News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Am incarcat filmarea de ieri si pe canalul API.



Suntem si pe Facebook

https://www.facebook.com/proinfrastructura
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Multumesc eu Cipri pentru informatii si sfaturi. Sper sa mai avem ocazia sa facem astfel de intalniri, si sa ne vedem cat de repede posibil si la inaugurare :).

Xenos

Probabil ca e o chestiune arhi-discutata si imi cer scuze, dar inteleg din poze ca de fapt lotul nu poate fi folosit, intrucat nu va fi racordat la sectiunea existenta, Turda - Gilau, din cauza unui viaduct neterminat de Bechtel si care nu e inclus in lotul UMB?!

Daca e asa, ce rost are imbecilitatea asta?!

stangabriel

Felicitari pentru video si poze. De padure se mai aude ceva?  Daca cu adevarat grinzile de la viaductul in asteptare au mustatile taiate, se mai pot utiliza? e ok sa sparga putin betonul si sa "lipeasca perlungiri" ?

shamanu

#6724
Quote from: ciprebbe on July 03, 2015, 08:13:30 AM

LE:
umbla vorba in santier ca dincolo de Somes, naste domni binevoitori , au taiat mustatile grinzilor pt fier.


e foarte plauzibil, avand in vedere ca in Gilau sunt niste concetateni "eco" care recicleaza "fer".
Intrebarea mea e cat e de grav daca e asa? Si cat de mare teapa ar fi avand in vedere ca CNADNR a zis ca are grinzile si ca ar mai costa X lei sa termine lucrarea, dar e de fapt nu mai au grinzile intacte... ma mir ca nu le-au spart sa scoata "fer"ul din ele

LE: daca le sparg la capete nu se pierde pre-tensionarea? Si cat de ok e o solutie cu adaugire de mustati?

IlisescuV

Adaugare de mustati nu se poate. Se pot prinde barele cap in cap cu niste conectori dar depinde si cum au taiat "ecologistii" barele.
Chiar daca nu ar fi taiate e posibil sa fie prea ruginite acele mustati.

Earthchild

Quote from: Quest on July 03, 2015, 12:41:23 AM
Multumim Eurocopter, ptr filmarea proaspata Nadaselu-Gilau. Debleele arata intr-adevar frumos, peste tot parca sint desenate.
Umbrarescu daca e intelept (n-am spus dăştept), poate deveni ceea ce Romania inca n-a avut pina acum, un constructor serios, mare, firma eminamente romaneasca de autostrazi). Cei 9 km de A1 Giarmata-Izvin pe care i-a facut in plin ses, n-au prea multa relevanta ptr portofoliul UMB, dar Nadaselu-Gilau e de cu totul alta complexitate.

A mai facut ultimii 15 km din Bucuresti-Ploiesti, inainte de Izvin-Giarmata.


ciprebbe

#6728
Puteau sa faca o sponsorizare pt ca au aflat de ieri informatia. ("poate" aude :D)

LE:
Quotebalast stabilizator pe o porțiune de 1,5 km
:lol: :lol: :lol:

"Stabilozator" pe maxim 500m

Quotetronsonul de autostradă va avea 11 viaducte
11  viaducte  :madwife:

Quotetronsonul va deveni circulabil în aprilie 2016

Din surse sigure va spun ca 100% nu va fi aprilie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Cum sa fie circulabil in aprilie 2016?
UMB poate face vreo minune si termina, dar apoi va fi circulabil doar pentru a intra pe el la Mihaiesti si a iesi pe la ...Mihaiesti.

Ca podul de la Gilau avem noroc daca se va incepe anul acesta.

Cred ca acest lot va fi dat in folosinta in noiembrie 2016  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Probabil ca ziaristii au spicuit printre ce s-a discutat intre prefect si ingineri. Cred ca se refereau la structuri(viaducte, podete). Distanta aia de 1.5 km nu prea stiu de unde au scos-o, iar despre finalizare, nu zic nimic, pozele si filmarile vorbesc.

Ionut

^ Da, daca totul e OK va fi gata prin octombrie-noiembrie 2016. In aprilie 2016 este imposibil (din cauza padurii, mai precis a imposibilitatii de a o defrisa - ghiciti voi motivul). Si mai e o problema imensa: banii (finantare de la buget). Oricand guvernul (oricare ar fi el) poate opri platile.

ciprebbe

QuoteOricand guvernul (oricare ar fi el) poate opri platile.

Care plati?

UMB-ul va face ca la carte tot ce tine de ei conform contractului dupa care sa inceapa penalitatile catre CNADNR !!!
Dorinel a fost destul de istet incat sa ceara garantii de la beneficiar, e si motivul pt care continua lucrarea din banii lui.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Pai parca era vorba ca au primit niste bani. La asta ma refeream. Sau n-au primit NIMIC pana acum? :o

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe