Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu cred ca acel viaduct mai exista in proiect. Toti construtorii l-au eliminat inca din faza de licitatie. Drumul local acolo se rezolva simplu. O deschidere de cativa metri.
Drumurile noastre POATE;

Debris46

Stiti cumva pe unde ar veni tunelul/tunelele (nu imi e clar daca ar fi unul sau mai multe) de pe lotul Maltauro? Asa estimativ. Si cam cat de lung/lungi?

Ciprebbe, mai mult intrebarea e pentru tine, vad ca tu ai cele mai multe informatii din zona.
In the absence of light, darkness prevails.

ciprebbe

Spre 3 km pe tot lotul. Sunt mai multe si sunt cu precadere unde debleul depaseste 12m. (in spate la Simpaul si in dealul de la Mihaiesti sunt cele mai mari). Oricum vise...la ce istoric avem cu tunelele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on May 24, 2017, 09:48:50 PM
Spre 3 km pe tot lotul. Sunt mai multe si sunt cu precadere unde debleul depaseste 12m.

As rade daca nu mi-ar veni sa plang...  :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Iceman

Telenovela A3 Nadasel-Bors presimt ca va avea multe episoade si dupa 2020 in ritmul asta si mereu e plina de surprize....
Cand sa facut SF pe lotul Gilau-Nadasel UMB cat de eronat a fost fata de lucrarile reale in procente?...La prima vedere lotul Maltauro nu pare MAI complicat fata de ce a executat UMB

florin74

E suficient de complicat. Trece de pe un deal pe altul traseu. Si sunt dealuri pacatoase. Si UMB a luat-o in barba, cred ca a avut cel putin in 4 locuri nevoita sa faca consolidari cu piloti forati, si inca nu e gata. Oricand te poti trezi cu o alunecare.

infraAdi_ro

Lotul Maltauro are aprox 15 viaducte si 2 treceri peste DN.Am fost pe dealurile unde trece autostrada......din deal in  vale.....si are si 17 km.Maltauro va face multe claimuri....au o echipa de juristi in spate.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

traseul e acelasi ca pe timpul lui Bechtel?
Daca da, atunci se intelege de ce merge pe sus in loc sa o ia prin vale unde e loc destul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Debris46

Multumesc de raspuns. Totusi 3 km de tunele?? Nu e totusi prea mult? Pe Sibiu Pitesti parca erau in jur de 7km... si nu exista nivel de comparatie la relief. Speram la ceva scurt, poate un cut-n-cover cum e la Sacel pe A1.
In the absence of light, darkness prevails.

ciprebbe

Quote from: dr4qul4 on May 24, 2017, 10:45:55 PM
traseul e acelasi ca pe timpul lui Bechtel?
Daca da, atunci se intelege de ce merge pe sus in loc sa o ia prin vale unde e loc destul.

Da.
Maltauro a gasit varianta de traseu, prin vale, care se incadreaza in buget. (am inteles ca nu e legal varianta asta cu modificarea atat de substantiala).
Ne vom duce mult dincolo de 2020 pana reusim sa ajungem la Bors.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Cip glumeşti nu ? Să fim mulțumiți dacă termină Suacu de Barcău-Borş până in 2020....restul mai avem de aşteptat mulți ani !
You're in Steelers Country

dr4qul4

Si mai sunt unii care considera ca trebuia sa lasam Bechtel sa termine autostrada  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Trebuia sa ii lasam sa termine doar aceste 2 sectoare, Gilau-C.Turzii si Suplacu-Bors in oferta finala cu care au venit , 250 mil. Azi le aveam gata si eram castigati si la infra si financiar. Pacat ca Sova a reziliat contractul dupa ce Boagiu negociase iesirea de pe celelalte loturi.
Tot, A3- Transilvania, daca il faceau ei la preturile per cantitate ( cu mutat de dealuri) nu rupeau financiar.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

transporter

Si eu cred ca daca lasam Bechtel sa termine cele doua loturi incepute atunci, deja erau gata. Trebuie calculat si costul de oportunitate. Asa vom avea cel putin 10 ani pierduti pe aceste loturi.

dr4qul4

Cand au fost dati afara, Bechtel-ul nu mai lucra de foarte mult timp.
Contractul lor era pe cantitati. Nu avea nimeni curajul sa-l modifice pe o suma fixa (pe care sa o accepte si constructorul) fara licitatie iar Bechtel nu facea nici un tunel, ce va spune voua acest lucru?
Mie imi spune ca nu au avut niciodata in gand sa duca proiectul la bun sfarsit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024