Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

adiarc

oare ce mai face UMB-ul ?
Ciprebbe , Gyn ?....
mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Quote from: vancouver on October 03, 2014, 10:24:33 PM.......
Pentru ca fix pe A3 in masterplan apare in continuare totul ca autostrada !!! Dar e normal: trebuie sa platim 100% noi banii, nu da UE 85%, si atunci hai sa "cheltuim" cat mai multi bani. Inainte de asta insa mai trebuie o masura importanta: desfiintat DNA-ul. Ca sa ne lase sa "lucram" cum stim noi.
Esti sigur ca in masterplan apare in continuare A3 toata autostrada?
Aici  http://www.zf.ro/auto/ce-autostrazi-si-drumuri-expres-planuieste-guvernul-sa-construiasca-in-urmatorii-15-ani-13362199
apare Gilau-Bors la ...drum expres, 177km, cost 1.226milioane euro, candva prin 2021-2030...In rest ai mare dreptate.

ciprebbe

Quote from: adiarc on October 04, 2014, 06:15:03 PM
oare ce mai face UMB-ul ?
Ciprebbe , Gyn ?....
mersi.

E acasa la Bacau,
ploua "mocaneste" de 3 zile, noroi de juma de m... la Gilau....
Pozele sunt pe card, maine ma intorc la Cj si le postez.
Doar atat..... bravo UMB 

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Quote from: Goldmund on October 04, 2014, 07:47:13 PM
Esti sigur ca in masterplan apare in continuare A3 toata autostrada?
Aici  http://www.zf.ro/auto/ce-autostrazi-si-drumuri-expres-planuieste-guvernul-sa-construiasca-in-urmatorii-15-ani-13362199
apare Gilau-Bors la ...drum expres, 177km, cost 1.226milioane euro, candva prin 2021-2030...In rest ai mare dreptate.

A3 Gilau-Bors apare ca autostrada in varianta oficiala a masterplanului. Aparea drum express in variantele mai vechi.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Gyn

#4099
Importanta clarificare vancouver, multam.

N-am fost prin zona Gilau zilele astea si eu asa stiu ca e liber la UMB incepand de joi.
Progresele schimbarii de relief sunt vizibile, s-a lucrat in draci la lumina reflectoarelor de la 07 la 22...
Cam asa stau lucrurile in zona viaduct2 est:



alecu26

un Dx cu un sitem ITS performant si interventii rapide...nu ar trebui sa cauzeze mari probleme. Totusi, intre parapeti si un DX ar trebui sa aiba...vreo 10 metri????

Plus ca in mod normal ar trebui sa fie si tot felul de alveole din x in x km. Eu asa as vedea un DX corect facut.

Astfel si masinile stricate se pot tara pana la prima alveola si daca masinile vad incidentul si intervin rapid...nu ar fi din nou probleme.

Oricum, daca se ajunge la asa volum de trafic, incat o treime din sens blocata sa scada viteza masiv...atunci acolo e greseala de proeictare, si de fapt acel DX ARE TRAFIC DE AUTOSTRADA. Si e exact ce tot spun eu pe aici....MP-ul ca sa nu fie compelt dezastru tebuie sa aiba o clauza ca, caracteristicile exacte se stabilesc in functii de studii mai detaliate, si valabile la data studiului...nu acum. Plus ca anumite zone din DX pot fi facute mai late, ca o autostrada, sau chiar mai late....de ex. in zonele unde sunt pe rol de centura si sunt noduri din 5 in 5 km cu mult trafic care intra si iese.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Pana se incarca pozele minunea dintre viaduct 2 si 3 ( acu 3 sapt se trecea dincolo cu masina)

http://www.youtube.com/v/W4lPa3mptEs
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

eu totusi nu pot sa inteleg care ar putea fi strategia UMB cu privire la participarea la licitatii.

E evident ca la proiecte pe fonduri UE si-a dat seama ca concurenta e prea puternica si nici loc de jmecherii ulterioare nu este. Asa ca dac anu iese un profit de 20-30% nu se baga.

Dar ca sa aiba de lucru pe cnad termina Lotul 4 si Gilau-Nadasel...acum ar cam trebui sa castige licitatii al greu, dar nici macar nu mai participa.

Oare când va termina astea....va vinde tot si ramane doar pe partea bancara?
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Problema cea mai mare pe care o vad eu la un DX o reprezintă densitatea si viteza cu care deschidem spatii de servicii si noduri.
Si nu suntem offtopic daca ne gândim ca pe A3 este cel mai grav.
Nici nu vreau sa ma gândesc cum s-ar fi circulat pe A3 pana la Ploiești daca aveam doar 2 benzi.
Iar aici, momentan, traficul este destul de redus.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Update A3  Zona Gilau

Intre viaduct 2 si 3
























Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Intre viaduct 3 si 4















Viaduct 4













Pregatire platforme pt pilonii forati ( joi a mai venit un utilaj de forat )







Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Vedere spre 5



Inapoi spre 3











Poate ma insel dar distanta dintre pile e mare iar armaturile pilelor seamana izbitor ca dimensiune si forma cu cele facute de Bechtel


Am incercat sa surprind distanta dintre 2 pile folosind macaraua ca reper ( e undeva peste 35m masurata la pas)











Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Utilajul nou sosit pt viaduct4 tot de la Zublin

















Noroi la greu dupa 3 zile de ploi







Nimeni nu a trecut pe aici de 3 zile (just me)





Zona viaduct 1













Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe