News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Uau, astea da vesti. Nu sti de unde aduc grinzile? La 40 de metri, mai mult ca sigur ca o sa fie insotite de politie si nu o sa treaca neobservate. Abia astept sa vad poze si eventual cum o sa reuseasca sa treaca prin zonele cu curbe mai stranse.

rocklee

daca nu sunt si poze ..nu te credem :p

JohannDB

#6392
QuoteLa 40 de metri, mai mult ca sigur ca o sa fie insotite de politie si nu o sa treaca neobservate.

Dacă grinda singură are 40 m lungime, fi sigur că de la cuiul de prindere al trailerului pe şasiul capului tractor, la botul / faţa capului tractor mai ai vreo 3-4 m lungime........Per total ansamblul cap-tractor / trailer cu piesă cu tot poate avea până-n 50 m lungime, dimensiune pentru care nu are nevoie de poliţie la însoţire (poliţia este oblgatorie de la 50m şi un centimetru lungime..... Lăţime la fel nu va avea, va fi ansamblu standard de 2,55m lăţime....... Va avea în schimb două maşini de însoţire pentru speciale/agabaritice.....Dacă grinzile vin din alt judeţ, însoţirea de poliţie va fi făcută de la limita de judeţ la şantier, iar plata serviciului poliţiei va fi de la "sediu" la "limita de judet", da la "limita de judeţ" la "şantier" şi de la "şantier" la "sediu".....
Sfatul este să respectaţi indicaţiile acestor însoţitori !!!....Nu vă intercalaţi în convoi între trailere!!!..... Depăşiţi aceste ansamble rutiere când vi se permite, pentru că numai atunci vă sunt asigurate TOATE CONDIŢIILE DE SIGURANŢĂ a depăşirii..... Fiţi atenţi şi nu vă hazardaţi la manevre riscante/periculoase atât pentru voi cât şi pentru convoiul în sine !!!..... O defecţiune tehnică poate apărea oricând cu potenţial pericol....

NGC

Quote from: NGC20 on May 29, 2015, 09:53:53 AM
Quote from: NGC20 on May 15, 2015, 02:13:23 PM
Quote from: NGC20 on April 27, 2015, 04:04:23 PM
Pentru procesul dintre ASTALDI si CNADNR / STRABAG pentru tronsonul Iernut - Chetani a fost astazi termen de judecata.

Quote
27.04.2015
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge cererea de preschimbare a termenului ca neîntemeiată. Pron. în şed. publ. azi, 27.04.2015

Urmatorul termen: 14.05.2015

14.05.2015
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Încuviinţează probele solicitate. Se va emite adresă la CNADNR pentru depunerea actelor încuviinţate. Acordă termen la 28.05.2015. Pron. în şed. publ. azi, 14.05.2015

Urmatorul termen: 28.05.2015

28.05.2015
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la data de 4.06.2015.

Urmatorul termen: 04.06.2015

04.06.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la data de 11 iunie 2015.

Urmatorul termen: 11.06.2015

Ionut

Deci pe 11 iunie avem decizia, da? :cheers:

Ciprianul

Daca cumva nu mai apare ceva neprevazut....
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

florin74

Quote from: Ionut on June 07, 2015, 05:07:36 PM
Deci pe 11 iunie avem decizia, da? :cheers:

Teoretic da, dar e posibil sa mai apara un termen. Sper sa nu se ajunga la reevaluarea ofertelor si sa se mentina decizia CNADNR. Oricum decizia CNSC de acceptare a unor obiectiuni ale ASTALDI nu vizau aspecte esentiale. Cele cu efect major au fost respinse de CNSC.

ciprebbe

Avem oficial de pe proiectul Iptana configuratia finala a nodului de la Nadaselu.



S-a propus un giratoriu cu 2 benzi s-a aprobat cu una. In 2-3 saptamani se va incepe si executia lui.
Problema majora continua sa fie zona aflata in fondul forestier cuprinsa intre km 4+650 si 5+520.
Sunt aproximativ 600 000 m3 de excavat iar executia acestui sector conform estimarilor UMB dureaza aprox.200 zile din momentul in care se preda constructorului terenul. Defrisarea nu se poate executa de catre UMB.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Quote from: JohannDB on June 07, 2015, 10:09:40 AM
QuoteLa 40 de metri, mai mult ca sigur ca o sa fie insotite de politie si nu o sa treaca neobservate.

Dacă grinda singură are 40 m lungime, fi sigur că de la cuiul de prindere al trailerului pe şasiul capului tractor, la botul / faţa capului tractor mai ai vreo 3-4 m lungime........Per total ansamblul cap-tractor / trailer cu piesă cu tot poate avea până-n 50 m lungime,

La masa grinzii, se poate sprijini capatul din fata direct pe "calul" tractorului? Nu e nevoie de ansamblu de axe suplimentare remorcate de pe cal? Chiar sunt curios sa vad poze!

danutzu_1069

#6399
@istvan78
Despre ce cal vorbesti?
O grinda de dimensiune mare nu se transporta oricum!!



Nu siu daca la noi este regelmentat transportul de tipul asta:



@ciprebbe
Noua configuratie este desenata in OSM:
http://www.openstreetmap.org/#map=17/46.81146/23.42298


ciprebbe

Rezolva configuratia si la zoom out pls.

Grinzile vin de la Sibiu pe A1 pana la Sebes, apoi DN si la Turda urca pe A3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Danutzu, alea n-au 40 metri... Daca grinzile au 240 de tone (cum spunea cipprebe) nu cred ca le poti sprijini direct pe tractor.
La greutati foarte mari, nu poti sprijini capatul din fata al grinzii direct pe axele tractorului (2 sau chiar 3), ci se interpune o unitate portanta cu mai multe axe, care se sprijina la randul ei partial pe tractor. Voi incerca sa gasesc o poza..

ciprebbe

Nu cred ca au 240t...cred ca a fost o eroare de comunicare.
Grinzile Bechtel erau de 160t, astea nu cred ca sunt asa masive. Posibil sa ajunga in zona de 80-90t insa tot mari sunt.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

#6403
^

Mai dureaza un pic pana se actualizeaza toate "patratele" la toate nivelele de zoom :)

istvan78

#6404
^
Ei, alta mancare de peste...
Tot sper ca va reusi cineva sa le pozeze!