Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

In urma cu 14 zile Ministrul Rus,declara ca:la sfirsitul lunii ianuarie vom afla cistigatorii loturilor de pe Tg.Mures-Cimpia Turzii ????????

horatiu.cosma

La cate oferte au fost pe fiecare lot, nu ma incalzeste ca se anunta castigatorii dupa 5 luni de la deschiderea ofertelor, avand in vedere ca cel mai probabil o sa fie contestatii pe banda rulanta.

alecu26

un mic review pentru Buc-Ploiesti:

1. Traficul e in crestere usoara. Chiar si camioane.

2. Lotul din zona km 35 a avut mare noroc de trafic mic, foarte mic. Daca era trafic cat de cat normal, aveau probleme inca de iarna trecuta si acum pe anumite zone era dezastru cu gropile.

3. Centura Bucuresti deja trebuie luata in serios obtiunea de autostrada si pe nord. Asa cum e, la 4 benzi, in multe zile si ore din an, e cam plina centura. Probabil un MZA de 15.000-20.000. Nu prea se poate circula de multe ori cu mai mult de 70-80. E OK...e fluid...dar e plin. Peste 5-10 ani....nici nu vreau sa ma gandesc.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Centura Bucuresti completata la 2 benzi pe sens pe toata lungimea, rezolvat intersectiile mortale la nivel de la Stefanesti si inca in cateva locuri, benzi de accelerare si decelerare in unele zone aglomerate, pasarele pentru pietoni si va fi fluid la 90-100 km/ora si peste 10 ani. De ce? Fiindca mare parte din traficul de pe N se va muta pe S cand vor fi 2 benzi pe sens(mai scurt, mai putine intersectii cu rute importante) si vorbesc de traficul majoritar care se indreapta dinspre Pitesti inspre Constanta si invers. Inca de anul acesta ar trebui sa se vada imbunatatiri majore, daca reusesc sa termine largirea la 4 benzi pe toata centura de nord.

alecu26

nu prea cred. Facut ca un express 100%...eu zic ca ar fi direct  la nivelul de trafic C sau chiar D.

Nu inteleg de ce zici ca s-ar merge pe sud. ""Tara"" e in marea ei majoritate in treimea nordica, ca sa nu zic jumatatea nordica. (DN 1, DN 2, A3). A1 si A2 sa zicem ca sunt diametral opuse.

E interesant CESTRIN-ul din 2010...ce valori a dat pe centura. Parca erau deja deschise anumite tronsoane.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Senzatia mea e ca centura nord e plina in primul rand cu traficul local, generat de multele depozite, reprezentante si alte afaceri din zona si nu de traficul de tranzit est-vest. Si ca atare dublarea centurii sud nu va avea impact pentru centura nord, pentru bucata Otopeni - Voluntari cel putin.

horatiu.cosma

Chiar si acum, si mai ales dupa ce va aparea PiSi, traficul majoritar din vest ce vine spre Bucuresti dinspre Pitesti, iar cine tranziteaza din acest trafic pe DNCB merge preponderent spre Bulgaria sau spre Constanta. Cine o ia spre Constanta acum merge pe N, ca e mai fluent, dar dupa ce va exista si S la 4 benzi, o va lua pe S, fiindca e mai scurt pana la intrarea pe A2 de pe A1. La fel, traficul de marfuri dinspre portul Constanta spre vest va alege aceeasi varianta, adica centura de sud din aceleasi motive. Singura varianta de venire din V si S-V si mers pe centura nord ar fi pentru cei care o iau spre Moldova. Dinspre Constanta spre Brasov eu cel putin niciodata nu merg pe DNCB, nici daca ar fi la nivel de autostrada, e mult mai ok Slobozia-Urziceni-Ploiesti.

cutter

Părerea mea cu A3 București-Ploiești bazată pe toate informațiile disponibile este că e blocat pentru că persoanele responsabile (Neaga? direcția juridică?) din CNADNR nu-și asumă nici:
1) să rezilieze contractul
2) să încheie un act adițional pentru suplimentarea valorii lucrărilor

Părerea mea este că nu își asumă decizia asta din frică de pușcărie, așteaptă să dea justiția o decizie în privința cererilor Pizzarotti (ceea ce va mai dura mult și bine).

Mie mi se pare inacceptabil să nu-ți asumi o decizie - dacă oamenii ăia au dreptate și au dreptul la suplimentări, dă-li-le, dacă ești convins de dreptatea ta, reziliază. Dacă nu vrei să faci nici una, nici alta, du-te acasă că noi avem nevoie de autostrăzi în România și de oameni care le pot construi.

stangabriel

Ma mai gandesc ca o data cu terminare A3 pana in Bucuresti,toti cei care merg in capitala nu vor mai incurca intersectiile A3-centura,plus binecunoscutele Centura-Stefanesti si Centura-Tunari-Pipera,sau ,o noua iesire din Bucuresti atat de necesara....cate avantaje....plus eliberarea de masini a trecerilor de la nivel cu calea ferata din Voluntari,cele 2,una spre Pipera si una spre Stefanesti.....ar rezolva putin si nordul Bucurestiului,trafic intern,nu doar de tranzit.

dr4qul4

@Alecu26. sunt total de acord cu tine in ceea ce priveste necesitatea A0, dar sa nu uitam ca pe langa zona unde acum e "fluid dar plin" avem o zona mult mai mare unde este Plin si blocat.

