News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

teoneo

din aceeasi zona, spre Targu-Mures.





Powered by API/PUM imgur uploader
Celelalte poze din zona Aeroportului pe mai tarziu.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teoneo

Continuarea, tot pe lot 2 "TgMures-Ogra", constructor Strabag, dintre Ungheni-Ogra (de fapt, conform actelor, e vorba de subsectiunea 3, din sectiunea 1C a autostrazii Brasov-Bors, asa cum am descris mai detaliat unui coleg in privat).
Ne aflam pe dealul de la Recea, pe partea lui estica, respectiv doar pe partea nordica a autostrazii.
Primele poze spre vest.


De undeva de mai sus. Inca se vad tevile verzi folosite pentru drenaj (dren ranfort?):

Aici se vad mai bine capetele de jos ale tevilor de drenaj:


Detaliul unui dren prin tub de pe taluzul nordic:

teoneo

Cam acelasi lucru si pe taluzul sudic:


... sau e si ceva in plus pe partea inferioara a taluzului sudic? (pe cel nordic probabil n-am observat din cauza pozitiei din care eram)

mai detaliat:

si mai detaliat (+zoom):


Si ultima de pe deal, catre nod aeroport:

teoneo

Catre Nod Aeroport din sensul giratoriu de pe E60:


Powered by API/PUM imgur uploader




teoneo

Si, in premiera, am patruns spre nod dar am facut poze spre descarcarea bretelelor in E60.
Sensul giratoriu de pe E60/DN15:

+ breteaua suplimentara pentru iesirea spre Targu-Mures (Ungheni), blocata cu parapeti.

mai detaliat:


-finished-

Iceman

Teoneo....Multumim pentru poze........... :cheers:

Dominik

Foarte bun foto-reportajul Teoneo +1
You're in Steelers Country

ovicor

+1, Teoneo, mai ales explicatiile sunt deosebite. In caz ca nu e, locul tau ar trebui sa fie la catedra sau in comunicare !

horatiu.cosma

Quote from: teoneo on January 01, 2018, 05:31:45 PM


Am și eu o curiozitate: de ce la 18 luni de la începutul lucrărilor pe un contract cu o durată de execuție de 12 luni unele rampe de la poduri arată ca în imaginea de mai sus, adică zero barat? Un constructor care se respectă, mai ales unul de talia Strabag ar trebui să ia măsuri drastice în sezonul de construcții 2018, că la cum a avansat Astaldi în 6 luni, nu m-aș mira să așteptăm cu nodul Iernut finalizat după Strabag.

TibiV

#14980
Poate din cauza de AC (lipsa) ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

Strabag are contractul pe FIDIC ROSU, si a avut AC din primul minut.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

Ordinul de incepere si AC-ul au venit in aceeasi zi, 1 iunie 2016, stiu bine speta :D. A mai fost nevoie de un AC pentru niste exproprieri suplimentare, pentru niste deblee mai late, nicio treaba cu rampele la poduri. Deci se poate lucra fara probleme la rampe de mult si bine.

perfidus

Quote from: teoneo on December 31, 2017, 11:03:11 PM
Hmm. Ce sunt?



Nu stiu cum se numesc exact dar sunt puse  sa marcheze traseul unor magistrale de gaze (rosu inseamna inalta presiune). Ceva similar cu punctele acelea unde se masoara scaparile de gaz la suduri pe conductele de joasa presiune.
Felicitari teoneo pentru fotoreportaj si explicatii. Vom avea ce urmari pe aici in 2018.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

teoneo

Quote from: horatiu.cosma on January 03, 2018, 12:06:56 AM
Am și eu o curiozitate: de ce la 18 luni de la începutul lucrărilor pe un contract cu o durată de execuție de 12 luni unele rampe de la poduri arată ca în imaginea de mai sus, adică zero barat? Un constructor care se respectă, mai ales unul de talia Strabag ar trebui să ia măsuri drastice în sezonul de construcții 2018, că la cum a avansat Astaldi în 6 luni, nu m-aș mira să așteptăm cu nodul Iernut finalizat după Strabag.

Dintr-un anumit punct de vedere ai dreptate. Sa nu uitam ca Paraul Mare a fost deviat prin spatele culeii dinspre Targu-Mures, tocmai pentru a putea permite ridicarea grinzilor si pentru a permite lucrarile de betonare de sus. Grinzile au fost ridicate in 10-11 iunie 2017 (tocmai treceam prin zona si am fotografiat --> poze aici si aici). Intr-o alta vizita, cea din 15.08., paraul inca nu era readus pe sub pasaj, acesta din urma fiind la stadiul de confectionare a structurii de fier-beton --> vezi poze aici (indeosebi poza 3). Probabil de-aici intarzierile. Insa acum presupun ca o sa traga tare si la umpluturile de langa culei.
Insa despre capatul celalalt, dinspre Ludus-Turda, nu le prea gasesc circumstante. E adevarat ca acolo nu s-au apucat nici de dealul Sânpaulului (dintre Valea Izvoarelor si Sânpaul mai exact). Asta poate arata ca asa si-au facut ei graficele de lucrari. S-au ocupat cu preponderență de zonele cele mai de jos, iar portiunea culee vest - debleu deal Sânpaul o vor face intr-o singura etapa, cel mai probabil.