deci se putea mai bine. Parerea mea, pe simtite din aceeasi masina, vara asta. :)

Raducu Popa

Se observa ca e usor valurita daca te uiti la loganul rosu care stie sa mearga doar pe banda 2...:) Banda din mijloc e sfanta. :lol:

frunzamihai

Quote from: Ionut on October 02, 2012, 05:35:19 PM
Mihai, multumim mult de filmulet si de impresii! :cheers:

Cred ca ai tu suspensiile prea moi la masina. :p Evident nu este ca portiunea valurita de pe Bucuresti-Pitesti, insa nu este nici la calitatea altor tronsoane noi, de exemplu noile segmente din A2. Deci se putea mai bine. Parerea mea, pe simtite din aceeasi masina, vara asta. :)

Salut Ionut. Nu sunt suspensiile de vina. Sunt sport chiar. Singura explicatie poate fi ca pe prima portiune am mers mai incet cu 115km/h. La viteza asta mi s-a parut buna calitatea executiei. As face insa ceva cu trecerile alea peste poduri care la o viteza mai mare te proiecteaza in aer.

Ionut

Am uitat sa te intreb: au scos limitarea de viteza si pe primul segment, pana in Moara Vlasiei? N-am fost atent pe filmare.

frunzamihai

Nu, nu au scos limitarea si nici nu cred ca o vor scoate! Altfel ar fi scos-o odata cu restul tronsonului.
Eu cred ca asa va ramane, considerandu-se zona de intrare in Bucuresti si implicit aglomeratie mai mare (asta in viitor).
Nu vad alt motiv pentru care ar fi fost pastrata.

vancouver

Quote from: frunzamihai on October 02, 2012, 07:11:27 PM
Nu, nu au scos limitarea si nici nu cred ca o vor scoate! Altfel ar fi scos-o odata cu restul tronsonului.
Eu cred ca asa va ramane, considerandu-se zona de intrare in Bucuresti si implicit aglomeratie mai mare (asta in viitor).
Nu vad alt motiv pentru care ar fi fost pastrata.

Poate pentru ca lucrarile nu sunt 100% gata. Adica:
- nodul Moara Vlasiei nu este gata, 2 bretele lipsesc complet
- parcarile (spatiile de servicii) nu sunt gata
- pe 2-3 km din autostrada se stocheaza grinzile pasajelor de la podurile dinspre Bucuresti
- supratraversarea A3 peste centura este in lucru

Eu cred ca dupa finalizarea A3 pâna la str. Popasului ar putea da drumul la 130 pâna la centura, si 100, apoi 80, pe masura apropierii de captul de la str. Popasului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GFC

Imi pare destul de putin circulata aceasta autostrada (sectiunea Bucuresti - Ploiesti).
Am fost si eu pe ea (de la Ploiesti la Bucuresti) cam la o saptamana de la inaugurare , pe la ora 10 seara si am inatalnit fix 7 (sapte) masini pe sensul meu de mers. Majoritatea mergeau tot pe DN1, s-a mai schimbat ceva?

Ionut

Salutare GFC, bine ai venit! :cheers:

Pai te-ai uitat la clipul lui Mihai? Este destul de circulata autostrada, in conditiile actuale in care incepe din centura practic. Traficul va creste semnificativ cand se va da drumul la portiunea din zona urbana, dintre Fabrica de Glucoza si centura. Dar deja este destul de circulata.