Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

vezi ca exagerezi: In banii initiali + suplimentari ne alegem cu 3 km mai putin DAR cu 1 banda in plus pe o portiune destul de lunga.
Iar ca sa arunci vina doar pe ultimii 2 nu e chiar ok. Contractul a fost facut prost de la inceput, cand erau doar 2 beni pe sens, apoi cineva (la fel de vinovat) a hotarat sa mai faca o banda fara sa ia in considerare ca altcineva va limita de la 50% la 20% valoarea lucrarilor suplimentare fata de licitatie si ca vom ajunge la un blocaj.

Practic, singurul lucru de care sunt vinovati cei 2 nominalizati de tine, este acela ca intarzie inexplicabil licitatiile. Asta ca sa nu mai pomenesc ca sovaielnicul nu a avut nici o autoritate asupra CNADNR-ului de cand a ajuns ministru, dar dadea si el din gura ca ...papagalul.
Ar cam fi tumpul ca CNADNR-ul sa treaca in subordinea min transporturilor, nu sa faca doar ce vor ei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

Nu e chiar așa. De fapt cum e exact, nu știu nici eu.

Dar din informațiile pe care le-am cerut la CNADNR plus ce-am mai citit în presă, de pe portal.just.ro și de pe ROGOP-ul de la CNADNR am pus cîte ceva cap la cap:
- au fost două acte adiționale prin care s-a mărit valoarea contractului inițial (vezi răspunsul CNADNR către mine)
- în banii ăștia (după semnarea actelor adiționale) trebuiau să fie trei benzi de la km0
- cu nodul Moara Vlăsiei situația e bizară - ăsta chiar cred că a fost adăugat în afara contractului
- din 2012 de cînd au venit cei doi menționați de tine la putere, s-au tăiat brutal alocările pentru acest proiect (vezi plățile efectuate în fiecare an postate de mine acum ceva timp)
- totuși în 2013, Șova (pe vremea cînd se ocupa strict de CNADNR) nu vorbea de nici o problemă cu acest contract, după cum arată acest articol
- prima data cînd s-a vorbit de ceva probleme a fost în această primăvară, cînd Șova a zis că reziliază contractul
- sunt și 2 procese pe rol între CNADNR și Pizzarotti, am scris despre asta acum cîteva luni
- Șova n-a vorbit deloc despre vreo limitare la 20% a lucrărilor suplimentare - el tot susținea că Pizzarotti a cerut bani suplimentar și că pentru că este el un negociator atît de bun, nu le mai dă nimic și reziliază și contractul
- ca apoi să aflăm de la Rus că s-a produs o încheiere de comun acord, că Pizzarotti își va primi toți banii și va face cu 3km mai puțin
- în plus, procesul pentru 80 de milioane (cf Șova) pare să meargă înainte

Tot Șova a mai afirmat (nu mai găsesc sursa) că actuala licitație în curs pentru supervizarea lucrărilor la acest tronson este un pas premergător necesar re-licitării lucrărilor care au rămas de efectuat. Cu toate astea din caietul de sarcini nu rezultă (cel puțin asta am înțeles eu) că se licitează decît serviciile de supervizare, vechiul contract expirînd în 2013.

Deci mai așteptăm mult și bine dacă nici nu s-a lansat încă re-licitarea kilometrilor rămași de făcut...

alm26mm

Nu va consumati degeaba...Adunati va toti si in 2 (?) noiembrie putem sa refulam  >:( :lol: (stiti la ce ma refer)..pe de alta parte, sa stiti ca nu suntem doar 100 care vedem ca lucrurile nu merg bine, sunt si altii care nu dau 2 bani pe un litru de ulei primit de "electorale", un pachet de tigari sau 5 lei in plus la o pensie nenorocita...si credeti ma ca nu sunt deloc "basist" :p.Vreau sa vad autostrazi in tara asta trista, ruginita si prafuita, VREAU sa vad stiri cu inaugurari (repet) de autostrazi, poduri, cai ferate de mare viteza, stadioane etc, si nu stiri cu gunoaie politice corupte care tin jumatate din timpii de emisie.De aceea, nu voi mai fi intre cei 7 milioane de creduli din 2012.Scuze de off topic.Fk. :gaah:

danutzu_1069

@frunzaverde
Mesajul meu a fost unul ironic.. si sper ca s-a inteles ca atare.
Ceea ce propui cu parapeti pentru delimitarea benzii de urgenta nu e ok!
Aici trebuie doar porti inteligente si supraveghere video 24/24. E cel mai simplu.

Ionut

Guys, hai sa n-o dam in balarii cu politica.
Bucata Bucuresti-Ploiesti are o istorie foarte incalcita, putini dintre noi isi amintesc/stiu toata povestea. Si sincer nici nu are rost sa o dezgropam.

Tavi

Revenind totuși la A3...
@tone_iulian: ai fost cumva cu bicla și peste podul peste DNCB? mă gândesc ca poate ai văzut dacă s-a înaintat și cu porțiunea aceea de jumate de km pe care săptămâna trecută se așternuse balast stabilizat. Și cum este asfaltul pe pod. Din alte posturi înțelesesem că pe acest pod am avea chiar și strat de uzură.

tone_iulian

Nu am ajuns la pod ce am inteles ca mai au de facut doua gropi pt colectarea apelor  la km5 de acolo cara pamantul  la Popasului  in toamna asta trebuie sa termine tot pana la popasului si sa plece.

danutzu_1069

Am omis sa spun ca Luni dimineata (asta ca a trecut) era un repartizor de asfalt si basculate pe portiunea mentionata (unde au fost grinzile)
Maine dimineata trec prin zona.

Gyn


ciprebbe

Zublin lucreaza la ambele viaducte, UMB e liber pana luni  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

#3760
Update la A3, zona DNCB: PE zona unde erau grinzile se pregateste pentru stratul de uzura. Sunt montati majoritatea stalpilor de iluminat.

Bonus, faimosul indicator de la Gruiu.
Fix cand faceam eu poza, in spatele meu incetinea o masina ca sa intre spre Gruiu



iuli

Totusi, cine a montat semnul ala?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

O mână de inconștienți evident >:(

danutzu_1069

#3763
Citeam pe SSc ca:
"Semn de acces interzis ? Haha, intre timp la iesirea din Gruiu - chiar la baza podului, a aparut un semn care indica Bucuresti cu pictograma de autostrada. Nu pare semn oficial intrucat fontul e un pic mai mic, dar dupa cat de bine este vopsit si scris nici nu pare facut pe genunchi de vreun localnic."

Comentarii???

Astept cu intreres primul accident intr-un astfel de punct.

iuli

Chiar asa... Nu putem trimite o sesizare catre Politia Romana si catre CNADR?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog