Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pasadia

Quote from: alecu26 on April 25, 2016, 01:50:54 PM
hmm...de ce am impresia ca acolo e umbra lui Neaga la Cozia?

Ne place noua sa vedem conspiratii, dar daca se va ajunge la concluzia ca Cobra trebuie ingropata definitiv (asta ca sa ii iasa un pronostic si lui Baiazid). Fara continuarea spre Tg. Mures oricum denumirea de A3 e hilara; bucata dintre Bucuresti si Ploiesti se va numi A7, cealalta, de la Tg. Mures spre Bors se va numi A8 si cu asta cred ca am incheiat subiectul, nu? :)

alecu26

când toate semnele indica in aceasi directie (vezi si postarea lui NGC20 de mai sus....stai si te intrebi).

Întrebarea e cine va mai participa la inca o incercare de concesiune?? (am vb cu cineva din Vinci si era suparat pe el insusi cat de prosti au fost sa mai cheltuiasca inca 1 milion de euro pe a treia incercare de concesiune...stiind foarte bine incapacitatea statului roman si mai ales a departamentului de concesiuni din CNADNR. :))
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Bucata de la intrare in Bucuresti are autorizatie de construire valabila?

Nu de alta, dar lunile astea de proiectare par suspecte rau de tot....si mi-e frica sa nu avem o noua teapa gen ST1, Suplacu Bors, etc. Adica de aia in mod normal licitezi design&build sa suprapui perioada de proiectare cu cea de executie.

Proiect acolo, inclusiv la nivel de detalii exista de pe vremea lui Pizzaroti. Ca sa nu mai zic ca pentru o decopertare si primele straturi de terasament, sau pilotii foratii nu trebuie proiectat mai mult de o saptamana.

Au intrat in CTE cu declaratia de proiectare?
Drumurile noastre POATE;

cutter

Da, intrat în CTE cu declarație, în schimb AC trebuie scoasă.

NGC

#9455
^^^

Acestea sunt autorizatiile de construire existente pentru acel tronson.

19.01.2012: "Autostrada Bucureşti - Braşov, Sector Bucureşti - Ploieşti km 0+000 - km 19+500; Tronson km 2+450 - km 6+500" -> Valabilitate "până la finalizarea executării lucrărilor pentru care a fost eliberată"
17.09.2013: ""Tronson km 0+750 - km 1+600, Etapa I" din investiţia "Autostrada Bucureşti - Braşov, sector Bucureşti - Ploieşti, km 0+000 - km 19+500"" -> Valabilitate 12 luni

Dar trebuie scoasa o noua AC, dupa cum zicea si cutter mai sus.

alecu26

OK...deci nu e la ei mingea. :(.

Pot sa intreb de ce trebuie o noua autorizatie? MT mai dadea autorizatii gen...Finalizare lucrari, rest de executat, prelungire valabilitate...etc.
Drumurile noastre POATE;

paulmare

Poate pentru ca nu merg 100% pe solutia italienilor si fac un pic "altfel" ? sau nu a facut nimeni notificarea de prelungire inainte cu 15 zile de  expirarea celei vechi ??
Proiectul italienilor a fost platit oricum - poate ca trebuia scoasa doar executia la licitatie

alecu26

autorizatia de construire nu se refera la detalii...dar posibil sa fie cum spui tu. Profilul transversal tip si cel longitudinal fac parte din DTAC si o mica schimbare acolo necesita si o noua autorizatie. teoretic.

Iar daca e faza cu cele 15 zile....no comment.
Drumurile noastre POATE;

Quest

Frumoasa filmare Ciprebbe +1 Seamana mult cu o filmare continua din avion. N-ai avut incredere sa-i dai misiune de filmare pe traseu prestabilit cu Litchi ?
Common sense will get you far !

NGC

Am adaugat mai sus si durata de valabilitate a autorizatiilor de construire existente.

cutter

E mingea la ei că trebuie să alcătuiască DTAC-ul, adică avize și restul.

Da, ceva cu perioada de valabilitate cum zice NGC20 care e mai informat ca statul.

aditd

Quote from: Quest on April 25, 2016, 06:31:29 PM
Frumoasa filmare Ciprebbe +1 Seamana mult cu o filmare continua din avion.

Asta asa e!
Chiar ma gandesc ca este mai ieftin si mai rapid (nu depinzi de altii) sa filmezi asa.

ciprebbe

Quote from: Quest on April 25, 2016, 06:31:29 PM
Frumoasa filmare Ciprebbe +1 Seamana mult cu o filmare continua din avion. N-ai avut incredere sa-i dai misiune de filmare pe traseu prestabilit cu Litchi ?

Nu merge. Nu este inca harta exacta cu cotele si variatia pe verticala a altitudinii e imensa. (inca mai studiez varianta) In plan orizontal cu o altitudine de pana in 100m e perfect cu aplicatia Litchi.
Se vede pe filmare ca am fost nevoit de cateva ori sa modific altitudinea. E setata la 120m si la viaduct 3 deja ajunge sa loveasca in asfalt. E nevoie de 3 aterizari si repozitionari ale coordonatelor GPS pt a ajunge deasupra la padure cu 12m. Spre nadaselu e fix invers. Pleci de la 12m si ajungi spre 400. Acolo e foarte greu sa zbori cu drona cu altitudine negativa. 
Orice decolare si aterizare noua papa intre 8 si 12% din baterie.

Quote from: aditd on April 25, 2016, 06:48:25 PM
Quote from: Quest on April 25, 2016, 06:31:29 PM
Frumoasa filmare Ciprebbe +1 Seamana mult cu o filmare continua din avion.

Asta asa e!
Chiar ma gandesc ca este mai ieftin si mai rapid (nu depinzi de altii) sa filmezi asa.

Nu e deloc mai rapid cu drona si ai autonomie scazuta ( cu o baterie in zbor continuu nu poti acoperi mai mult de 7km, daca te uiti la primele filmari faceam 5 km cu doua baterii). Depinzi in schimb de constructor si de bunavointa lui. La UMB pot merge pe aliniament pe cand la cei de pe A10 (Porr,TS,Aktor) in cel mai bun caz am acces pe drumul tehnologic(daca nu noroc cu DN-ul ca e aproape).

Concluzia:
la Gilau se avanseaza bine cu santierul si se poate filma tot mai usor. In vara voi porni si dashcam-ul sa avem si filmarea de la nivelul solului. Rularea pe cele doua straturi de asfalt e foarte lina, nu se simt valuiri. Vedem cand incepe sa aseze uzura cum va fi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Ciprian o jucarie de asta
https://www.sparkfun.com/products/retired/13680
Nu v-ar coafa cand faceti zborurile? Nu e foarte grea si ati putea face profilele sa stea matza-n coada cand le publicati