News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

zuma80

Sa speram ca nu vin "necesitati" de demolari la elemente construite deja, cum e viaductul de la Suplacul de Barcau sau alte surprize.
Este frustrant sa vezi acel viaduct nefolosit, iar altul (podul de la Gilau) neconstruit.

Pentru A6!

cristi767

Quote from: euromau on August 02, 2017, 10:25:31 AM
Tronsonul Suplacu de Barcău – Borş va fi împărţit în trei loturi la noile licitaţii:

Lotul 1 Suplacu de Barcău – Chiribiş (km 4+200 – km 30+550)
Lotul 2 Chiribiş – Biharia (km 35+500 – km 59+100)
Lotul 3 Biharia – Borş (km 59+100 – km 64+450)"


De ce sunt golurile acestea de kilometri?
Lotul 1 nu pornește de la km zero (aici așa a început și lotul Bechtel sau Corsan? )
Lotul 2 pornește de la km 35+500 în timp ce lotul 1 se încheie la km 30+550

Ce e cu cei 5 km?

zuma80

Poate sunt in stadiu avansat de constructie si ii face CNAIR in regie proprie.
Pentru A6!

clau

#13518
Cred ca e o greseala... au pus 35+500 in loc de 30+550 la lotul 2

cristi5

O singura cifra e ok sa gresesti in zilele noastre, asa cum ne arata guvernul. De la doua cifre in sus poate incep ceva discutii, dar o cifra e de inteles, omul nu a avut concediu demult etc.

ciprebbe

Lotul Bechtel incepea de la Km 0, api la Corsan au mutat de la 4.200. Lipseste portiunea spre Ip.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

Avand in vedere ca sunt destule pile de construit si in Voluntari, fiecare dintre acestea atragand forarea catorva piloti, adresez specialistilor urmatoarea intrebare: cu o foreza se face "primavara"? :) ... sau ne mai vedem la ... primavara?

Apoi, grinzile stocate la centura sunt suficiente?

Si in final catre panda no. 5: sunt semne ca s-ar apuca de foraj si in rond? Desi sunt convins ca ne-ai fi spus daca erau..

dr4qul4

Desi este peste CF, podul acesta poate fi facut extrem de repede. Terenul ii ajuta. Mult mai greu sa faci un pasaj la Holdea, unde trebuie sa excavezi sau sa construiesti platforme pentru foreza.
Aici nu ai nevoie decat sa sapi.

Mai greu va fi cu grinzile, pentru ca trebuie sa opreasca circulatia trenurilor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Si mai aveam o intrebare pt specialisti: peste canalele colectoare cum se va trece? podet ceva? Multumesc anticipat!

danutzu_1069

@Tavi
Care foraj in rond? Pentru ce?
Care canale colectoare?

panda_no 5

E vorba probabil de foraj in sensul giratoriu.
Desi acum citeva zile erau semne ca s-ar apuca inca nu au facut acest lucru.
Grinzile sunt suficiente

danutzu_1069

A, in giratoriul de la Popasului... ieri dimineata era insirata o teava (cred ca de metal) exact pe mijlocul giratoriului.

Tavi

@danutzu_1069: colectoarele le-a dezgropat partial constructorul. Vezi pozele lui @shoppy de pe MU
Cu pilele din giratia Popasului ne-a lamurit panda  :cheers:

danutzu_1069

Mi-a scapat postarea respectiva. De fapt nu stiam ca pe MU se vb si despre autostrada...
Sa vezi cata treaba am zilele astea... :)))

TibiV

Se mai vorbeste, dar nu prea mult... ;)

Iar "colectoarele" care au legatura cu A3 "e unul singur", dar mare al naibii si este fix sub autostrada.
Vine din Mogosoaia si ajunge la Glina... Asta daca harta asta este corecta:


Si daca harta asta este corecta, atunci am gasit explicatia pentru "ciudatenia" aia de "Strada Garii Herastrau", cocotata (aparent inutil) mult peste Barbu Vacarescu, dar la nivel cu Bd. Dimitrie Pompei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)