Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

madad

super tare stirea, si eu sunt curios de planul cu nodul dintre A3 si centura  8)

Ionut

A3 Bucuresti-Ploiesti pasaj peste DN1 (la Barcanesti):

- luni (ieri) la ora 09:30 se lucra! (pe o ceata groasa)
- desi nu se vede f bine din poze, cele (3+3) x 2 hobane sunt instalate
- podul e cam tot vopsit si aproape finalizat
- se vede ca se pun deja stalpii pentru panourile fonoabsorbante




Ionut

Update excelent de la ZF. BRAVO, la mai mare!

QuoteDe ce nu este gata A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie

Singura "surpriză" a fost tronsonul cuprins între km 48,2 şi km 62 ai autostrăzii, unde a lucrat firma UMB Spedition, a "regelui asfaltului" Dorinel Umbrărescu care a finalizat lucrările cu aproape o lună înainte de termenul-limită stabilit iniţial.

Pe poziţia a doua se află consorţiul Pizza­rotti/Tirena Scavi care este cu aproximativ o săptămână în urma celor de la UMB Spedition, în timp ce Euroconstruct şi Pa&Co, firme controlate de Dan Besciu şi Costel Căşuneanu încă lucrează pe porţiuni întregi la fundaţia autostrăzii şi la construcţia de poduri.






sursa: ZF
si multe poze aici

Ionut

QuoteBoagiu: Autostrada Bucureşti - Ploieşti nu va fi finalizată la termen, constructorii vor fi penalizaţi

"Din punctul meu de vedere nu vor fi respectate termenele. Probabil va fi o lucrare care se va termina anul viitor, cu consecinţele de rigoare. Penalităţile pe care le aplicăm vor fi de 0,05% pe zi, până la finalizarea lucrării", a afirmat marţi ministrul Transporturilor.

"Pe 15 decembrie vom face un bilanţ şi vom vedea cine şi ce penalităţi va primi", a afirmat ministrul.

sursa: Mediafax

Ionut


Ionut

QuoteŞi autostrada s-a oprit la ANRMAP

"Împotmolirea proiectelor la ANRMAP ne costă timp şi bani. Sunt proiecte care ar fi putut fi începute încă din toamnă şi care încă zac în birourile lor", ne-au declarat reprezentanţii unei firme de construcţii.

Un alt proiect a cărei documentaţie de atribuire a lucrărilor zace prin sertarele unor birouri de la ANRMAP este şi construcţia tronsonului dintre Gilău şi Nădăşelu al Autostrăzii Transilvania. Potrivit Companiei Naţionale de Drumuri, documentaţia tehnică a fost transmisă încă de acum căteva luni, iar de atunci nu s-a primi un răspuns din partea instituţiei.

sursa: EVZ

Are cineva detalii?! :dunno:

Ionut

QuoteCNADNR: Constructorii nu au finalizat tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti pana la data limita/Incep penalitatile

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a anuntat ca pana pe 15 decembrie lucrarile de constructie pentru tronsonul de autostrada Moara Vlasiei- Ploiesti au fost finalizate doar pe sectorul construit de Spedition UMB, adica intre 48+200 si km 62+000.

In schimb, Euroconstruct Trading 98 SRL si SC Pa&Co International nu au finalizat lucrarile de constructie pe sectoarele lor. Astfel, CNADNR va aplica prevederile contractuale referitoare la penalitatile de intarziere (0,05%/zi), calculate la restul lucrarilor ramase de executat, pana la data finalizarii lucrarilor.

sursa: Hotnews

savagedanyro

#82
sunt curios daca se dezvaluie si cuantumul amenzilor...se pare ca tot UMb a fost campion si pe Buc-Ploiesti, ei au terminat tronsonul...
Sa putem spera la o firma romaneasca care se trezeste din amortire...
TIMISOARA 2021 !

Ionut

Amenzi? Pai se dau si amenzi? E vorba de penalitati si cu asta basta. :)
Pana in 15 aprilie sunt aproximativ 120 de zile, deci 120 x 0,05% din valoarea contractului, plus TVA. Probabil cateva milioane de euro...

savagedanyro

ar fi bine sa se faca transparent aceasta penalizare...
poate va fi un semn ca nu se mai poate face dupa ureche. sa ii forteze cumva sa respecte termenele.
TIMISOARA 2021 !

Ionut

Gata, se scoate Gilau-Nadaselu la licitatie, saptamana viitoare™.

