News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

florin74

#4455
^ Cred ca nu ai citat cu atentie ce am scris pana la sfarsit.
Chiar nu am de gand sa ma inchin in fiecare seara la icoana UMB-ului. Eu as vrea sa traiesc intr-o tara in care sa reusesti respectand normele si legile, nu sa ai succes ocolind  si incalcand regulile.

PS Ca sa inveselim un pic atmosfera, nu i-a spart la Monte Carlo, ci pe ceva elicoptere si avione (Agusta Westland Special Versace Edition de 6 milioane de euro si un avion Bombardier Challenger de 35 de milioane de dolari. Plus un alt elicopter, model Eurocopter 13) Fiecare milionar cu damblaua lui.  :) Scuze off-topic. Chiar am terminat. Nu de alta, dar poate nu ma mai primesc pe santier la pozat  :lol: :lol:

cryu

Domnilor FAPTELE VORBESC , nu ma intereseaza cum important e ca UMB  sa isi faca treaba.Punct

dorum

...parca nu mai suntem noi cand purtam discutia asta... credeti ca altii seriosi sau neseriosi nu au BUBE? Eu nu cred... sa privim prezentul, pe noi asta ne intereseaza, asta dezbatem... si sa incercam sa fim increzatori in viitor, eventual chiar sa luam atitudine unde si cand ni se pare ca merita!!

Ionut

O sa pun discutia pe seama sindromului post-alegeri. :)

Hai ca facem un thread separat unde sa discutam despre constructori daca simtiti nevoia. Bine, ideea e sa nu-l fac doar pentru a ne inchina la icoana UMB sau a arunca la greu cu mult cacao in Impregilo (OK, Salini-Impregilo). Daca voi credeti ca putem avea discutii bazate pe fapte, atunci putem sa facem. Si discutam despre contructori si ii intoarcem pe toate fetele. Repet, e un topic extrem de greu de moderat, dar daca simtiti nevoia, incercam.

Daca primesc pe private message 10 mesaje ca avem nevoie de acest thread SI promisiunea ca ne vom purta civilizat si vom avea discutii constructive (chiar daca in contradictoriu), atunci il fac. 10 mesaje/useri.

Acum revenim la A3 va rog. :cheers:

horatiu.cosma

Revenind la A3, am o intrebare constructiva. "Prietenul" Rus zicea bla bla bla ca la primavara incep pe Suplacu-Bors. Oficial, eu nu stiu inca cine este castigatorul pe lotul respectiv(neoficial parca e Impregilo), daramite daca vor fi sau nu contestatii. Exista vreun sambure de adevar in declaratia dansului, sau la primavara e doar un alt termen electoral?

nenea_hartia

@cob26: bine ai venit!
[off-topic] La faza cu urmărirea lucrărilor sunt 100% de acord cu tine. [/off-topic]

rocklee

imi cer scuze pentru afirmatia care am facuto ....dar raman la pareria  ca umb-ul e unul din cei mai seriosi la ora actual dintre constructori de autostrazi din Romania ...ca au si ei bubele lor in cap sau lipsurile lor aceia nu ma prea intereseaza ...problema e ca eu vreau sa merg pe autostrazi sigure si bine facute ...restul e ... O:-) O:-)

penad2007

Quote from: cob26 on November 03, 2014, 04:15:57 PM
Mi-am spus parerea si sper sa ma insel, dar asta o va dovedi timpul.
Sunt madru ca o firma romaneasca detine si sustine in acelasi timp multe lucrari; dar voi fi si mai mandru cand voi sti ca ele sunt facute corect din toate punctele de vedere (legislativ si calitativ: din pacate aceasta din urma nu este urmarita conform legislatiei in vigoare)
Deasemenea sa nu uitam modul in care a cerut sa i se deconteze lucrarea de pe lugoj-timisoara, doar printr-o expertiza tehnica, eschivandu-se de orice documente care trebuiau facute in timpul executie.
P.S. A fi chitibusar e bine in anumite momente si cred ca este constructiv din toate punctele de vedere.
Semeni cu astia de la mine de la servici. De atitea proceduri, se fac numai prezentari. In rest lucreaza doar vreo 2-3 numai.
Mai trebuie sa lucreze si cineva in tara asta, iar cind se lucreaza vin cei de la controling sa avalueze daca se lucreaza conform procedurilor .

