Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 25 Guests are viewing this topic.

adigsm

Quote from: florin74 on December 03, 2014, 03:16:08 PM
Utilitatea nodului va creste in momentul in care o sa se finalizeze A10 si A3 inspre Tg Mures, cand traficul cu destinatie Cluj sau Dej, Satu Mare va folosi aceasta iesire.

Satu Mare nu face parte din ecuatie. Chiar si acum traficul trece pe autostrada pana la Gilau si o ia pe fostul DJ, actual DN, pana la Nadasel. Iti spun din experienta.
Eu voi folosi nodul doar cand voi merge la Salina la Turda.

horatiu.cosma

Pe mine ma ingrijoreaza podul respectiv peste A3. Arata destul de subred. Intr-adevar ca e facut pentru un DJ pe care nu umbla aproape nimeni, dar daca se vrea folosit pentru un viitor DX Turda-Halmeu, cu trafic greu, nu il vad bine deloc. Daca intr-adevar exista o subtraversare la 1,2 km de pod, cea mai buna varianta ar fi sa mute cel putin directia Martinesti-C.Turzii pe acolo, sa nu treaca ditamai tirurile pe pod.

alm26mm

Defrisarile cine le executa ? UMB ul ?Probabil acolo este nevoie de angajatii respectivi.

delacroix

Quote from: horatiu.cosma on December 03, 2014, 04:48:24 PM
Pe mine ma ingrijoreaza podul respectiv peste A3. Arata destul de subred. Intr-adevar ca e facut pentru un DJ pe care nu umbla aproape nimeni, dar daca se vrea folosit pentru un viitor DX Turda-Halmeu, cu trafic greu, nu il vad bine deloc. Daca intr-adevar exista o subtraversare la 1,2 km de pod, cea mai buna varianta ar fi sa mute cel putin directia Martinesti-C.Turzii pe acolo, sa nu treaca ditamai tirurile pe pod.
Nodul se va face separat de DJ.

dragos76

daca ideea e ca acest drum de legatura sa fie un 2x2, clar trebuie facut un nod nou, in apropiera acelui pod de pe 103G peste autostrada.
Subtraversarea de catre 103g in apropiere de sandulesti nu ar prea fi de folos, decat ipotetic pentru o urcare pe autostrada dinspre Turda. Localizarea nodului in acest loc e imposibila, prin apropierea de cheile Turului. 

Oricum, pentru ca acest nod sa deserveasca Turda va trebui refacut DJ103G, care a fost cvasi-distrus de cei de la Bechtel; sau care acolo unde a fost relocat, a fost terminat doar partial. Din dreptul carierei de piatra pana catre coborarea inspre Petresti e doar pietruit (se vede pe street view).

yetiman

#4730
@Dragos76

Clar NU va fi 2x2. E specificat in SF 2x1 cu banda suplimentara la urcare pante lungi.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

holger

A aparut pe gmaps toata A3 pana la targu mures :) (si A10)...

Viny

Buna... va urmaresc de mult timp si acuma mi-am facut cont... am o intrebare... cum pot sa fac o captura de ecran, pe google maps ca vreau sa va arat ceva in legatura cu A3 langa Oradea...

get

^^^
Nu-i nevoie de captură de ecran, poziționezi harta cum vrei și este suficient url-ul.

Viny

Ok, in fine... vroiam sa salvez ca imagine si apoi sa fac un traseu la un drum expres de care va fi nevoie dupa deschiderea A3 Bors-Suplacul de Barcau... Va trebui un drum expres care sa lege Oradea de autostrada, altfel localitatea Biharea , si zona Episcopia de Bihor, se va sufoca total... Actuala centura nu va mai face fata... deja orasul s-a extins in ultimii ani foarte mult...

medicul de garda

^^ Credeam ca vrei sa atragi atentia asupra traseului prost ilustrat in zona Oradei. Se vede clar ca lucrarile realizate (ceva structuri si excavatii) sunt pe alt traseu. Cine a figurat traseul in Google Maps nu a studiat prea bine zona sau proiectul. In capatul celalalt, la fel, autostrada continua aiurea in lungul caii ferate pana langa Nusfalau, desi in proiect se departeaza de acesta pentru a ocoli localitatea pe la sud. Oricum, nu s-a lucrat niciodata mai departe de Ip, iar licitatia actuala prevede terminarea lucrarilor doar pana la Marca (din motive extrem de greu de inteles, mai ales ca autostrada se va termina intr-un nod criminal la propriu).

Apropo de asta, ca sa fim mai on-topic, in caz ca ati uitat proiectul A3 sau nu l-ati vazut, capatul de langa Suplacu de Barcau (Marca) arata asa:


Intr-o zi cetoasa, in cazul nefericit in care va trece un tren pe acolo si se va pune bariera, prevad niste accidente in lant mai crunte decat dezastrul pe care l-am vazut la Cunta anul trecut pe vremea asta :bash:
Trust me, I'm an east-european doctor!

Viny

Daca e asa proiectul acolo , sa se termine intr-un sens giratoriu, atunci va fi dezastru acolo tinand cont ca acolo se intra direct intr-un deal... cei care coboara de pe autostrada acolo vor avea mari probleme :)) sper sa nu fie asa batuti in cap si sa continue tronsonul macar pana la IP... sau Nusfalau ca usor...

horatiu.cosma

Marea problema in iesiri "fortate" de pe autostrada, cum e si acest sens giratoriu, e ca soferii se lasa furati de peisaj si uita sa mai observe semnalele de iesire. Ma gandeam ca o varianta eficienta de a le atrage atentia, ar fi niste benzi transversale pe drum, identice cu acele benzi albe care delimiteaza banda 1 de banda de urgenta, puse la intervale de 100 de metri, apoi 80 , apoi 60 si apoi cateva apropiate. Trecand peste ele, orice sofer semi-adormit o sa isi revina din visare si o sa franeze din instinct.

Viny

#4738
cum era la Sibiu pe centura cand era sensul giratoriu...   
cum pot sa pun o poza aici?