Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 23 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Largire caranfil de la 3 la 4 benzi. Trotuarul de pe partea cu biserica a avut de suferit
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Telvanni

Trotuarul acela era destul de mic si inainte, acum va fi de-a dreptul meschin. Rusine!

dr4qul4

Hai sa fim seriosi, exista un trotuar imens pe partea cu ambasada iar pietoni nu prea sunt pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Goldmund

#2088
Quote from: dr4qul4 on September 21, 2013, 06:56:06 PM
Largire caranfil de la 3 la 4 benzi. Trotuarul de pe partea cu biserica a avut de suferit

Modernizarea bulevardului Beijing si a strazii Caramfil are mai putin de-a face cu A3, cat cu 'navetistii' din Cartier Pipera, oras Voluntari si zona industriala si de birouri din nord-estul Bucurestiului, plus traficul mare dinspre Baneasa.
Ce trafic din A3 pot prelua strazile Popasului-Emil Racovita??(ultima fiind de-a dreptul o straduta, singura legatura cu sensul giratoriu de la OMV - vis a vis de "Cubic Center" - apoi spre 'bulevardul Pipera' inca nelargit pana la Porsche Bucuresti-Nord - care dupa cele doua pasaje deja construite ar avea legatura cu Caramfil)
In mod normal, majoritatea traficului din A3(la nodul cu Popasului) ar trebui sa iasa rapid in...'bulevardul' Eroilor, Voluntari(stiu, pasajul peste CF Bucuresti-Constanta tot nu este nici macar inceput si din cauza unui proiect si mai sf, Autostrada Suspendata, plus 'diferentele intre Bucuresti si importantul oras Voluntari...)si de acolo spre Bucuresti-Sos. Colentina.
Bineinteles ca nu exista un Masterplan pus la punct pentru zona.

dr4qul4

are foarte mult de a face.
si din Popasului, chiar asa cu o banda, si chiar si dupa ce va ajunge pana in Petricani, tot la sensul giratoriu de la Pipera ajungi.

de la acel sens giratoriu, urmeaza 2 pasaje care te duc direct in Caranfil si de acolo la televiziune.
practic, in 4 km!!! nu ai decat o gatuire! aceasta de la biserica Herastrau.

acum foarte multi evita acest traseu tocmai pentru ca acolo se face  o coada pana sus pe pasaj. se trece foarte greu deoarece exista o singura banda spre centru pe acea portiune.

cum spuneam mai devreme, avem nevoie si de 2+2 pe fabrica de glucoza, dar aceea va fi legatura spre Stefan cel Mare, in timp ce Pipera-Herastrau-Aviatorilor se va face legatura spre Centru si Gara de Nord.


PS. Stiu ca e BD. Beijing dar eu m-am obisnuit sa-i spun Scoala Herastrau..... cand invatam acolo nici Caranfil nu o chema.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdymol

Ieri am trecut prin zona Suplacu de Barcău, asa ca am oprit sa vad cum arata Autostrada Transilvania, si mai exact viaductul abandonat de catre Bechtel (harta)

Niste sprijiniri de maluri care incep sa se deterioreze pe locul in care trebuia astazi sa se circule pe Autostrada Transilvania:







O parte din grinzile viaductului Suplacu de Barcau sunt montate, in timp ce altele (o gramada) asteapta pe margine. Sunt imense grinzile (aprox. 2 m inaltime)





In poza asta se vad mai bine cate (zeci de) grinzi sunt:



Lacul de acumulare de la Suplacu de Barcau:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Viaductul Suplacu de Barcau (Autostrada Transilvania - Bechtel) - lungime: 1800 m







Intrarea pe viaduct era blocata:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Am mai facut 3 poze la Autostrada Transilvania in zona localitatii Chiribiș:







Bonus: un apus de soare prins in drum spre casa:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

#2093
frumos...si pacat in acelasi timp...si stupid acel viaduct, nu in ultimul rand....

intrebare de om prost (sau neinformat)...:)...oare cat mai costa acest tronson cu viaductul sa fie terminat?

radutm

Extraordinare poze, dar la fel de extraordinara este risipa facuta, sute de milioane de euro ce puteau fi folosite in alta parte, spre exemplu pentru continuarea autostrazii de la C.Turzii la Tg.Mures. Incredibil cum s-a decis prioritizarea santierelor...
cont inchis

hitsasu

Ar fi interesant de făcut un reportaj cu porcăria făcută de Bechtel şi popularizat prin reţelele de socializare, prin forumuri de specialitate şi pe alte căi, astfel încât numai numele de "Bechtel" să producă în mintea oamenilor din toate colţurile mapamondului sinonime gen "amatori", "ţepari", "neserioşi", "incompetenţi" etc. Poate aşa ne vom putea răzbuna niţel pentru bătaia de joc la care am fost supuşi de această companie şi de politicienii cumpăraţi de ea!

cutter

Am primit azi un răspuns de la CNADNR pe care îl voi pune și pe forum puțin mai tîrziu legat de tronsonul în lucru din A3 București-Moara Vlăsiei.