nenea_hartia

^ Greșești foarte tare. Ceea ce spune el acolo e 100% corect.

tigrel58

^
Dureros, dar adevarat.
La mijloc de 2016 vom avea 850 km gata si 300 in lucru anual (tot e ceva).

tonică

hai s-o luam altfel...
"ia zi ba ( sunt intrebat) ca tu mai intri pe forumurile alea, se mai face vreo autostrada?"
Ce sa-i raspund? Că mâr că câr, ca aia acum se judeca, ca ailalti contesta, ca alea doua loturi sunt date dar constructorii au doar masini de tuns iarba, ca ailalti asteapta sa se culeaga trandafiru, prunul si porumbul, ca altii redeseneaza noduri la cravata, ca lotul nustiucare e mort, ca arheologie si daca nu asta atunci ploaie, ca unii n-or vrut tunel, altii prea multi bani si pana la urma or facut santuri prin nisip...aaa, si mai sunt unii care muta dealurile in 3 luni cat altii-n 10 ani dar zic unii ca nu-s corecti nici astia ca cica n-au asteptat actele si au ambâț sa nu fie mai corecti decat statul care numa' corect nu este. AAaa, si au doua loturi si ambele mai acatari decat restul dar, tzz...sigur au ceva si ei in papusoi.
Eee, ce ziceti, va recunoasteti unii dintre voi? Asa-i bine sa-i raspund aluia? Sau sa-i zic precum "40lasuta dintr-un michimaus" ca-i totul pe roate si maine se inaugureaza cincimii de km si o panglica record mondial ?

nenea_hartia

^ E complicat să-ți răspund. Mi-ar lua mult și nu știu dacă m-aș face bine înțeles :(. Pe Timișoara-Lugoj Lot I au sărit peste recepții parțiale, peste anumite teste și faze determinante (!), trasabilitatea unora din materialele puse în operă lipsește cu desăvârșire, etc. Cu toate astea și-au decontat lucrările, deși acest lucru n-ar fi trebuit să fie posibil. Legea nu e aceeași pentru toată lumea? O situație cumva asemănătoare a fost și pe DN18, unde și-au bătut joc de normative și de condițiile contractuale, dar CNADNR a închis din nou ochii.

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on November 03, 2014, 10:25:10 PM
Revenind la A3, am o intrebare constructiva. "Prietenul" Rus zicea bla bla bla ca la primavara incep pe Suplacu-Bors. Oficial, eu nu stiu inca cine este castigatorul pe lotul respectiv(neoficial parca e Impregilo), daramite daca vor fi sau nu contestatii. Exista vreun sambure de adevar in declaratia dansului, sau la primavara e doar un alt termen electoral?

Sambure exista, insa este total improbabil sa inceapa in primavara ceva. Declaratii de campanie. Plus ca eu tot n-am inteles din ce se finanteaza aceasta bucata. Din super-acciza?! Buna asta, buna. :lol:


alecu26

Da, pe Tim-Lugoj s-au bazat pe o alta scapare in lege...dar care au intins-o la maxim...si anume faptul ca poti sa faci o expertiza si sa stergi orice nereguli din urma.

In fine, eu totusi ii admir ca la fel ca Astaldi sunt transpartinici.

PS: oare cine a sponsorizat echipa de pilotaj a lui Ponta? oare cine declara in anii trecut profit de 40% la FISC, adica dupa ce a decontat si scazut tot ce se putea scadea?

Am mai dat de 100 de ori exemplul lui nenea Bechtel. Astia au facut in 100 si ceva de ani de istorie 23000 de proiecte, in 140 de tari, si peste 10.000 de km de autostrada.

Si averea lui este de vreo 4 miliarde de euro.

UMB a facut in vreo 15 ani (hai 20) vreo 400 milioane, intr-o singura tara (de fapt in prima parte a perioadei doar in provincia istorica Moldova) si din cateva zeci de proiecte. Asta din banii nostri. (dar asta e alta discutie). Ar putea din punctul meu de vedere sa faca cativa zeci de kilometri de autostrazi gratis, si tot iar ramane banii sa cumpere un oras.

Daca-i mai pune la socoteala si pe restul regilor asfaltului, acum mai mult sau mai putin in dizgratie, ajungem cam la jumate din averea domnului Bechtel.

Repet: eu vreau sa vad urmatoarea licitatie pe fonduri europene a lui UMB.
Drumurile noastre POATE;