News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

sebba

Din cate stiam eu si radarele actuale te pot detecta de la o distanta destul de mare insa problema lor e camera care nu te poate filma/poza de la distante mari
Sailing away! S/Y Haimana

marisRO

Nod de autostradă unic în Transilvania

De asemenea, preşedintele Consiliului Judeţean Mureş a anunţat că intersecţia autostrăzilor Braşov – Oradea şi Turda – Iaşi – Ungheni va rămâne pe acelaşi amplasament stabilit iniţial, cu intersecţia în judeţul Mureş, în comuna Gheorghe Doja, în zona satului Leordeni.

Parteneriat public – privat

Referindu-se la finanţarea segmentului de autostradă Turda – Târgu-Mureş – Iaşi – Ungheni, preşedintele Consiliului Judeţean Mureş a precizat că aceasta va fi asigurată printr-un parteneriat public – privat. ,,Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a construit o schemă pentru realizarea unui parteneriat public privat în vederea construirii segmentului de autostradă Turda – Târgu-Mureş – Iaşi – Ungheni. Schema pentru realizarea parteneriatului public – privat este alcătuită, proiectul legat de această autostradă a fost transferat de la Ministerul Marilor Proiecte către Ministerul Transporturilor. Decizia politică a fost luată, lucrul cel mai important din punctul meu de vedere, şi păstrarea nodului de autostradă, singurul din Transilvania, în judeţul Mureş. Aceasta este decizia politică şi avantajul care în anumite condiţii se va transforma în argument pentru judeţul Mureş", a explicat Ciprian Dobre.

Sursa: http://www.zi-de-zi.ro/centura-targu-muresului-gata-in-maxim-patru-ani

stangabriel

Conform http://www.ziaresireviste.ro/index.php?page=revista_presei&details=on&id=32890  autostrada Comarnic Brasov (candva va ) incepe la DN 1 KM 111 si 500m,si asta pe Google Maps se prezinta dupa Comarnic spre Sinaia,inainte de primele serpentine. Eu speram sa se ocoleasca si Comarnic. Voi ce stiti sau ce parere aveti? oare se va schimba proiectul pentru ca maine incepe ceva(sper) http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14758144-victor-ponta-maine-incep-negocierile-pentru-contractul-constructie-autostrazii-comarnic-brasov.htm

CornelB

Avand astazi treaba in Chitila, m-am gandit ca la intoarcerea spre casa sa fac un ocol pe la A3-CB, sa vad daca dupa minivacanta s-au apucat in forta de lucru.
Dupa ce-am vazut, mi se pare ca nu. Totul e incremenit, iar utilajele de la baza pasajului sunt in acelasi loc:




Totusi, parca asta nu era inainte aici:



Din Popasului, se vedea in departare in nor de praf si o silueta alba ce parea cabina unei basculante. S-ar putea sa fie doar o iluzie:

Sargon1806

Tot ce s-a schimbat e pozitia magarului din penultima poza.

iuli

Autostrada Transilvania intră în conservare

QuoteDirecţia Regională de Drumuri şi Poduri Cluj a început deja demersurile pentru licitaţia privind contractarea lucrărilor de conservare a şantierului pentru construcţia autostrăzii Transilvania şi a serviciului de pază. Contractul este pe termen de patru ani. Pe de altă parte, premierul Victor Ponta anunţa chiar înainte de Paşte că acest proiect nu va fi abandonat şi că se vor face demersuri pentru cooptarea unui alt constructor care să finalizeze porţiunea Borş - Gilău.

Însă pe teren lucrurile stau complet diferit, fiind în desfăşurare procedurile de conservare a lucrărilor, şi nu de finalizare. Imediat ce Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice va autoriza procedura, anunţul de licitaţie pentru contractarea lucrărilor de conservare şi a serviciului de pază pe tronsonul Suplacu de Barcău - Borş va fi postat pe SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice). ,,Timp ce 15 zile va sta anunţul pe SEAP, după care putem deschide ofertele. Sper ca până la finalul acestei luni să putem atribui acest contract. Vorbim de un contract ce vizează o perioadă de patru ani", a declarat şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj, Eugen Cecan, citat de ziuadecj.ro. Acesta a adăugat că nu are nici o informaţie despre negocierile purtate cu Bechtel de către minister. "Urmează să fim anunţaţi şi noi. Oricum, orice decizie s-a luat, ea va fi supusă aprobării guvernului", a mai spus Eugen Cecan.