DNCB upgradata la nivel de DX ar face minuni pentru urmatorii 10 ani, timp in care putem gasi si alte solutii.

De exemplu, ca alternativa la traseul A0 nord-vest, eu consider ca merita luata in considerare si acea legatura Gaesti-Ploiesti tinand cont ca bucata aceea din A0 necesita exproprieri masive si scumpe.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Quote from: cutter on January 27, 2015, 04:05:50 PM
Părerea mea cu A3 București-Ploiești bazată pe toate informațiile disponibile este că e blocat pentru că persoanele responsabile (Neaga? direcția juridică?) din CNADNR nu-și asumă nici:
1) să rezilieze contractul
2) să încheie un act adițional pentru suplimentarea valorii lucrărilor

Părerea mea este că nu își asumă decizia asta din frică de pușcărie, așteaptă să dea justiția o decizie în privința cererilor Pizzarotti (ceea ce va mai dura mult și bine).

Mie mi se pare inacceptabil să nu-ți asumi o decizie - dacă oamenii ăia au dreptate și au dreptul la suplimentări, dă-li-le, dacă ești convins de dreptatea ta, reziliază. Dacă nu vrei să faci nici una, nici alta, du-te acasă că noi avem nevoie de autostrăzi în România și de oameni care le pot construi.
+1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#5141
http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/721-comunicat-de-presa-27012015
Quote
Comunicat de presa

Creat: 27 Ianuarie 2015

Urmare finalizării procedurii de licitaţie privind atribuirea contractelor aferente Autostrăzii Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă desemnarea câştigătorilor primelor proiecte de investiţii ale anului 2015 ce au ca sursă de finanţare Fondurile Europene Nerambursabile, astfel:

1. Proiectare şi execuţie pentru realizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Secţiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 1:
- Câştigător desemnat: Asocierea SC GEIGER TRANSILVANIA SRL – WILHELM GEIGER GmbH & Co.KG;
- valoare: 55.782.941,89 lei fără TVA;
- lungime traseu: 3,6 km;
- durata de execuţie: 16 luni (4 luni proiectare şi 12 luni execuţie);
- perioada de garanție: 4 ani.

2. Proiectare şi execuţie pentru realizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Secţiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 2:
- Câştigător desemnat: JV SC STRABAG SRL – SC STRACO GRUP SRL;
- valoare: 397.718.661,15 lei fără TVA;
- lungime traseu: 17,9 km;
- durata execuţie: 16 luni (4 luni proiectare şi 12 luni execuţie);
- perioada de garanţie: 4 ani.

3. Proiectare şi execuţie pentru realizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Secţiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 3:
- Câştigător desemnat: Asocierea SC STRACO GRUP SRL – SC SPECIALIST CONSULTING SRL – SC TOTAL ROAD SRL;
- valoare: 279.744.271,56 lei fără TVA;
- lungime traseu: 15,7 km;
- durata execuţie: 16 luni (4 luni proiectare şi 12 luni execuţie);
- perioada de garanție: 4 ani.

4. Executie pentru realizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Lot 1: Târgu Mureş – Ungheni + drum de legătură:
- Câştigător desemnat: Asocierea LEMACONS - VEGA 93 - ARCADA COMPANY;
- valoare: 179,787,916.93 lei fără TVA;
- lungime traseu: 9,2 km (din care 4,7 drumul de legătură);
- durata execuţie: 12 luni;
- perioada de garanţie: 4 ani.

5. Execuție pentru realizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Lot 2: Ungheni - Ogra:
- Câştigător desemnat: Asocierea JV SC STRABAG SRL – SC STRACO GRUP SRL,
- valoare: 251,349,460.28 lei fără TVA;
- lungime traseu: 10,105 km;
- durata execuţie: 12 luni;
- perioada de garanţie: 4 ani.

,,În prezent, ofertanții pot depune contestații la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor - CNSC în termenul legal de 10 zile, calculat de la data comunicării rezultatelor. Dupa expirarea termenului legal anterior menționat, în cazul în care nu vor exista contestații, CNADNR va putea semna printre primele contracte pe anul acesta, cele aferente Autostrăzii Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş. Aceste loturi în lungime totală de 56,51 km fac parte din Autostrada A3, Braşov - Cluj – Borş" a declarat Ministrul Transporturilor Ioan Rus.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#5143
Quote from: NGC20 on January 27, 2015, 05:24:54 PM
Quote
,,În prezent, ofertanții pot depune contestații la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor - CNSC în termenul legal de 10 zile, calculat de la data comunicării rezultatelor.
Nu e clar cand au fost anuntati direct ofertantii, deci de cand se numara cele 10 zile pentru contestatii.

NGC

Quote from: ciprebbe on January 27, 2015, 05:30:18 PM
No acu incep comentariile :D
Prima observatie ar fi legata de valoarea ofertelor castigatoare momentan pentru Ogra - Campia Turzii.  ;)