Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Quote from: ciprebbe on May 23, 2017, 01:27:13 PM
mandria nationala......

Mda. Ce p... calului dureaza atat pentru un rahat de pod, peste un rau cu malurile consolidate, cu toate grinzile la fata locolui, cu multe picioare deja ridicate?! Ne laudam ca facem Golden Gate de Romania la Braila si nu suntem in stare de 8 ani sa facem un rahat de pod peste Mures?! Podul peste Olt este din 1890, are 400 de metrii, acum 120-130 ani mai tarziu ne c.... pe noi pt. un pod asemanator?!

Incompetenta mai mare decat la CNADNR/CNAIR nu am vazut. Nu sunt in stare in 8 ani sa faca o licitatie buna cap-coada si sa desemneze un castigator, ca sa se apuce odata de treaba.

Granata06


SILVIUFG

E Somesul Mic nu Mures. In rest iti inteleg si impartasesc frustrarea rizzuh. La mine cel putin, e frustrare in cazul asta.

laszlo.robert

Pe acolo trece Somesul nu Muresul !Altfel frustrarea este de inteles.Dar sti cum este :cine nu are drum pe acolo nu prea il doare.

ciprebbe

Quote from: laszlo.robert on May 24, 2017, 08:30:38 AM
Bine si asta ce insemna ? Ca nu este posibil de executat un proiect acceptabil pe baza SF -ului ,ca vor sa li se accepte claimuri ?Banuiesc ca va fii un ping-pong intre ei si Cnair.
Straco parca avea AC pe 1 km la nod Cimpia si pasajul cu Dn -ul ?
Proiectul pe baza SF-ului nu se poate executa in teren pentru ca studiul geo a scos la iveala bubele ( gen alunecarile de la UMB) iar solutia pe acel traseu e cu tunele . Asta inseamna alti bani , mult peste cei 10% posibili.
Asadar, constructorul a licitat pe baza SF, a intrat in teren si a facut studiul amanuntit. Una scrie in SF alta e in teren. Si-au invatat lectia de la OS3 cu SF-ul Diwi. Ori schimba traseul (alta licitatie), ori traseul asta cu tunele (tot alta licitatie(aici mai putem repeta situatia de le LD2 si sa scoata zona cu tunele din contractul asta)) ori adio si suntem buni de plata.
In teren, situatia de azi, se lucreaza bine la descarcarea arheologica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ladposta

Stiu ca suna extrem, dar poate o vizita de la cateva sute de persoane la CNAIR / MT i-ar ajuta sa se trezeasca sau o greva serioasa, sau o blocare a drumului european.

Vad ca doar asa ceva ajuta in Romania >:( :( :explode:

razvyp

#12801
^^

Cine a facut SF-ul acolo ?

NGC

Quote from: laszlo.robert on May 24, 2017, 06:46:37 AM
Apropo despre AM Ogra-Bors ?.macar pasarelele nu ciripesc nimic ?

Nu prea au ce sa ciripeasca, dar trimitem un uliu sorecar in recunoastere.

Raspunsul de mai jos din Martie e inca valabil.

Quote from: NGC20 on March 28, 2017, 08:18:35 PM
Quote from: NGC20 on March 10, 2017, 12:07:35 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 03:33:39 PM
Quote from: NGC20 on December 05, 2016, 09:18:27 PM
Se misca lucrurile incet si la AM.

Pentru cei curiosi, aici gasiti completarile recente pentru evaluarea adecvata pentru Ogra - Bors.

S-au depus si completarile solicitate in Decembrie 2016 pentru AM Ogra - Bors.
Le puteti gasi aici.

Mai trebuie depus raportul privind impactul asupra mediului care sa includa concluziile evaluarii adecvate cu completarile aduse, apoi dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

Nu s-a schimbat nimic de la inceputul lunii. Mai trebuie rezolvate etapele din ultima fraza de mai sus.

danutzu_1069

La Popasului, pe langa faptul ca este activitate cu terasmentele rampelor, au inceput sa apara placile laterale pentru rampe. Nu se folosesc blocheti, cu placi ancorate..

panda_no 5


rizzuh

Quote from: laszlo.robert on May 24, 2017, 11:43:49 AM
Pe acolo trece Somesul nu Muresul !Altfel frustrarea este de inteles.Dar sti cum este :cine nu are drum pe acolo nu prea il doare.

