Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Sorin62

Quote from: Ionut on November 07, 2017, 07:37:12 AM
^ Si economica.net preia, si mai face o precizare:

Pentru demolarea cantonului CFR a fost înaintată o solicitare către Primăria Sectorului 2 pentru Autorizaţia de Desfiinţare, au explicat reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Deşi solicitarea are mai mulţi ani vechime, Primăria Sectorului 2 nu a eliberat nici până acum acea Autorizaţie. Contactat prin email, Mihai Mugur Toader, primarul Sectorului 2, nu a răspuns la întrebările ECONOMICA.NET până la momentul publicării acestui articol.

Economica.net

Cel mai simplu este să intre cu buldozerele peste el și dacă vine cineva să întrebe, să dea din umeri: "care canton, nu exista aici nimic, era doar o construcție temporara din cartoane pe care a luat-o vântul".
Și să vină ISC-ul și să caute actele de existență a imobilului. E intabulat ceva acolo?

Allex

Cum vor trece cu grinzile pe malul celalalt? Vor folosi lansatorul sau le vor transporta pe sosea?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Nu au lansator. Vor fi transportate.

adiarc

Conform unei știri de acum de la știrile Pro Tv,primăria a emis autorizația de desființare. Așadar rămâne în vigoare,pana la proba contrarie,termenul primavara-vara 2018
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

O veste buna, in sfarsit. Cam asta ar fi ultimul hop... sa vedem daca apar surprize neplacute. Nu ar trebui...

ciprebbe

Sa va pregatiti de vernisaj, vom face o plimbare la Muzeu si vom vizita o autostrada finalizata.
Taxa de vizitare se poate achita in conturile API :))

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dan_c

#14556
^^

1. Lotul STRABAG

Termen realist septembrie/octombrie 2018, fata de iulie 2018


2. Lotul GEIGER

Termen realist 4 septembrie 2018,, cu indulgenta 4 octombrie 2018,  asta in cazul in care la momentul de fata inca nu este rezolvata problema cu acea conducta de gaz.
Suplimentar, inca nu a iesit AM, si ulterior AC pentru cei 600 m, de la km 3+000 - km 3+600.


3. Lotul ASTALDI

Este un termen teoretic ultimul trimestru din 2019.

Aceeasi problema ca si lotul lui Geiger, AM, AC pentru capetele tronsonului, plus ceva expropieri suplimentare.

CNAIR, va forta nota ca sa poata sa dea in circulatie anul viitor, septembrie/octombrie 2017, Autostrada incepand de la lotul lui Strabag, trecere lot Geiger, si iesire Nod rutier lot Astaldi.

4. Lotul STRACO

Este un termen teoretic ultimul trimestru din 2019, dar si in cazul lotului lui Astaldi, tind sa cred ca mai degraba vara lui 2020, va fi anul in care este posibil finalizarea celor doua contracte.


tom_sawyer

Quote from: Ionut on November 07, 2017, 07:37:12 AM
^ Si economica.net preia, si mai face o precizare:

Pentru demolarea cantonului CFR a fost înaintată o solicitare către Primăria Sectorului 2 pentru Autorizaţia de Desfiinţare, au explicat reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Deşi solicitarea are mai mulţi ani vechime, Primăria Sectorului 2 nu a eliberat nici până acum acea Autorizaţie. Contactat prin email, Mihai Mugur Toader, primarul Sectorului 2, nu a răspuns la întrebările ECONOMICA.NET până la momentul publicării acestui articol.

Economica.net

Se pare ca solicitarea aia a CNAIR-ului de cativa ani vechime e de fapt de cateva zile vechime (update la articolul de mai sus):

QuoteÎn data de 23.10.2017, CNAIR depune la Centrul de Relații cu Publicul, Ghișeul nr. 9, documentația pentru emiterea Autorizației de Desființare ,,canton CFR" înregistrată cu nr. 98.904;
- în data de 26.10.2017, urmare analizării documentelor depuse, s-au solicitat, comform legislației în vigoare, completări, prin adresă oficială, și anume:
- realizarea memoriilor și planșelor aferente DTAD în conformitate cu Legea nr. 50 / 1991 și Ordinului nr. 839 / 2009, respectiv semnarea și ștampilarea de către un arhitect cu drept de semnătură;
- depunerea dovezii înregistrării proiectului la OAR;
- taxa de TIMBRU DE ARHITECTURĂ în valoare de 100,50 lei.

Urmare solicitării Primăriei Sectorului 2, CNAIR depune documentația completată în data de 02.11.2017 (joi) cu nr. de înregistrare 103.278.

În data de 03.11.2017 (vineri) Direcția Urbanism, Cadastru și Gestionare Teritoriu, analizează documentația înregistrată cu nr. 103.278, redactează Autorizația de Desființare semnată de arhitectul șef al sectorului 2.

În data de 07.11.2017 s-a eliberat Autorizația de Desființare cu nr. 571 / 28 "G".

Dorim să facem precizarea că Primăria Sectorului 2 a analizat, întocmit, semnat și eliberat autorizația mai sus-menționată în mai puțin de patru zile lucrătoare din momentul în care documentația depusă a fost completă și nicidecum ,,de câțiva ani" așa cum a apărut în articolul dumneavoastră

alexbb

Quote from: tom_sawyer on November 07, 2017, 11:55:03 PM
Dorim să facem precizarea că Primăria Sectorului 2 a analizat, întocmit, semnat și eliberat autorizația mai sus-menționată în mai puțin de patru zile lucrătoare din momentul în care documentația depusă a fost completă și nicidecum ,,de câțiva ani" așa cum a apărut în articolul dumneavoastră

Te doare mintea... Daca se intampla asta intrun proiect in privat, cineva o patea. In primul rand ca s-a intarziat atat, si in al doilea rand ca cineva minte.
In fine, ca la romani, bine ca s-a terminat, sa punem sampania la rece pentru la vara!

Ionut


ciprebbe

Romania, tara tuturor posibilitatilor.

https://youtu.be/tKzK2dAqFfw

Biletele pentru muzeu se pot achita si dupa vizita in conturile:

Asociatia Pro Infrastructura

IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999
Cod BIC: INGB
Cod SWIFT: INGBROBU
ING Bank Cluj-Napoca

Multumim.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

#14561
Superb muzeul..... :thumbsup:....Multumim pentru filmare.....UMB no.1.... :cheers:
Poate sa vina niste regizori de filme pana e gata viaductul de la Gilau ....Se poate filma .....To fast to furious 9 :cool: :D

carutasul

Taxi Driver, cu nemţii rămaşi pe viaduct :) Scuze de offtopic dar parcă am şi vizualizat scena .

Tavi

Multumiri Cip/API!
Thx guys! Great job!  :cheers:
Din noou nota buna si UMB! Frumoasa lucrare!
Nu sunt fan dar nu pot sa nu remarc ce santiere curate si lucrari trainice au facut pana acum (A3 Bucuresti -Ploiesti, A1 TM-Lugoj lot 1, acum A3 Gilau - Nadaselu). Un sincer, BRAVO!
Aveti idee cand va face CNAIR receptia?

rekul

Pare a fi o problema spinoasa la minutul 3:30. Se vede si pamantul din excavatii care o ia la vale. Din ce se vede au inceput sa remedieze problema