News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

realistul

#1320
Oau. Sunt realmente impresionat de ce au executat americanii. Pacat ca nu se mai continua. Asa soarta are tara sta...

alecu26

Quote from: davyl on March 18, 2013, 04:18:33 PM
Eu cred ca mai toti inginerii romani specialisti in tuneluri au plecat deja din tara. Nu e cazul meu, dar stiu foarte multi ingineri plecati.

Ne trebuie ingineri "importati" de la belgieni si italieni (care sunt specialisti in tuneluri) si nu numai de la ei... Mai sunt si in alte tari...

Belgienii fac treceri cu vaporul peste autostrada si noi nu putem nici macar un amarat de tunel...

Nu neaparat. S-a rupt o generatie....nu s-au transmis cunostinte, knowhow, etc.

Cam la fel s-a intamplat si cu podurile. Cam orice pod proiectat in Romania are cvasiacelasi proiect, acealeasi pile, aceleasi grinzi, etc. Cred ca ultimul pod de concept diferit a fost cel de la Cernavoda.

Poate de asta trebuiau sa aiba grija ai nostri guvernanti...sa mai bage finantari pentru proiecte chiar si numai pentru acest motiv....si sa nu se caute tot timpul cea mai ieftina si simpla solutie.

Nu inteleg, mai ales in unele obiective, fie ele si de drumuri, in care podurile au proportie mare, de ce nu se face concurs de proiecte.

Inteleg firmele de proiectare....copy paste e cea mai sigura cale de a face profit cu rate incredibile.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: Ionut on March 18, 2013, 04:14:25 PM
Ma uit la dealurile alea si nu inteleg de ce se feresc proiectantii romani de tuneluri ca dracu de tamaie. E chiar asa scump fata de viaducte imense si deblee cat un bloc de 10 etaje?! Plus ca iarna nu trebuie sa le deszapezesti.
:spam:

sa nu uitam ca Bechtel a impuns prin contract lipsa tunelurilor.

Cel de la Mihailesti le-a fost bagat pe gat de CNADNR, care a schimbat de la sine putere proiectul. Probabil nefiind oricum cazul executiei lui, nu s-a discutat serios si contractual daca ramane sau nu.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: delacroix on March 18, 2013, 08:49:03 PM
Quote from: Ionut on March 18, 2013, 04:14:25 PM
...E chiar asa scump fata de viaducte imense si deblee cat un bloc de 10 etaje?!
Da ! 20- 50x km de autostrada standard fata de viaducte 5-10x. Si nu castigi decat vreo 2-3 km in cazul de fata. Plus ca trebuie ventilat, ventilatia costa de 100 ori mai mult ca deszapezirea.

in tunelurile scurte nu ai nevoie. Nu am acum normativul la indemana...sa verific care e limita.

In plus cele scurte pot fi facute si in cut&cover....si nu cred ca consumul de beton creste in acest caz mult mai mult decat la niste ziduri de spijin masive (eventual cu fundatii indirecte) si alte metode de consolidari de terasamente.

e clar ca exista un profil longitudinal echilibrata dpdv al costurilor intiale....si poate alta daca se socoteste un ciclu mai lung. De aia eu sunt fanul concesiunilor...il pui pe constructor sa faca cea mai echilibrata lucrare, mai ales dpdv al tau...al beneficiarului final.
Drumurile noastre POATE;

Sargon1806

Quote from: ciprebbe on March 20, 2013, 02:17:40 PM
Ce frumusete de gazon rasare aici, multumim Bechtel

2 porti , o galeata de var si putem juca un fotbal

Nu poti sa joci fotbal pe aliniament fara casca, protectie si minge oficiala de la CNADNR. Cel putin asa reiese din articolul din Gandul :)

user201

Mulțumesc și eu pentru efort celor care au făcut și plasat poze în ultimele zile pe acest thread, dar din păcate nu pot zice decât trist.

Văd că și gândul.info tratează mai nou tema abandonării lucrărilor pe acest sector al A3:

DOSARUL BECHTEL surprins într-o imagine: Unde se termină viaductul de la Suplacu de Barcău, care ar fi trebuit să fie vedeta construcţiilor din Europa

respectiv

Americanii de la Bechtel au plecat cu pâinea şi cuţitul. Cu ce au rămas românii. REPORTAJ GÂNDUL

MRS

 :headbash:
Asta facea autostopul, frate!



:headbash:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Pe A1 B-Pitesti si retur sunt cei mai multi. :)

Sargon1806

Ar trebui pe banda de urgenta sa amenajeze spatii pentru comerciantii de branza, miere si rosii, iar la vara sa puna niste pepeni pe A2. Eu zic ca ar ajuta foarte mult economia tarii.

Ionut

In spatiile de servicii se pot amenaja, desigur. :) Nu e o idee rea cu produsele traditionale, locale, in spatii frumos amenajate. Eu inca visez la spatii de servicii ca in vest... cu multe produse, restaurante frumoase etc etc.

Sargon1806

N-ar mai fi specificul local daca s-ar pune in spatiile de servicii. Nu domnule, pe banda de urgenta, acolo tb sa stea mamaile cu pepenii... Ca si-asa de cand cu A2, nu mai trecem prin Ileana si Florica, altadata popas obligatoriu pentru aprovizionarea cu rosii si castraveti...

radutm

intrebare: sunt deschise toate iesirile de pe A3 Bucuresti-Ploiesti?
cont inchis

Ionut

Raspuns: nu.

Detalii: nodul Moara Vlasiei NU este deschis. Nodul de mai sus un pic, mai spre nord (spre Ploiesti), de la Padurea Snagov (cu DC 184) ESTE deschis. Alte noduri nu sunt. Evident, in afara de Ploiesti (centura) si Bucuresti (centura).

Ionut

Incercarea moarte n-are.

Şova: Încercăm să ne înţelegem cu Bechtel în privinţa despăgubirilor până în 30 aprilie

"Cei de la Bechtel au acceptat ideea încetării contractului, până în 30 aprilie încercăm să ajungem la o concluzie privind despăgubirile pe care le-ar datora statul român. Nu pot să spun cât sunt acestea, nu vreau să anticipez. Soluţia, fie că va fi convergentă sau divergentă, va fi supusă aprobării Guvernului şi Guvernul va avea cuvântul final. Dacă despăgubirile se vor situa în limite normale, atunci vom avea un acord, dacă nu, vom merge la arbitraj, dar oricum contractul va înceta", a spus Şova.

sursa: Mediafax

radutm

Quote from: Ionut on March 27, 2013, 04:27:48 PM
Raspuns: nu.

Detalii: nodul Moara Vlasiei NU este deschis. Nodul de mai sus un pic, mai spre nord (spre Ploiesti), de la Padurea Snagov (cu DC 184) ESTE deschis. Alte noduri nu sunt. Evident, in afara de Ploiesti (centura) si Bucuresti (centura).
Aham...deci nodul VIP s-a putut face, celalalt nu.
cont inchis