Pe scurt:
- în august, s-au tăiat 90 milioane lei din alocarea pe anul acesta pentru acest contract
- bugetul rămas pînă la sfîrșitul anului: 0 lei
- din cauza rectificării, nu se știe nici cînd va fi dat drumul la autostradă pînă în Popasului, nici cînd o să fie gata restul de lucrări (răspunsul poate fi sumarizat cu: "după cum vin banii")
- nodul Moara Vlăsiei, care face parte din acest contract (cu Pizzarotti), a fost lăsat la urmă pentru că... așa a considerat CNADNR, nu mi s-a oferit o explicație mai detaliată de atît
- spațiile de servicii au fost predate către Direcția Regională de Drumuri și Poduri București care urmează să organizeze procedurile aferente concesionării lor (nota mea: la Sfîntu-Așteaptă)

Mai detaliat:
- 673,5 milioane lei fără TVA e valoarea contractului cu Pizzarotti
- plățile efectuate pînă la începutul acestui an (2007-2012): 71,5% din valoare
- inițial, suma bugetată pentru anul acesta era de 16,9% din valoare deci urma să ajungem la sfîrșitul lui 2013 la 88,4% ca stadiu plăți
- urmare a rectificării, rămînem doar cu plățile efectuate pînă acum în 2013, adică 7,1% din valoare, deci stadiul plăților la zi este 78,6%
- anul acesta s-au plătit datorii de anul trecut în valoare de 172 milioane lei (cu TVA) pentru tronsonul Moara Vlăsiei-Ploiești

Revoltător:
- pîna în prezent, statul român a plătit aproximativ 1,4 miliarde de lei (fără TVA) pentru lucrările la autostrada București-Ploiești + exproprieri (numai în 2013, s-au plătit ~50 milioane lei pentru exproprieri), consultanta, descarcare arheologica, deci probabil în total spre 2 miliarde de lei cu TVA
- și pentru ultimii 144 milioane de lei (adică încă 7% din ce s-a plătit pînă acum) care mai sunt necesari pentru definitivarea autostrăzii: completarea legăturii cu Bucureștiul pînă în strada Petricani și nodul Moara Vlăsiei
- autostrada este complet sub-utilizată primii 2-3 ani de la inaugurare
- concluzie: asta da risipă de bani publici.

ciprebbe

#2097
@bogdymol
Ai vazut urma de paza pe santierul abandonat?
Nu de alta dar deja contractul de paza e atribuit si ar fi trebuit sa gasesti patrule.
Din poza nu se vede nici urma de asa cea, doar un trailer gol.
@dorum
Bechtel a spus ca il finalizeaza cu 250 mil euro , deci probabil o alta firma il poate face cu mai putin daca ar intra pe santier pana nu se degradeaza si mai tare. Daca il lasam asa in 4 ani nu-l mai facem nici cu 400.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

patratel_ro

ati mai vazut autostrazi sa treaca prin lacuri pe undeva ? poate e unicat..
nu era mai ieftin sa fi modificat traseul pe marginea lacului de acumulare ? sau sa fi modificat lacul, am vazut pe undeva ca a costat 50mil eur "superbul" pod - ajungeau pentru 6-7 km de autostrada .. 

daca s-a mai discutat subiectul imi cer scuze ...sunt mai nou pe aici  :)

dr4qul4

eu cred ca a costat mai mult de 50 mil e acel viaduct. doar l-a facut Bechtel.
si mai aiurea e ca viaductul se termina intr-un camp de sonde, care nu prea poate fi relocat si unde ar trebui construit un pasaj cel putin la fed de scump ca viaductul!!!! dar cred ca ala e pus in celalalt tronson....

valoarea totala estimata de CNADNR pt cei 64 KM tb sa fie de 245 mil euro si CNDANR zice ca stadiul este de 50%. probabil pentru finalizarea tronsonului ar mai fi necesari undeva la 200 mil. adica 1/3 din suma necesara statului roman pentru Pitesti-Sibiu!!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024