Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Dan027

Ma refeream strict la perioada in care se pot depune contestatile, trebuia sa fiu mai explicit  :D

Ionut

10 zile lucrătoare de la comunicare.

NGC

^^^ E putin altfel.
Mai intai 10 zile pentru notificare prealabila, apoi 3 zile pentru a raspunde daca vor lua masuri corective sau nu si abia apoi 10 zile pentru contestatia propriu-zisa.

Goldmund

#12903
Quote from: pasadia on May 31, 2017, 07:22:12 PM
Pentru lot 5 din CoBra e posibil, dar nu inseamna decat ca au terminat re-evaluarea la care i-a obligat CNSC. Re-ecaluare care era normal sa dea acelasi rezultat insa, dupa cum a explicat NGC in trecut, acum STRABAG va avea material de contestatie, avand acces la oferta Alpenside.

Pentru VO Comarnic sunt mirat. Credeam ca acea achizitie era anulata. Sau cel putin asa speram.

Pentru VO Comarnic realitatea este asa de trista incat sa fii mirat si ai sperat sa nu fie asa?!
Te rog explica-mi si mie care este treaba acolo
Alpenside-Specialist Consulting poate ca totusi merita inca o sansa...

pasadia

S-a vorbit de VO-ul ala mult in vara-toamna lui 2015, cand a fost scos la licitatie. Proiectul e prost, practic presupune asfaltarea unor drumuri locale de pamant care doar muta traficul la cateva sute de metri mai la vest. Iar pentru capatul nordic existau suspiciuni ca nu poate fi realizat.

Sunt mirat pentru ca credeam ca s-a anulat acea licitatie. Si nu, nu imi doresc un proiect prost sa fie pus in aplicare.

rocklee

de ce nu au relicitat lotul 1 a autostrazi comarnic brasov ...era mai simplu ... :)

danutzu_1069

Nu sunt bani pentru profil de autostrada...si cheltuieli conexe..

pasadia

@rocklee - greu de spus. Probabil pentru ca nu au o solutie decenta pentru nodul din apatul nordic. Se vorbea intr-o vreme (2014 parca, cand era vorba inca de concesiunea catre Vinci + Aktor + Strabag) de un viaduct lung, inalt si in panta, care sa lege acel capat nordic de DN1 in zona serpentinelor spre Posada, apoi s-a licitat in 2015 cu ideea de a face legatura in capatul enturii si de acolo in DN1...

Ca valoare nu cred ca ar fi fost mult, problema e ca nu exista hartii bune (SF, proiect, etc...).

Sorin62

#12908
Giratoriul de la Moara Vlăsiei.



Azi după-amiază se lucra și la spațiile de servicii și la Gherghiței. Au apărut mai multe pile, (e corect termenul?) decofrate deja, alte cofraje pe poziție, cofraje pentru radiere, etc

alin_simeriaveche

Am trecut azi cu masina prin zona Recea Ogra (Strabag) Am trecut si duminica trecuta. Mobilizarea era impresionanta in zona acelui deal care au turnat piloti forati, dupa viitorul spatiu de servicii. Era un furnicar de masini si diferenta fata de duminica trecuta era la fel de impresionanta. Din pacate fara poze

alexbb

Interesant giratoriul ala de la Moara Vlasiei, usor si intuitiv de trecut prin el, din orice directie. Norocul nostru ca suntem romani, si ne descurcam noi cumva :lol:
Planuri A3

Quote from: Sorin62 on June 01, 2017, 11:59:24 PM
Azi după-amiază se lucra și la spațiile de servicii și la Gherghiței. Au apărut mai multe pile, (e corect termenul?) decofrate deja, alte cofraje pe poziție, cofraje pentru radiere, etc

Am observat ca au nivelat si la spatiul de servicii de langa Moara Vlasiei. Imi e greu sa inteleg logica de a face 2 spatii de servicii atat de apropiate, unul la km 17 si unul la km 23-24... in conditiile in care la km 25 ai si nod.

Allex

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/autostrada-bucure%C8%99ti-%E2%80%93-bra%C8%99ov-cu-un-pas-mai-aproape

Pe data de 31 mai, CNAIR SA a finalizat procedura de achiziție publică și a comunicat rezultatul analizării ofertelor pentru proiectarea și execuția sectorului de autostradă Râșnov - Cristian (km 162+300 - km 168+600) și a drumului de legatură cu profil de autostradă care asigură descărcarea traficului rutier spre municipiul Brașov.

Sectorul Râșnov - Cristian face parte din  lotul 2 (tronsonul Comarnic - Brasov), parte integrantă a autostrăzii București – Brașov în lungime totală de 168 km.

Procedura de achiziție publică a fost caștigată de Asocierea S.C Alpenside S.R.L. - S.C. Specialist Consulting S.R.L.

În prezent se așteaptă expirarea termenului legal de 10 zile pentru transmiterea unor eventuale notificări/contestații, privind rezultatul procedurii de atribuire.

Informatii suplimentare:

Lotul 5, care cuprinde sectorul Râșnov - Cristian și drumul de legatură, a fost numerotat astfel conform Studiului de Fezabilitate din anul 2004.

Lotul 5 este echivalent cu Lotul 2, care a primit această numerotare în conformitate cu procedura de licitație publică.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vancouver

Quote from: danutzu_1069 on June 01, 2017, 05:35:46 PM
Nu sunt bani pentru profil de autostrada...si cheltuieli conexe..

A3 Brasov-Ploiesti este pe fonduri de coeziune 2014-2020, face parte din Master Plan, CE insista sa-i cheltuim. Bani sunt destui.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danutzu_1069

Asta chiar am ratat... Mi-a scapat trecerra pe fonduri...

Goldmund

Quote from: vancouver on June 02, 2017, 12:51:30 PM


A3 Brasov-Ploiesti este pe fonduri de coeziune 2014-2020, face parte din Master Plan, CE insista sa-i cheltuim. Bani sunt destui.

Asa este, vancouver,
bani sunt destui, insa mai trebuie sa avem si profesionistii pe functiile care sunt necesare pentru a grabi absortia de fonduri europene.