QuotePrimul tronson de pe Autostrada Transilvania, scos la licitaţie în ianuarie 2012

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va lansa la începutul anului viitor anunţul de licitaţie pentru construcţia primului tronson de pe Autostrada Transilvania, ne-au declarat surse din cadrul Ministerului Transporturilor.

Anunţul vizează construcţia a 8,5 kilometri de autostradă, între Gilău şi Nădăşelu. Acesta va fi primul tronson din Autostrada Braşov-Borş care nu va mai fi realizat de compania americană Bechtel.

"Documentaţia este aproape finalizată şi urmează ca în luna ianuarie, cel mai probabil, să publicăm anunţul. În urmă cu doar câteva săptămâni am transmis toate documentaţia către ANRMAP", ne-au spus sursele citate. Pe acest tronson de mai puţin de nouă kilometri se află un nod rutier la Nădăşelu, care va face legătura cu DN1F, zece poduri, viaducte şi pasaje, fără a lua în calcul şi podeţele.

sursa: Capital

Ionut

LA MULTI ANI, PRIETENI! :cheers:

V-ati trezit?
Sa incepem 2012, deci.

Doua cu Bechtel.

Quote2012, anul în care Bechtel mai termină 18 kilometri de autostradă

În bugetul pe anul viitor, americanii de la Bechtel au alocate 431,35 milioane de lei pentru realizarea lucrărilor, respectiv circa 100 de milioane de euro. Lucrări se vor desfășura pe 72,5 kilometri, însă doar 18 vor fi deschiși circulației în noiembrie.

În 2012 este așteptată și lansarea licitației pentru secțiunea dintre Gilău și Nădășelu, cu o lungime de 8,7 kilometri, parte a tronsonului Gilău-Mihăeşti (22,5 kilometri). CNADNR estimează că lucrările de construcție vor costa circa 42,4 milioane de euro. Tot în acest an ar urma să fie lansată licitația și pentru secțiunile Câmpia Turzii-Iernut și Iernut-Târgu Mureş.

sursa: EVZ

Nu inteleg unde sunt cei 18 km care se vor deschide!? :dunno:


QuoteLa cât se ridică datoriile Companiei de Autostrăzi după ce a plătit integral datoriile către Bechtel

640 milioane de lei. La atât se ridicau la 1 decembrie datoriile Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) către constructori și furnizori.

"La 1 decembrie arieratele CNADNR se ridicau la aproximativ 640 de milioane de lei. Precizez, însă, că o parte semnificativă a acestora au fost plătite sau vor fi plătite în cursul lunii decembrie. Astfel, pot să afirm că la finalul anului Compania va avea mai puține datorii decât în urmă cu un an", a declarat, pentru capital.ro, directorul CNADNR Daniela Drăghia. Șefa de la Drumuri nu a precizat însă la cât se ridică datoriile a căror plată se va face în 2012.

Cu două zile înainte de finalul anului, Compania de Autostrăzi și-a achitat și datoria pe care o avea către Bechtel, constructorul a două tronsoane din Autostrada Transilvania.

Compania condusă de Drăghia s-a angajat în urma negocierilor cu americanii avute în vară să achite în două tranșe datoriile pe care le are. Prima tranșă, în valoare de 50 milioane de euro, la care se adaugă TVA în valoare de 51.845.000 lei, a fost achitată în septembrie. Restul banilor, 45,08 milioane euro, la care se adaugă TVA în valoare de 60.353.820 lei, a fost achitat săptămâna trecută.

sursa: Capital

OK, deci ar trebui sa vedem mobilizare de la Bechtel, sa urmarim.

Ionut

QuoteTronsonul Comarnic-Braşov, prelungit până la Făgăraş

Pentru 2012 este programată selectarea constructorului, procedurile de licitaţie urmând să înceapă în trimestrul al doilea al acestui an. Potrivit ministrului Transporturilor Anca Boagiu, în acest moment sunt deja în revizuire documentaţiile pentru lansarea procedurilor, termenul de execuţie pentru autostradă fiind anul 2016.

sursa: Gandul

Selectarea constructorului in 2012?! Unde ar fi minunea...

madad


davyl

Quote from: Ionut on January 01, 2012, 10:46:01 AM
LA MULTI ANI, PRIETENI! :cheers:

V-ati trezit?
Sa incepem 2012, deci.

Doua cu Bechtel.

Multumim de urari ionut! 2012 cu sanatate si pentru tine!
Acum ca ne-am "trezit"  :lol: sa incepem cu comentariile si sa vedem in 2012 cat de repede termina Bechtel ce mai are de facut si sa vedem cine va castiga licitatia pentru tronsoanele care poate vor fi facute intr-un viitor nu prea indepartat.