Premierul Victor Ponta declara, la Constanţa, că aşteaptă rezultatul final al negocierilor. Totodată, acesta a menţionat că nu doar acest aspect e important. "Pe noi ne interesează nu doar să încheiem ce a mai rămas din contractul cu Bechtel. Cel mai important este să găsim un contractor pentru finalizarea lucrărilor începute, pentru că e păcat să laşi şantierul aşa. Şi există posibilitatea reală de a finaliza în perioada următoare, fie din fonduri europene, fie din parteneriat public-privat, prin concesiune, să finalizăm proiectul de autostradă. Transilvania are nevoie de autostradă", a spus Ponta.
[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Abc

#1461
Quote from: lucianxx9o on May 07, 2013, 11:45:30 PM
Pun priu ca daca intra in conservare, lucrarile la acel tronson vor reincepe abea cand va veni alt ministru la guvernare.

Acel daca nu-si are rostul in propozitie, chiar deloc.
Lucrarile sunt in conservare de mult timp, ce era asa de greu pt actualul, sa faca macar astia 6 km din A3? Macar astia 6 km in 4 ani, din care unul deja a trecut! Te rugam nene fene si nene sova, fa-ne legatura A3 cu Bucuresti, MACAR ATAT in 4 ani!
Caci tot nu ai facut nimic (si) din A3, de cand a venit la putere noua putere, repet, macar astia 6 km ar fi o MINUNE!

cricric

Mie-mi miroase a ingropaciune, dar o sa vedem. Dupa ceva timp se vor trezi ca vor sa "continue" cu cei 60% restanti, dar la naiba, s-a distrus tot si trebuie luat de la inceput, iar bani pentru construit de la 0 nu vor fi.

Nu inteleg de ce nu-i dau bice, mai cu o rectificare, mai cu una mica. Ideal ar fi sa continue inca vreo 35km pana in centura Zalau, ar creste de cateva ori utilitatea. Sunt multe portiuni cu relief usor pe segmentul respectiv.

Ionut

#1463
Voi credeti ca eu glumesc cu offtopicul. Imi testati nervii si timpul. Ontopic inseamna ontopic si gata. A3, da? Sunt curios daca va potoliti totusi.

For the record: nu-mi pasa daca acest forum va avea 10 oameni care posteaza. Aia sa posteze ontopic. Pentru offtopic, discutii politice, vendete personale si eliberari de frustrari, exista SSC. Pe cuvant ca toti userii trebuie sa respecte regulile, indiferent de nume, vechime si altele. Inclusiv eu le respect, nu inteleg de ce nu le respectati voi. Nu va pierdeti timpul cu mesaje care nu respecta regulile, vor fi sterse. Si cred ca in curand voi inceta si cu explicatiile astea, mi s-a cam luat de cate ori am explicat. Ce, aveti 3 ani si nu intelegeti?! Pe bune acum...

Multumesc! :cheers:

user201

Un articol pe gandul.info legat de stadiul negocierilor pentru A3 Comarnic-Brașov găsiți aici.

Ionut

Mda, august... sa vedem.
Harta:


cricric


iuli

Da, doar trei noduri care sunt pe tronsonul Brasov - Predeal si sunt la Predeal, Busteni si Sinaia, iar intre Predeal si Comarnic niciunul  :lol:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

#1468
Sunt 3 noduri intermediare (Sinaia, Busteni, Predeal) si inca doua in capete (Comarnic si Brasov-Cristian). :) E suficient zic eu. Poate si la Rasnov ar fi mers unul? Sau poate ar fi fost doua prea apropiate (Rasnov si apoi Cristian). Nodul Busteni va fi cel mai probabil intre Busteni si Azuga, cele doua statiuni sunt practic unite... nodul cel mai probabil va conecta DN1 cu A3 exact intre cele doua statiuni.

iuli

Eu radeam doar de gafa facuta de cei care au facut harta, incurcand tronsonale.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog