Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 24 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^ exact, inclusiv spatiile de servicii.
Azi de dim la Gilau, langa viaductul de pe E60 (unde e motel-ul si parcarea de tiruri) e in picioare statia verde de betoane a UMB. (Seamana mult cu cea din pozele colegilor de la Soimus) inclusiv betonierele(CIFA) misuna deja pe drum.
"Organizarea de santier " e in spate la motel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Quote from: NGC20 on August 01, 2014, 06:57:06 PM
Quote from: NGC20 on June 22, 2014, 01:01:12 PM
Speaking of which ... finally ...  :p

A aparut azi-noapte anuntul de participare 151679, "Proiectare si executie pentru realizarea autostrazii Brasov-Targu Mures-Cluj-Oradea, Sectiunea 2A: Ogra-Campia Turzii Lot 1,2,3".

Lot 1: Ogra – Iernut (km. 0+000 – km. 3+600) – 3,600 km, Valoarea Estimata Totala pentru Lotul 1 (incluzand si lucrarile/ serviciile similare) : intre 130,944,900 si 157.133.880 Lei fara TVA
Lot 2: Iernut – Chetani (km. 3+600 – km. 21+500) – 17,900 km, Valoarea Estimata Totala pentru Lotul 2 (incluzand si lucrarile/ serviciile similare) : intre 817,660,230 si 981.192.276 Lei fara TVA
Lot 3: Chetani – Campia Turzii (km. 21+500 – km. 37+191) – 15,691 km, Valoarea Estimata Totala pentru Lotul 1 (incluzand si lucrarile/ serviciile similare) : intre 619,938,280 si 743.925.936 Lei fara TVA

Valoarea estimata fara TVA: intre 1,568,543,410  si  1,882,252,092 RON

Durata contractului este de 64 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (16 luni perioada de proiectare si constructie, din care 4 luni proiectare + 48 luni perioada de garantie).

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 11.08.2014

Noul termen este 25.08.2014.

A aparut inca o aminare, cu noul termen in 01.09.2014.

ciprebbe

Parca tot pe 1 sept e si Ogra-Tg Mures :D.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^ Pentru moment, asa este.
Pentru Ogra - Targu Mures inca nu sint clarificari si aminari, dar poate ca e doar calmul dinaintea furtunii.  :lol:


ion59

Au reușit și ei să afle? BOMBĂ!

alecu26

pai cred ca asa li se dau planurile peste cap constructorilor care vroiau sa lucreze la unul...si dupa aia la altul.

Acum ca sunt in aceasi zi....ar trebui sa apara clarificari si pe Ogra-Tgm....dar din ce am auzit documentatia chiar e super facuta, si completa.

Ar fi chiar culmea sa nu fie nici cereri de clarificare, nici amanari.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Intr-adevar, ar fi un eveniment de importanta istorica sa nu se ceara clarificari si sa nu se prelungeasca termenul de depunere.
Eu tot nu inteleg ce le-a luat asa de mult sa invete sa faca documentatiile in regula, nu trebuia decat sa preia din deciziile CNSC si ale CAB pe ultimele licitatii corecturile necesare (cel putin pentru criterii, formulare si model contract) si ar fi fost scutiti de multe probleme si dureri de cap. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, sa vedem partea plina a paharului.  :) Oricum important e sa aiba si un SF bine intocmit.

Ionut

Baieti, sa va uitat va rog la semnatura mea si sa-mi spuneti daca trebuie sa schimb ceva. :) E posibil sa fi pierdut sirul licitatiilor.

north

Quote from: alecu26 on August 17, 2014, 12:33:31 PM
Atunci putea fi mult mai scurt viaductul. Dd ce ai face viaduct in zona de sapatura?

Nu este "in zona de sapatura"... este atat de inclinat terenul incat, desi nu se vede, intre sapatura si culei va fi un minirambleu de conexiune.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ashbird

Încep exproprierile de pe tronsonul Comarnic – Braşov  O:-)
Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a emis pe 6 august decizia de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul obiectivului de investiţii ,,Construcţia autostrăzii Bucuresti-Braşov, tronsonul Comarnic-Predeal". Deocamdată exproprierile se fac, potrivit documentelor postate pe site-ul instituţiei, doar pe teritoriul judeţului Prahova, dar este semn că ceva a început să se mişte în ceea ce priveşte această reţea rutieră.

Documentul constituite titlu executoriu pentru predarea bunurilor imobile cuprinse în anexă, însemnând terenuri cu o suprafaţă totală de 105,643 mp şi mai multe clădiri, pentru care se vor acorda despăgubiri care se ridică la peste 1,1 milioane de lei.
Cea mai mare sumă, peste 210.000 lei, va ajunge la un locuitor din Comarnic. Potrivit documentului emis de CNADNR, acesta va rămâne fără o construcţie evaluată, în termeni de despăgubire, la 183.055 lei, dar şi fără 590 mp de teren intravilan, pentru care va primi, tot cu titlu de despăgubire, 29.383 de lei. Cea mai mare parte a suprafeţelor expropriate se afla, însă, în proprietatea oraşului.
Premierul Victor Ponta a precizat că aceasta sosea constituie o prioritate, anunţând că autostrada va fi gata până în 2017, după ce lucrările ar urma să înceapă înainte de finalul anului în curs.
Potrivit datelor existente la acest moment, autostrada Comarnic – Braşov va avea o lungime de 53,215 kilometri, la care se adaugă şapte kilometri. Pe tronsonul Comarnic – Braşov vor exista trei tuneluri, 19 viaducte, 15 poduri dar şi trei noduri de ieşire, în zonele Sinaia – Buşteni, Predeal şi Râşnov.

http://www.bizbrasov.ro/2014/08/19/incep-exproprierile-de-pe-tronsonul-comarnic-brasov/
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!


NGC

^^^
Apropo de aceste exproprieri, aici, http://www.cdep.ro/interpel/2013/r2909A.pdf, sint niste explicatii referitoare la ele si la PPP.

alecu26

Quote from: north on August 18, 2014, 10:06:22 PM
Quote from: alecu26 on August 17, 2014, 12:33:31 PM
Atunci putea fi mult mai scurt viaductul. Dd ce ai face viaduct in zona de sapatura?

Nu este "in zona de sapatura"... este atat de inclinat terenul incat, desi nu se vede, intre sapatura si culei va fi un minirambleu de conexiune.

Eu stiu ce spui tu...dar tu nu intlegi ce spun eu. Acolo podul putea fi mai scurt.....mai ales ca pare ca terenu se cam aplatizeaza dupa aia.

Oricum sunt curios cum vor executa pilotii acolo. Ori vor sapa (exact ce spune eu ca nu are logica) sau vor face o mare platforma sa se ridice la o cota orizontala comuna cu acel marcaj.
Drumurile noastre POATE;

delacroix

Quote from: alecu26 on August 19, 2014, 01:58:08 PM

.....mai ales ca pare ca terenu se cam aplatizeaza dupa aia.
...

"Dupa aia" unde in amonte sau in aval ?