Quote from: SILVIUFG on May 24, 2017, 11:42:35 AM
E Somesul Mic nu Mures. In rest iti inteleg si impartasesc frustrarea rizzuh. La mine cel putin, e frustrare in cazul asta.

Asa este, mea culpa. Este Somesul Mic si canalul Somesul Mic. Adica un parau si un canal nu-foarte-lat. In comparatie cu Olt, mai ales acolo unde este podul...

Daca MT ar fi om cu cap, nu Cuc, ar sta cu biciul pe CNAIR in fiecare zi pentru un rahat ca acesta pe ditamai autostrada.
Desi, chiar si Cucul ar trebui sa-si dea seama ca nu da bine la populatie sa inaugurezi un tronson de autostrada pe care nu se poate circula...

Oricum, comentariile si frustrarile noastre sunt de prisos.

Ionut

#12806
Nu stiu daca ajuta... dar azi:

1. Am vorbit live in dimineata asta la Digi FM timp de 5 minute la 08:50 la matinal (cu Bogdan Miu si Catalin Striblea) despre Gilau-Nadaselu. Am ars-o mai pe comedie... asa de dimineata. Am explicat pe scurt ce este cu ciotul, de ce ajuta si, rapid, de ce o sa stea muzeu.

2. Am vorbit acum putin timp la TVR pe telefon, inregistrat, tot pentru Gilau-Nadaselu. Aceeasi poveste, de ce muzeu, de ce nu avem pod. O sa fie dat pe national diseara. Sper sa fie cu video, voice-over, explicatii, tot tacamul.

Pozitia oficiala API de pe Facebook de pe 22 mai (seara), are in acest moment 326 share-uri si peste 71.000 reach!
E un record pentru noi, cred ca e una dintre cele mai de impact actiuni punctuale.

Daca nici acum nu s-a auzit in CNAIR si la MT....... noi ne dam batuti.
(Dar s-a auzit, suntem siguri. Doar sa se mobilizeze in ceasul al 12-lea si sa dea castigatorul in iulie!)

teoneo

Quote from: dan_c on May 23, 2017, 08:41:39 PM
A venit si AC pentru Iernut - Chețani (17,9 Km)
Constructor: Astaldi Max Boegl

Din pacate doar pentru aproape 8 km.

Decat nimic e bine si-atata. Din document reiese ca li s-a dat AC intre km 7+400 si km 15+250.
Daca observ bine li s-a dat autorizatia pe un sector relativ usor. Kilometrul 15+250 e aproximativ in zona din care ar trebui sa inceapa primul viaduct combinat cu pod peste Mures (din cele 3 prevazute). Cu alte cuvinte sectoarele cele mai grele si dificile au fost omise. Ceea ce inseamna ca finalizarea lotului nu prea mai poate fi posibila in... 2018! :(

ciprebbe

#12808
Da cam aceea e zona, dupa Iernut si pana langa Bogata. Aproape plat, dar cu multe linii LEA .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teoneo

#12809
M-am uitat pe proiectul ilustrativ al celor de la Iptana si, pe sectorul pe care s-a primit AC avem urmatoarele lucrari de poduri, pasaje si viaducte (subsectiunea 2A-2):
km  7+646 pasaj pe DC85 peste A3 (catre Deag)
km  8+152 pod peste canal (15m)
km  8+630 pasaj pe DC86 peste A3 (catre Salcud)
km 10+619 pod peste parau (21m)
km 13+171 pasaj pe DC87 peste A3 (catre Petrilaca)
hm 14+602->km14+821 Viaduct pe autostrada

Asta inseamna ca va exista totusi un viaduct din prefabricate din beton ce se formeaza exact la sud de Orosia (219m), dupa care va urma un rambleu marisor construit ca o movilă lunguiață in lunca Muresului, inainte de viaductul-pod peste prima traversare a Muresului (din cele 3 traversari). Această construcție va avea 999m lungime (in partea de sus). Practic, pe acest rambleu se sfarseste AC-ul (se va putea lucra pe 429m din cei 999m cat va avea). Primul pod din viaduct incepe la km 15+920.
Chiar daca e mai mic, acest viaduct care vine ca o avanpremiera la marele viaduct care va trece peste mijlocul comunei Bogata si care va traversa de doua ori raul Mures.

Le dorim spor la treaba celor de la Astaldi-Max Boegl!
Promitem ca o sa-i vizitam!