Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Ieri pe lotul atribuit UMB ( Gilau-Nadasel ) se efectuau masuratorile topo.... Se plimbau baietii cu statiile.
In schimb nu stiu nimica de semnarea contractului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Ionut


isotech_ro

Quote from: Ionut on March 04, 2013, 10:03:18 AM
Imi vine sa rup laptopu' in doua.

Autostrada Comarnic-Brasov va fi gata in 2 ani. Il credeti pe ministrul Sova?

nu va infierbintati foarte tare cu autostrazile "de hirtie" realizate prin PPP ... negocierile se duc prin mecanismul de dialog competitiv , care este o procedura de durata ( intre 9 - 18 luni ), iar cind constructorul cistigator o sa solicite garantie guvernamentala pentru creditele de executie, iar o sa avem situatia Vinci din 2008

alecu26

asta ma intristeaza efectiv.

asa a ratat si Berceanu orimul contract (varianta oficiala). In loc sa lase 9 luni timp pentru a aranja finantarea, a zis ca accelearea si i-a fortat in 6 luni. Toti au zis initial ca e imposibil, dar sa semnat contractul. In final s-a dovedit ca e imposibil.

Acum iar o luam pe aceasi ruta.

PS: ce se mai aude de licitatia pentru casa de avocatura? ca acolo stam prost.
Drumurile noastre POATE;

isotech_ro

#1281
@alecu26

este de remarcat un talmes balmes total in obiectivele actualei guvernari: facem autostrazi, uitam de vechile licitatii sau facem atribuiri directe, incepem magistrale de metrou in Bucuresti pe care mai apoi le ABANDONAM, facem canale navigabile ( pe forumul vecin era un utilizator catre auzise ca Balta Vacaresti va deveni port al Bucurestiului - declaratie de pe antene, unde au loc sedintele de guvern ), facem aeroporturi, la Galati se vehiculeaza mai nou tunel de subtraversare a Dunarii ( chipurile ar fi mai ieftin decit podul peste Dunare ), deschidem de urgenta santiere, se dau termene fantreziste ( nu spun ca Comarnic Brasov nu se poate realiza si in 12 luni de executie .... dar cu ce costuri ??? !!! ??? ) ... CINE PLATESTE FACTURA DOMNILOR GUVERNANTI ??? ... daca se va intimpla asa ceva ( putin eu nu cred ) in 2 ani vom fi intr-o situatie economica mult mai proasta decit cea a Spaniei sau Greciei

sa fim realisti si sa intelegem ca la un PIB de 180 miliarde de euro, cam cit este cel a Romaniei, nu ne permitem sa avem investitii publice mai mari de 2-3 miliarde anual ( aici intra toate lucrarile de infrastructura ) ... daca vom face altfel este de rau

ciprebbe

Începe cursa pentru autostrăzile cu taxă

QuoteLa cât ar putea ajunge taxa?

Conform calculelor Capital, în primii doi-trei ani de la darea în folosinţă, taxa ar trebui să ajungă la circa 5 euro, având în vedere că traficul estimat de CNADNR este cuprins între 10.000 şi 12.000 de vehicule zilnic. Şi nici în această situaţie constructorul tronsonului Comarnic-Braşov nu va putea colecta mai mult de 22 milioane de euro/an. Încasările de-abia ar acoperi dobânda şi o parte din plata ratelor, fără să mai vorbim de acoperirea cheltuielilor de întreținere....
...Cât priveşte declararea câştigătorilor pentru cele două mari proiecte, gurile rele spun că favorit ar fi Vinci-Aktor-Strabag, având în vedere vizita recentă a premierului Ponta în Franţa...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


Hercule

Exista loc de extindere a autostrazii la 3 benzi si dincolo de Moara Vlasiei? Din filmare se pare ca podurile ar permite a treia banda, dar nu imi dau seama exact din cauza vitezei mari a filmului.
Deșteaptă-te române!

ciprebbe

Vad bine?
In filmarea de mai sus au disparut lantisoarele(+ stalpisorii)  si avem parapete de beton intre sensuri in locul lor!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

#1287
Nu e nici o schimbare majora. De Sebes- Turda se stie demult ca e in planurile de viitor, chiar si zona in care se infige in A1 la Sebes.
Imi place faza cu conservarea sa nu "iasa buruienile" cand deja din filmarile de anul trecut se vedeau buruielile. SA conservi un tronson de 64km + paza pt el cred ca implica costuri destul de mari.
Daca reusesc sa trimita Bechtelul acasa (nu stiu cat bun simt gaseste la ei cand primesc bani fara sa faca nimic) eu as da in PPP tronsonul asta (50 % realizat) + cel pana la Nadasel(dinspre Suplacu) la construit, si as da la administrat si incasat taxe pe tot A3 ul de la C-Turzii pana la Bors. Altfel orice segmentare nu ar atrage nici un investitor( ar fi la fel ca si la centura de sud a Buc unde se da  la pachet de la Pitesti pana la Constanta).

QuoteEu cred că - şi pot să vă spun după 15 ani de avocatură în care am făcut consultanţă şi negociere - eu spun că ajung cu dânşii la o concluzie. Nu este o artă a negocierii, nu există nicio tehnică. Există doar bun simţ şi onestitate în treaba asta.
:lol:
Quotetronsonul de la Sebeş la Turda se află în TEN-T, poate fi finanţat până la 85% din bani europeni, deci am putea găsi o soluţie să legăm Coridorul IV de Autostrada Transilvania pe bani europeni, ceea ce ar reprezenta un mare ajutor,
aici cred ca abereaza
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Revin la ideea expusa mai sus si indraznesc sa fac un calcul pt un eventual investitor pt Nadasel-Bors (aprox 156km)
- 64 km Bors-Suplacu se pot finaliza citez:" Statul ar mai avea nevoie de circa 250 milioane de euro pentru finalizarea tronsonului Suplacu de Barcău - Borş" in conditiile Bechtel (probabil acest cost mai poate scadea bine de tot cu un alt investitor, eu zic max 150mil )
- 75 km Suplacu - Mihaiesti (fostul 3B ) au un relief de podis, nu cred ca e mai complicat decat Deva-Lugoj(71km ofertati la 291 mil euro) deci putem pune aici un 350 mil
- 17 km de la Mihaiesti- Nadasel  e un teren usor nu cred ca sari de 50 mil.
Deci 156 km ar costa pana in 600 mil euro, ar mai fi de finalizat contractul UMB ului cu cei 9 Km de la Gilau la Nadasel si s-ar putea realiza o autostrada continua de aproape 220 km pe care se poate pune bariere( inclusiv la nodurile de acum facute de Bechtel se pot realiza usor barierele).
De aici incolo urmeaza calcul cu privire la cat trafic poate aduna si cat poti sa ceri ca si taxa.
Daca stie cineva ceva predictii de trafic pe urmatorii 5 ani pe Tg Mures, Cluj, Oradea putem estima.

Stiu ca sunt subiectiv... da ce mi-ar place sa am dreptate :D .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

totusi pe Suplacu-Mihaiesti ai ditamai coama  de trecut. acolo ne va rupe un pic la buzunar.

Oricum, clar, Targu Mures-Bors e o prioritate.


Delacroix a facut la un moment dat niste estimari